Skocz do zawartości

Malinowy

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    377
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Malinowy w dniu 13 Lutego 2019

Użytkownicy przyznają Malinowy punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Karol

Ostatnie wizyty

1 329 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Malinowy

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

218

Reputacja

  1. Pytanie mam do działania komputerka. A mianowicie, nie wykrywa mi czujnika tętna polar h7, który to czujnik działanie komunikacji Bluetooth Smart. Przez telefon jest normalnie widoczny, inne czujniki po ant + również są widoczne przez wahoo. Jest szansa, że jest on niekompatybilny? Byłaby to dziwna sytuacja.
  2. Pytanie mam do działania komputerka. A mianowicie, nie wykrywa mi czujnika tętna polar h7, który to czujnik działanie komunikacji Bluetooth Smart. Przez telefon jest normalnie widoczny, inne czujniki po ant + również są widoczne przez wahoo. Jest szansa, że jest on niekompatybilny? Byłaby to dziwna sytuacja.
  3. Paruje się na pewno z garminem i wahoo - wypróbowane.
  4. Malinowy

    [fitting] Bike-Rs

    Patrzyłeś tutaj https://veloart.cc/bikefitting/ ?
  5. Musisz przytrzymać guzik z tyłu licznika, tam jest opcja (...)service remider. Trzeba ją wybrać i zaznaczyć off czy tam reset i wtedy kluczyk znika. Ja mam inny problem, przy każdorazowym naciśnięciu przedniego przycisku podświetla mi się ekran. I nie wiem jak mogę to wyłączyć.
  6. Ktoś tutaj pisał o kilku rodzajach samych tłoczków w dwutłoczkach w przypadku średnicy 22mm i średnicy 23mm. Gdzie mogę sprawdzić który zacisk ma jaką średnicę? Czy zacisk alfine z serii s700 z powodzeniem będę mógł zamontować do roweru górskiego? Jest to to samo co zacisk np. slx 675?
  7. Czy mogę zalać obie komory wspomnianym olejem ELF zamiast dwóch różnych od foxa? Tam jest jedynie smarowanie i wydaje mi się, że bardzo zbliżona jakość do oryginału nie jest jakoś specjalnie wymagana. Co innego w sytuacji oleju bezpośrednio w tłumiku. I jeszcze żeby zamieszać trochę: 2016-2021 32mm/34mm Dust Wiper Replacement | Bike Help Center | FOX (ridefox.com) Tutaj są inne wartości, które należy wlać do goleni niż podaje ta strona: 2017 Bath Oil Volume Chart | Bike Help Center | FOX (ridefox.com)
  8. Teraz się zastanawiam czy w takim wypadku zmieniać swoje 506/447 na jakieś 7000 lub 675 lub 985. może wymiana tarczy i klocków da lepsze efekty, niż pakowanie kasy w nowy komplet.
  9. Czyli wniosek taki, że brak większego sensu w wyborze m7000, kiedy stare 675 działają identycznie? Kwestie mocowań pomijam zupełnie, chodzi tylko o jakość, użyte technologie, niezawodność.
  10. Malinowy

    [rower] do 7000zł

    Jeśli masz w planach dłuższe wyprawy z ekwipunkiem to zdecydowanie gravel. Takimi da się pośmigać nawet w terenie. Przy dłuższych wyprawach chwyt barankowy naprawdę robi robotę! Może coś ze stajni meridy, mission cx lub inny?
  11. Wiem, że pewnie odgrzewany kotlet, ale może dla potomnych będzie. Spokojnie do tego zestawu możesz wrzucić korbę m8000, która podjedzie. Pytanie tylko jakie stopniowanie chcesz wybrać.
  12. Malinowy

    [rower] do 5000zl

    Połowa osób (jak nie więcej) nie odczuje znaczącej różnicy między qr, a sztywną osią. Dodatkowo tendencja do polecania wszystkim wokoło standardów boost, jako jednych słusznych, w rowerach do 4000 PLN wzwyż, zamiast zwykłych sztywnych 142, to lekko mówiąc przesada. Jeździłem na qr z kołem 26 cali, jeżdżę na sztywnych osiach (boost z przodu, a z tylu 142) na kole 29 cali i też znaczącej różnicy w sztywności nie czuję. Nie startuje jeszcze w zawodach, jeżdżę czysto amatorsko. Po co polecać innym systemy jakie producenci narzucają jako jedyne i słuszne?
  13. Malinowy

    [rower] do 5000zl

    Podobnie jak koledzy wyżej Ci doradzają. Jak masz możliwość przymierzyć się do xc500 to śmiało. Nawet z kołami 27,5 cała nie będzie to zła opcja (zawsze można wrzucić większe)
  14. Malinowy

    [rower] do 7000zł

    Odnośnie rabatów, chyba już tutaj pisałem o tym, udało mi się uzyskać dokładnie 38% na treka, którego mam w stajni u siebie. Ale to rocznik 2017, miał defekt opony i kilka otarć na ramie ze względu na przechowywanie w sklepie. Także warto rozmawiać, bo w tej cenie to sprzęt bezkonkurencyjny. Jeżeli krótkie i strome podjazdy, ale sporo po bezdrożach to zdecyduj się na pewno na fulla. XC ma mocno sportową geometrię w tych modelach, które tutaj padały i komfort jazdy jest zgoła inny niż na fullu. Przy zablokowanym zawieszeniu będziesz spokojnie cisnął mocno. Fajnym rozwiązaniem jest zawieszenie inteligentne, jak w przypadku speca, które samo się utwardza podczas pedałowania. Ale cena też zjawiskowa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...