Skocz do zawartości

cervandes

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5 662
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana cervandes w dniu 8 Marca 2023

Użytkownicy przyznają cervandes punkty reputacji!

2 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Gdańsk

Ostatnie wizyty

8 223 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika cervandes

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Od roku
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

1,7tys.

Reputacja

  1. Ryjku... BĘBENEK. To raz. Dwa - nie masz przerzutek 3x9 tylko dwie. To ile masz przerzutek nie ma znaczenia, liczy się tylko to jakie mocowanie ma kaseta. A kasetę masz HG. I nie, nie dokupisz samego bębenka do tej piasty a tym bardziej jakiegoś wynalazku z Chińskiej Republiki Ludowej.
  2. Ja to chyba po 530 zaczekam na trzecią generację Explore i dopiero się przesiądę. Tylko USB-C mi kurde brak.
  3. Polecałem ja i nie ten tylko For Dry Conditions. Ale to nadal olej jest a w tym wątku nie wolno polecać olei, więc siedzę cicho i wcale mnie tu nie było.
  4. Mój sztuciek DT też po zakupie był suchawy. Oleju było chyba dobrze polane, ale gąbki tłuste, lecz suche, tak samo uszczelki - przetarte, ale nie wypełnione smarem. Moja instrukcja zawiera oczywiście i nasączanie i smarowanie Slick Honeyem Buzzy. Nigdy go nie posiadałem, używam zamiennie Sram Butter i RSP Slick Kick. Ten drugi rzadszy, amortyzator staje się chyba bardziej czuły.
  5. Nie do końca mnie zrozumiałeś. Jeśli TYLKO rejestracja, to 130 Plus, jako podstawowy i najmniejszy. Jeśli turystyka, to Edge Explore 2 bo ekran i dotyk i mapy. Jeśli sport i trenowanie z planami treningowymi, wtedy Edge 500/800/1000.
  6. No, to masz odniesienie do generowanej przeze mnie mocy, stylu jazdy i warunków. HG40 zarżnąłem w 700km w trupa i opadła mi szczęka po zmierzeniu a łańcuchy XT zarówno na 11 jak i na 12 rzędach wystarczają na wielokrotnie dłuższy przebieg.
  7. Tak, po 300km 0,5%. I jeszcze napisz, że jesteś zadowolony z wosku i że polecasz 😁 Zdarza mi się zebrać KOMa, rzadko ale zdarza się. Zatem nie pedałuję jak 11sto letnia dziewczynka. Wyprzedzany na trasie jestem sporadycznie. Małej koronki nie używam praktycznie wcale. Dziś na nowym napędzie mam nakulane 2k a łańcuch M8100 pokazuje 0,1%. Albo WIEM! Używasz do mierzenia łańcucha blaszki, to wtedy jeszcze większe głupoty opowiadasz bo dochodzi metodyka pomiaru wydłużenia łańcucha. Nie chce mi się tego samego wątku po raz kolejny ciągnąć.
  8. Jakby się przyjrzeć, to u mnie koronki w kasecie się poddają bo końcówki zębów są rozwalcowane. A skoro tak, to co za różnica czy je rozwalcuję jednym czy czterema łańcuchami, poza tym, że wydam cztery razy mniej? Napęd po 10kkm przeskakuje a łańcuchy są wszystkie wydłużone 0,3%. Czyli wg norm się nadają do dalszej jazdy, ale skoro muszę zreanimować kasetę, to przecież nie będę zakładał starych łańcuchów. Kupując DOBRY łańcuch - przy mojej jeździe - wystarczy jeden, reszta to wyrzucanie pieniędzy i uleganie modzie.
  9. Przez lata ulegałem modzie i szejkowałem łańcuchy. Niszczyło to napęd, bo wyjaławiało z fabrycznego smaru wnętrze ogniw. Ulegałem też modzie na rotowanie łańcuchami, bo wszyscy przekonani o tym, że jest to takie PRO - mieli po kilka. I co? I lipa! Przy rotowaniu łańcuchami zawsze zakłada się niedopasowany do zębatek łańcuch, więc nie ma zmiłuj - te się muszą poddać przy najmniejszej nawet różnicy w długościach łańcuchów. Przy napędzie XT robiłem dokładnie tyle samo kilometrów rotując czterema łańcuchami - co na jednym. Ekonomiczne uzasadnienie rotowania jest ŻADNE.
  10. Dotyk to dotyk podczas przesuwania i powiększania mapy. Tutaj nie ma zmiłuj, guziki są toporne. Ale cała reszta obsługi jest w guzikowych wersjach znakomita, mróz, zima czy deszcz - w rękawiczkach wszystko ogarniasz bez problemu.
  11. No to ja mam taniego, ale treningowego Edga 530 i tych opcji treningowych nie użyłem ani razu. A kręcę dużo, szybko i staram się rozwijać - bez ambicji startowania w zawodach. Po prostu była promka dobra i któregoś dnia przesiadłem się z Edga Explore (1gen) na 530 właśnie. Dziś - żałuję, bo wolałbym większy ekran i dotyk. Ale nie kupię już Explore 2, zaczekam z roczek na premierę gen3.
  12. @marekdam1 - jak na pełnej i nie rozmawiamy o TRENOWANIU czyli plany treningowe i interwałki, to masz opcję do rejestracji, czyli właśnie EDGE 130 PLUS, a do turystyki czyli mapy, ekran dotykowy - Edge Explore 2. Edga da się kupić za okolice 900pln. Czujniki Garmina niestety drogie są, ja na OLXie polowałem. Kupiłem dwa zestawy speed + cad po około 160pln za każdy komplet.
  13. Cóż, mam znajomych z licznikami z ali, sam miałem kilka czujników chińskich i nie należę do ich zwolenników. Przez trzy lata padły mi 4szt magene, a Garmin żaden.
  14. Nie trzeba kupować garmina, żeby mieć czujnik kadencji, są liczniki bez GPSu posiadające tę opcję. Np Sigma 12.0 WL STS CAD. ALE: jak pójdziesz w licznik z GPSem, to możesz już teraz zacząć budować swoją bazę danych w garminie czy innej stravie, dlatego może warto rozważyć jednak nawet najtańszego 130 Plusa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.