Skocz do zawartości

cervandes

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5 590
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana cervandes w dniu 8 Marca 2023

Użytkownicy przyznają cervandes punkty reputacji!

2 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Gdańsk

Ostatnie wizyty

6 744 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika cervandes

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Od roku
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

1,6tys.

Reputacja

  1. @Punkxtr Skoro masz na serwisie, to pozwól, że przy okazji zapytam. Chodzi mi po głowie złożenie dobrych kół w przyszłym roku. I właśnie Soul Kozaka rozważam jako wisienkę na torcie. Czy masz jakąś opinię o ich jakości, trwałości, budowy? Kosztują ponad 2,5k za komplet i zachowawczo mógłbym kupić 240stki, ale zwyczajnie kusi mnie spróbować raz czegoś egzotycznego.
  2. Popraw linki, wrzuciłeś filmiki od połowy a nie od początku A jak głośna piasta, to Soul Kozak. Jeeeezuniu jak to wyje. Wstyd na DT Swiss jechać obok. Jej głośność wynika zapewne z tego, że ma lewitujący pierścień bez żadnych sprężynek.
  3. Ryjku, żeby jechać 30km/h to trzeba pedałkować już solidnie. Trzeba być odrobinę wytrenowanym. A to oznacza większe obycie z rowerem, większe panowanie nad nim i zwyczajne większe doświadczenie. Problem współczesnego rowerowego świata jest taki, że ludzie którzy nie jeździli po 10-20 i więcej lat na rowerze, nagle pokupowali sobie elektryki bo SOM FAJNE. No i wydali tyle kasy a tu się okazuje, że pierwszy lepszy dzieciak ich objeżdża... I tak oto dochodzimy do momentu, w którym durne pańcie i durni pańciowie zaczynają odblokowywać swoje maszyny, przekraczać 30km\h nie mając pojęcia o balansowaniu ciałem, hamowaniu, podnoszeniu dupy z siodełka na nierównościach i tych innych drobnych różnicach odróżniających rowerzystę niedzielnego od regularnego. Cieszę się, że mogłem pomóc.
  4. Koło jest tylne, nie tylnie. Cieszę się, że mogłem pomóc ☺️
  5. QR mi się nigdy nie poluzował. Ani zwykły, ani na imbus, ani DT Swiss RWS. Sztywną oś z przodu, 15mm zaliczyłem raz. Gówniak w Decathlonie dostał nowy rower i wiadomix, poleciał przez miasto do domu bawiąc się rowerem. Po przyjeździe do domu szczękę zbierałem z ziemi - przednia oś była już wysunięta o 1cm z piasty. Nie wiem co się wydarzyło, podejrzewam tych tam partaczy serwisowych że źle złożyli - ale fakt jest faktem, sztywna oś u mnie raz zawiodła.
  6. @Michal2008 - bardzo. Dopiero jak się zrobiło zimno i wilgotno, to stał się wystarczający na krócej. Zdecydowanie jest to mój obecnie absolutnie ulubiony olej do łańcucha.
  7. Nie kupiłbym kompresora bez zbiornika. Nawet takiego najmniejszego Stanleya bym wolał niż tego maluszka. Tak, zdarzało mi się wstrzelić oponę pompką - ale zdarzało się czasem wrzucanie dużą ilością powietrza. Nie ma reguły. Wydając kilka stów lepiej kupić taki z nawet najmniejszą butlą. ALBO zrobić sobie awaryjnego inflatora za 20pln z butelek i zaworków. Lepsze to niż nic. Albo z gaśnicy zrobić zbiornik pośredni.
  8. 042 to piasta równie cieżka, co pancerna. Jeśli ma być budżetowo to owszem, nie jest to zły pomysł.
  9. Seeeerio? Ludzie niech sobie je nazywają jak chcą. Jeśli sklep, który fakturuje i magazynuje towar - wystawia ofertę sprzedaży na x-kingi to trzeba się trzymać od takiej oferty jak najdalej, bo są to opony sprzed 5 lat a może i więcej. O to w tym chodzi. Poza tym wraz z Cross Kingami pojawiła się budowa opony Shield Wall umożliwiająca ich zamleczenie bez pocenia się. Zwykłe zwijaki X-Kingi ciężko było zamleczyć, bo sikały przez ścianki. Cross Kingi nawet najtańsze mają Shield Wall, przez co uszczelniacz nie ucieka bokami. Bieżnik jest ten sam, czy prawie taki sam - ale to nie jest ta sama opona.
  10. Ja pozwolę sobie zauważyć dwie rzeczy: TYLNA OPONA, nie TYLNIA! I druga kwestia: x-kingi nie są produkowane od prawie pięciu lat, więc jak ktoś sprzedaje x-kinga, to jest to śmietnikowy leżak. I tak, jak autor chce się bawić w różne opony, to węższa i szybsza na tył dla prędkości i oporów a szersza albo z mocniejszym bieżnikiem na przód.
  11. W rowerach, które wrzucam do piwnicy na zimę - zawsze spuszczam, golenie wtedy są mniej narażone na walnięcie czymś. Nigdy nie miałem z tego powodu żadnych kłopocików.
  12. Toż to droczenie się było, Velodrom może i jest, ale to sklep a nie tor
  13. @Mandoleran Można ją wyżej ustawić, ale to nic nie da, bo i tak gałęzi i innych widzieć nie będziesz. Do tego ona świeci troszkę za wąsko przed samym kołem. Na zdjęciu tego tak nie widać, aparat doświetlił nieco - ale w praktyce na boki przed samym rowerem nie widać nic. Tam gdzie jest światło - tam jest super - jasno i ładnie, ale tuż obok jest ciemno jak w... piwnicy. Przy manewrowaniu to niestety przeszkadza. Ten nówka Gaciron jeszcze jest. Premierę miał dopiero co. Gaciron Raptor, pilocik też bezprzewodowy.
  14. Pod warunkiem, że to miasto to np Katowice, bo tam masz Velodrom. 100km z plecakiem, 400 okrążeń ❤️ A tak poważnie, to zrozum - wymyśliłeś sobie rower do kolarstwa torowego. Nie wiem czy jest to najlepszy wybór na miasto, nawet najgładsze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...