Ostatnio zrobiłem zabieg zgodny z poniższą instrukcją przy czym jeszcze bardziej rozgiąłem blaszkę tym razem nie tylko na końcu ale jej nóżki minimalnie też.
Regulacja w przypadku niewłaściwej pracy tłoczków:
1. Zdjąć koło oraz okładziny hamulcowe.
Wyczyścić tłoczki i ich okolice.
2. Wepchnąć tłoczek z powrotem w prostym położeniu, bez zginania.
3. Zamontować klocki hamulcowe i elementy dystansowe klocków hamulcowych.
4. Nacisnąć dźwignię hamulca do oporu, a następnie użyć jej jeszcze kilka razy, aby oba
tłoczki powróciły do pierwotnego położenia.
5. Usunąć podkładki dystansowe okładzin, zamontować koło, a następnie sprawdzić,
czy tarcza nie styka się z zaciskiem hamulcowym. W przypadku stwierdzenia styku tych
elementów dokonać regulacji zgodnie z procedurą "Montaż zacisku hamulcowego".
Wczoraj byłem na testach i jak na razie jest ok, nie dzwoni. Nie wiem na jak długo pozbyłem się problemu, ale najwyżej wrócę tu na forum.
Dziękuję wszystkim za dotychczasowe odpowiedzi.