Skocz do zawartości

Budzik1502

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    240
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Jarek
  • Skąd
    Kraków

Osiągnięcia użytkownika Budzik1502

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

25

Reputacja

  1. Porcelanowy , to przypadkiem nie jest zjazd z Kudłacza ?? Jakoś znajomo mi wyglądają te kamyki , tylko nie mogę sobie przypomnieć gdzie się z nimi spotkałem
  2. Opinii na temat PTFE było w tym wątku mnóstwo, wystarczy poszukać
  3. To zależy czy hamowanie na twoich obecnych hamulcach Ci wystarcza czy nie. Jeżeli uważasz że są za słabe i masz kasę na wymianę na nowe to wymieniaj. Sam używam 615 i bardzo sobie chwalę te hamulce. Jeśli natomiast nie chcesz wydawać za dużo kasy to może wystarczy wymienić tarcze i klocki na jakieś lepsze. Pozdrawiam
  4. Najlepiej taki sam jak ma stary amorek. Jak wrzucisz za duży skok to możesz zepsuć geometrię roweru .
  5. Napisz jeszcze co uważasz za "teren" , oraz napisz jaki masz rower. Jak założysz zbyt duży skok w stosunku do jakiego jest zaprojektowana rama to zepsujesz geometrie i co za tym idzie zbyt dobrze w terenie nie będzie Ci się jeździć.
  6. Może najpierw napisz gdzie jeździsz rowerem i w jakim terenie , wtedy ktoś coś Ci dokładniej doradzi. A jeśli chodzi o amorki Suntour to zapytaj użytkownika Activia. Prowadzi on sklep i serwis tych amortyzatorów , na pewno Ci doradzi. Pozdrawiam
  7. Jak ci tego oleju dużo pociekło to raczej szykuj się na wymianę na nowe , tylko przed założeniem dobrze wyczyść zacisk i tarcze. Metaliki zawsze można wypalić , a z organikami ciężko coś zrobić. Spróbuj jeszcze trochę zeszlifować papierem ściernym , ale nie licz na cud. Przy zakupie nowych zastanów się nad metalikami.
  8. Chcesz sobie szczać na łańcuch czy nawet na cały swój rower to wyłącznie twoja sprawa, ale na Litość Boską nie wypisuj na forum takich bzdur. Zadałeś sobie trud żeby się zarejestrować na tym forum , to zadaj sobie także trud przeczytania danego tematu zanim się w nim wypowiesz. Może byś wtedy wiedział jak WD40 się sprawdza w smarowaniu łańcucha. A wracając do tematu to ostatnio przetestowałem olej firmy FUCHS w wersji na mokre warunki SILIKONE WET LUBE. Wynik testu bardzo zbliżony do Shimano Wet. Wycieczka ponad 60 km w deszczu, błocie i po strumykach. Olej się nie wypłukał i napęd pracował ok , chodź mógłby być cichszy. Podejrzewam że jeszcze trochę kilometrów by się dało zrobić , ale zawsze po takiej trasie czyszczę napęd, więc nie powiem dokładnie na ile km starcza.
  9. Od maja użytkuje Epixona RL-R i przy mojej wadze około 96-91kg spisuje się wyśmienicie. Też przesiadłem się z XCM'a i teraz wiem dlaczego sprężynowce są nazywane "uginaczami" . Koła już miałem wymienione i zostałem z ośką 9mm, ale na twoim miejscu zdecydowałbym się na 15. Jeśli chodzi o suntour to pisz do użytkownika Activia. Prowadzi sklep i serwis , na pewno Ci pomoże i doradzi.
  10. Nie ma oleju bądź smaru uniwersalnego żeby zadowolił wszystkich. Jak ktoś takie coś wynajdzie i opatentuje to zostanie milionerem . Musisz metodą "prób i błędów" namierzyć olej który najbliżej będzie twoim preferencją . Ja osobiście wolę cichy napęd niż czystszy i dlatego używam Shimano PTFE.
  11. Nie dbasz o rower i dlatego masz teraz problem z napędem. Zarejestrowałeś się na tym forum pewnie po to żeby się czegoś dowiedzieć, więc nie bardzo rozumiem po co piszesz takie posty które nic nie wnoszą do tematu.
  12. Możesz wrzucić jakieś fotki po jeździe? Jestem ciekaw jak z czystością po takim zabiegu.
  13. Jeżeli Ci nie przeszkadza blokada na goleni to według mnie warto , w szczególności że różnica w cenie to tylko 60 zeta. Raidon ma na pewno lepszej jakości golenie , co do reszty różnic to zapytaj Activie.
  14. Tą śrubą tylko kasujesz luz , musisz ją tak dokręcić z wyczuciem. Jak za mocno to kiera będzie ciężko chodzić i "chrobotać" , jak za lekko to będą luzy . Jak już wypośrodkujesz to dokręcasz mostek czyli na rysunku śruby B.
  15. Mówisz o dokręcaniu kapsla czy mostka ?? kapsel dokręcasz z wyczuciem tak żeby skasować luzy a później dokręcasz mostek i jeżeli rura sterowa jest dobrze docięta to kierownica nie ma prawa sie przekręcić . Opisz dokładnie co dokręcasz i zerknij ile rury sterowej jest w mostku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...