Skocz do zawartości

soks

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    135
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

591 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika soks

Znachor

Znachor (6/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

5

Reputacja

  1. imo byle hamulce hydrauliczne na poziomie były i starczy. Jak jeździsz po 'tarkach', to może wtedy sprzęgiełko w GRX będzie miał sens, bo na szosie to raczej bez sensu
  2. soks

    [kupon komoot] na jeden region

    gitarka
  3. Ktos chce? Z apki huawei za jakies tam wyzwanie. Nie wiem czy dziala: HUAP25CH6SH1N
  4. Rdza jest bo stał po umyciu i przyrdzewiał. Wczoraj po przejechaniu kilku km już tej rdzy nie ma dzieki, wrzucam jeszcze pare zdjęć korby https://www.icloud.com/photos/#0cevPrE0clHB9wPgSYefBkE6w
  5. Hej, Jak oceniacie stan? Chciałbym niedługo kupić nowy łańcuch i wymienić. Nie jestem zbyt dobry jeśli chodzi o ocenę, ale imo nie wyglada to jakoś mega źle, chyba Rower używany, teoretycznie po 3500km.
  6. U siebie na trasę mam zestaw: pompka co2 + 2 naboje, łatki, jedna zapasowa dętka. Gdy kupowałem pompkę i naboje, w opisie napisane było jakiego można spodziewać się ciśnienia zużywając cały nabój. Nie musiałem jeszcze używać na szczęście. W domu tez mam ten elektryczny kompresorek od Xiaomi.
  7. Grx 600 maja zdaje się regulacje reach
  8. no tak, ale złożenie roweru z kartonu to 10-20 minut. Tak samo zapakowanie jak masz oryginalny karton i nie zniszczysz pudelek/wypelniaczy.
  9. no więc zostaje fitting za siano, albo przymiarka i ewentualny zwrot. Proste
  10. Standard mniejsza ramą ma mniejsze S/R, większą większe. Obie powyżej 1.5 więc imo ok. To nie jest przypadek ze s ma 1.4, a XL 1.57. Wiadomo ze podawanie suchego ilorazu to nie jest wyznacznik ostateczny. https://blog.bikeinsights.com/how-stack-to-reach-ratio-gets-it-wrong/ https://blog.bikeinsights.com/how-upright-or-aggressive-is-a-bike-design/ Jak widać czynników jest o wiele więcej niż tylko te dwa wymiary, ale tez sorry - patrz niżej. Tak samo może być jak kupisz po tym co ktoś napisał na forum. Tak naprawdę jeśli jest się dokładnym, to jedziesz na fitting. Na tej podstawie później dobierasz rower wg rozmiaru i geo. Bo dochodzi czynnik rozciągnięcia, czynnik siły core, ogólnie przecież ludzie to nie roboty - każdy jest inny i na necie, to można co najwyżej sobie jakiś mniej więcej ogląd zrobić. Najważniejsze żeby sklep dal możliwość wymiany rozmiaru, jak nie podejdzie i to nie po 10 minutach jazdy w sklepie, bo tak to tylko ekstremalnie złe dobrany rozmiar można wyczaić. I można i 2 lata siedzieć i tylko modele zmieniać zamiast kupić w dobrym sklepie, umówić się ze sprzedawca i spróbować.
  11. przecież on się mieści na L eskera. Latanie na małej ramie = składanie się w pałąk. Co kto lubi, ale gravel imo nie po to jest żeby się w nim kulić jak na szosie. Chyba ze gravel ścigant to może.
  12. niby powyżej 1.5 stack/reach to casual a im niżej tym bardziej sportowo. Ja bym brał L tego eskera i tyle. Zaraz przeleci resztka fajnego lata i tyle - będziesz śmigał w deszczu
  13. jak Tobie 1x odpowiada to bierz imo póki cokolwiek jest dostępne
  14. unibike geos, drozej ale tez spoko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...