Skocz do zawartości

B00mer

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Koszalin

Ostatnie wizyty

252 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika B00mer

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

9

Reputacja

  1. "Wywiercić otwory na nie", jak zacytowałeś mnie, a pisanie "wiercenie otworów w amortyzatorze" to trochę jednak inaczej brzmi... Miłych wakacji wam chłopaki życzę. Szkoda czasu bo te 2 miesiące szybko zlecą. Pozdrawiam was wszystkich serdecznie i gorąco.
  2. Panowie... Jakie druciarstwo... O czym wy wogóle piszecie. Ten rower z tylu ma szczęki fabrycznie. Z przodu jest amor dostosowany do montażu hamulców tarczowych jak i szczęk. Po to jest ten element który zaznaczyłem. I w takich wersjach był wypuszczony na rynek: sczęki przód + tył lub szczęki tył + przód tarcze. Koła także są dostosowane do hamulców tarczowych jak i szczęk Z przodu montowano hamulec tarczowy mechaniczny i był jako sztuka. Nigdy nie działał dobrze, bo to był badziew. Ja rozumiem że troszkę mogą ambicje boleć, ale pisanie że ktoś ryzykuje zdrowiem to skrajna nieodpowiedzialność. Dodam tylko że nikt nie wierci otworów w amortyzatorze...
  3. Tarcze są akurat bardzo dobre, zwłaszcza w teren i z zaciskami hydraulicznymi. Tylko Kross dodawał jakieś odpady mechaniczne w tym modelu, bo to rower budżetowy na ramie stalowej i tu rzeczywiście lepiej sprawdziłyby się od początku szczęki. Pozdrawiam i powodzenia
  4. Tak. I kupiłem szczęki. Koszt ok. 20 zł. Klamki, pancerze i linka zostały stare.
  5. Tu nie ma co skopać No chyba że otwory... Ja kupiłem mniejsze (średnicy 8mm) i większe (średnicy 10mm) na wszelki wypadek. Takie jak na zdjęciu:
  6. Oczywiście że się da. Taką samą operację zrobiłem u siebie, bo też mi hamulec padł. Musisz kupić pivoty (ok. 3 zł za sztukę) pod vki i po prostu wywiercić otwory na nie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...