Znasz markę i model roweru?
Zrób zdjęcie tej przelotki, żeby było ją dokładnie widać. Najlepiej blisko z góry i z boku. Możliwe, że trzeba tam założyć coś takiego jak poniżej.
Miałem na myśli elektrody, które oznaczone są dwójką na poniższej ilustracji. Oczywiście możesz wyczyścić te styki / zapięcia czujnika. Nie zaszkodzi, a może pomoże. Jeżeli nie zmieniałeś baterii w czujniki, to zmień. Rozładowująca się bateria też może siać jakieś przekłamania.
Rzeczywiście wygląda jakby zasilanie było z aku roweru. Spróbuj wypiąć to coś co jest w miejscu baterii. W tych GX-ach lubią się piny blokować i nie łączyć. Wyjmij, sprawdź czy wszystkie piny wystają tak samo. Zamontuj adapter z kablem i sprawdź wtedy.
W miejscu gdzie pokazuje strzałka powinno być zapięcie baterii i myślę, że tu jest tak samo przy wyjęciu tego adaptera z kablem.
Jesteś tego pewien? Nie znam AXS od Srama, w którym zasilanie przerzutki jest z roweru. Tak jest przy Di2 w Shimano.
Jak możesz to dodaj zdjęcie tej przerzutki zamontowanej na rowerze.
Miałem kiedyś przypadek z czujnikiem Garmina, tylko że w drugą stronę. Pokazywało najpierw za nisko, a później zdarzało się, że nie było odczytu. Wtedy winny okazał się pasek, w którym zaczęły pękać elektrody.