Skocz do zawartości

arekma

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Arek
  • Skąd
    Wawa/ Kraśnik

Osiągnięcia użytkownika arekma

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Dokładnie ta guma, od wilgoci nie, raczej coś jak rezonans bo jak się przyciśnie palcami to cicho. Nie wiem właśnie czy ten fachowiec mi tak kiepsko go nie poskładał bo wcześniej nie zauważyłem żadnych z tych usterek co piszę. Jedynie piach w korbie strzelał, ale to normalna przypadłość tego modelu.
  2. Widzę, że kolega ma więcej wyobraźni i zrozumiał jaki mam problem. Szybko-zamykacz dociągnąłem dość mocno mi się wydaje, też o tym pomyślałem, gdyż ostatnio odkręcałem koło do transportu, ponieważ zawoziłem w celu naprawy tego stukania w korbie. Wydaje mi się, że przed naprawą było ok, dopiero teraz zauważyłem, że przy odchyleniu od pionu przemieszcza się koło tak, że występuje tarcie. Może to być spowodowane rozcentrowaniem się koła czy czymś takim? A gumy na piaście po prostu wydają dźwięki podczas jazdy, nie wiem jak bardziej po polsku mogę to napisać? Edit: coś lata wewnątrz opony i wydaje metaliczny dźwięk podczas kręcenia się koła.
  3. Witam ponownie po sporej przerwie Ja zakupiłem rower Lazaro rok temu, przejechane około 600 km. Niestety muszę stwierdzić, że dzisiejsze rowery to nie jest jakaś super jakość. Chciałbym jednak zapytać czy to normalne w tym modelu ( wcześniej nie zauważyłem tego w moim egzemplarzu), że podczas jazdy gdy rower mocniej odchylony od pionu bardzo zmienia położenie przednie koło,tak że słychać tarcie o klocki hamulcowe obręczy? Poza tym miałem standardowy problem z piaskiem, już naprawdę mocno strzelać zaczęło. I teraz zauważyłem, że gumy na tylnej piaście dostają rezonansu i świszczą.
  4. Ja mam około 180 cm wzrostu i 83 cm noga i sprzedawca polecił mi żeby wziąć 19. Wychodzi na to, że 19 dla mnie jest dobra, 21 pewnie byłby za duży.
  5. Mi nie brakuje przełożenia, skłonny jestem powiedzieć, że połowa lżejszych przełożeń jest zbędna. Wczoraj przejechałem z 15 km i jednak trochę tyłek to odczuwa. Może mi ktoś wytłumaczy dlaczego robią takie twarde siodełka, że później trzeba kupić getry z wkładką do jazdy? Przy amorku trochę grzebałem i chyba za dobrze mi to nie wyszło. Plus to zwiększanie napięcia? Co do problemu zabezpieczania roweru jeszcze takie moje obserwacje. Otóż u mnie w akademiku wszystkie rowery zabezpieczone na lepsze lub gorsze linki, niektóre wcale nie zapięte a sprzęt lepszy od tego lazaro. Obserwowałem jak sprawa wygląda pod marketami tesco i auchan w wawie. Co ciekawe pod tesco nie ma praktycznie rowerów pojedyncze staruszki i na słabe zabezpieczenie zostawione. Pod Auchan bardzo dużo, jest chyba kamerka skierowana na stojaki, ale sławionego przez Was u-locka nie widziałem ani jednego, dużo właśnie tych najtańszych linek takich szajsowatych jak moja lub trochę grubszych, czyli twierdzenie że złodziej weźmie mojego jak ma obok inne na lepsze zabezpieczenia troche nie potwierdza się. Obok będą stały znane Krossy czy inne Meridy podpięte na linke za parę złoty ten u-lock to będzie kusił profesjonalistów - jedyny rower na takie mocne zabezpieczenie to pewnie z 10 kafli musiał kosztować Także myślę, że jednak zostanę przy czymś tańszym, może grubszą kupię bo ta mimo wszystko śmiesznie wygląda.
  6. Chyba nie będę jednak inwestował w lepsze zabezpieczenie, jak mają uciąć to utną. Tym bardziej, że póki co trzymam rower w magazynie w akademiku i stąd nie powinien zniknąć, a z tego co poczytałem w dziale skradzione to rowery giną w miejscach zamieszkania lub piwnicach, pod tesco, sklepem itp. gdzie zostawi się go na góra godzinkę gdzie jest względny ruch może złodziej się nie odważy. I z tego co widzę to jednak giną firmówki, Lazaro chyba nie jest za bardzo znaną firmą tylko, że jest nowy i bardzo ładnie i kusząco wygląda.
  7. Chyba posłucham Twojej rady i zakupię jakieś lepsze zapięcie, pewnie w tych z Auchana to nawet klucze są do każdej takie same . Coś takiego znalazłem blisko: http://allegro.pl/zapiecie-rowerowe-na-kluczyk-8x1800-mm-spirala-i3240163345.html . Nada się? Ja ważę około 74 kg, poczytam o tej regulacji i zobacze czy coś się u mnie zmienia, ale najpierw chyba muszę dopompować koła (jakie mniej więcej ciśnienie powinienem uzyskać to może podjade na jakiegoś orlena i sobie dobiję powietrza?)
  8. Witam wszystkich na tym forum Rower otrzymałem wczoraj, po 6 dniach roboczych od zamówienia, więc prawie się zmieścili. Jazda tym rowerkiem to przyjemność, w porównaniu z moim starym "wypasionym" targowym góralem to sam jedzie Co do wyregulowania to trzeba samemu wszystko zrobić: u mnie przerzutka przednia do regulacji, hamulec przód całkiem nie dokręcona sprężyna wstępnego napięcia i klocek trze, na razie go odłączyłem bo potrzebny tam jest mały imbus (może ktoś się orientuje ile to wyregulowanie kosztuje bo jak ja pokręciłem to przerzutka przednia jeszcze gorzej zaczęła chodzić ). Powietrza w kołach też jakby za mało i chyba jeszcze nie wymienione na letnie. Co do siodła to wczoraj zrobiłem jakieś 10 - 15 km i tyłek nie boli, więc jak dla mnie ok, na moim starym po godzninie spokojnej jazdy bolała mnie trzy dni . Przy składaniu roweru potrzebne są klucze: płaskie 15, 10 i 9 lub 8 do przykręcenia tylnego błotnika oraz imbusy 8, 6 i w moim przypadku do regulacji klocka hamulcowego 2 lub 1,5 mm. Dużo sprzętu taniego znajdziecie w Auchan, ja zakupiłem lampki diodowe za niecałe 10 zł (chińszczyzna, nawet sami nie wiedzą w instrukcji jakie baterie należy zamontować), zapięcie 180 cm na klucz w podobnej cenie. Pytanie1: jak reguluje się ten amor? Z tego co widzę to tylko z prawej strony jest regulacja, ale nie ma podanej żadnej wagi czy czegoś takiego, plus i minus to jedyne co widzę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...