Skocz do zawartości

harry37

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

409 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika harry37

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Powiem tak, dziś napompowałem i przejechałem się. Ten resor nigdy nie działał lepiej jak teraz... a mam ten rower jako pierwszy właściciel wiec nie było wcześniej grzebane. Blokada poplock w końcu działa! Wcześniej nadal można było uginać amor, teraz może max 1cm. Głównym powodem rozbiórki było uciekające powietrze, zobaczymy czy teraz będzie ok. Ciesze się, że sam się za to zabrałem. Z tego co wiem to taki serwis kosztuje ok 300zł + części. Polecam każdemu kto się waha. Przyjemna robota. Na pewno fajniejsza niż zaplatanie koła. Muszę dokupić uszczelki przeciwkurzowe i podkładki o których pisaliśmy i za jakiś czas zmienię. W ramach 'tuningu' dołożę też gąbki smarujące, z tego co widzę nowsze modele juz miały. Jako, że ten temat dobrze się w googlach pozycjonuje jeśli chodzi o rock shox tora 302 to wkleję tu dla następnych wideo instrukcje która mi pomogła. https://youtu.be/OmehC5MJDHE I dodam, że jedna rzecz na filmie zrobiona jest źle... 15:30 autor źle składa tłumik. składając go należy napiąć sprężynę która odpowiada za automatyczne zwolnienie manetką blokady poplock. Widać dalej na filmie, że mu to nie działa bo przekręca palcami przy ladze. Manetka sama w sobie sprężyny nie ma wiec trzeba to dobrze poskładać. W sumie trochę słabo z jego strony, że o tym nie wspomniał a, że przestało mu działać po serwisie to chyba zauważył... Na koniec ciekawostka co do mojej sztuki amora, przy rozkładaniu po wyjęciu tłumika wylało się razem z olejem to co na zdjęciu. Czyli wg mnie przyprodukcyjny opiłek z gwintowania lagi. Mało tego delikatnie uszkodził on okolice dolnego oringa na tłumiku ale już zapomniałem zdjęcia zrobić. Siodełko trochę w górę celuje bo jakoś tak mi wygodniej, siedzę bardziej na jego tyle a też łatwiej zsunąć się nad koło przy ostrych zjazdach.
  2. Kupie i podmienię, wczoraj poskładałen bo już chcialem mieć rower w jednym kawałku. SKOM25, moje oczekiwania są takie zeby amor pracował płynnie ale po blokadzie poplock byl jak najtwardzszy. Uzywam jej na podjazdach lub przy gwaltownych przyspieszeniach by energia szla w koło a nie w amor. Robię sobie retro kolarkę, tam będzie sztywno Siodełko ma lekkie odchylenie w tył
  3. To może dobrze dla odmiany bo od samego początku ta blokada działała tak sobie. Na tyle słabo ze nie bylo sensu jej uzywac bo i tak amor pracował. Dziś wieczorem sprawdze jak to działa Podesłałeś mi w pełni metalowe podkładki z tego co widzę, jak one maja uszczelnic ?
  4. Dzieki! Poskładane na Valvoline 15w bo Amortyzolu od orlenoil nie ma jak kupic lokalnie. Uszczelki przeciwkurzowe mam w słabym stanie, trza będzie niebawem zmienić. Jutro montuje poplocka i pompuje torke.
  5. Hej, piszę w podobnej sprawię. Rozebrałem tore 302 bo uciekało powietrze i szukam service kitu. Ten z powyższego linku wg mnie nie pasuje. Tora jest z roweru z 2009 roku. numer: 50T80044292 * Jako że, strona producenta nie rozpoznaje nic po tym numerze chciałbym was też zapytać ile dokładnie oleju powinienem nalać ? * Nie mam gąbek smarujących, dołożyć ? * Planuję zalać Amortyzolem z orlenu. Jaki smar dać naprzeciwkurzowe by nie kupować puszki srama za 50zł? Łt4, wazelina? * Śruby na dole lag są uszczelniane dość twardą gumą. Gdybym chciał dać świeże uszczelnienie to jakie, kryngielit ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...