Witam wszystkich, ja jeździłem trochę 1 sezon na race kingach 2.0 i 2.2, jeden sezon na x-kingach 2.2, sprawdziłem i drutowe i zwijane - najtańsze wersje, pod dętki - generalnie nie polecam race kingi - szybsze, lżej i ciszej się toczą niestety dość delikatne, nie wytrzymywały boki, puszczały mi na oplocie a producent nie chciał uznać reklamacji, mimo że wyraźnie wzdłuż oplotu pękały x-kingi - liczyłem na to, że będą lepiej się sprawdzały w terenie i będą bardziej wytrzymałe, jeśli idzie o teren to zdecydowanie ciekawsze od RK, na asfalcie trochę więcej traciły, co do wytrzymałości to po kilkuset km i kilku miesiącach tylna opona XK także pękła wzdłuż oplotu, identycznie jak w RK, reklamacja nie uznana, to się obraziłem na Continentala, poza tym miałem zawsze z nimi problem aby je dobrze ułożyć na feldze, żeby nie biły dodam, że jeździłem jeszcze na panaracerach, michelinach (XCR, country mud, country trail) czy cst i nigdzie nie miałem takich problemów, ani z wytrzymałością ani z układaniem na feldze i "biciem"