Skocz do zawartości

RafalxM

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 163
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana RafalxM w dniu 25 Stycznia 2020

Użytkownicy przyznają RafalxM punkty reputacji!

5 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Rafał
  • Skąd
    05-410

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika RafalxM

Weteran

Weteran (12/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

561

Reputacja

  1. to będziesz miał pole do negocjacji, sprawdzić musisz czy nie ma pęknięć na ramie , żółty kolor - będzie dobrze widoczne
  2. na tej grupie FB znajdziesz chyba najszybciej https://www.facebook.com/groups/154825315188742
  3. Będą, możesz łączyć z dowolnymi zaciskami hydro Shimano.
  4. Tak zasadniczo to napisz jaki model hamulca i jaki model tarczy. Jak masz takie problemy od początku to może źle dobrana 'gruba tarcza' do zacisku.
  5. Na stronie Surly wg koloru to 2016 , druga generacja występowała tylko w kolorze pomarańczowym (przynajmniej wg tego www) https://surlybikes.com/bikes/legacy/pugsley_2016
  6. Trudno w to uwierzyć ale...nikogo to nie interesuje i nikt nie zwraca uwagi na czym jeździsz A jak przeszkadza Ci taki wyższy mostek wizualnie to w maskowaniu mogą pomóc 'paśniki' z Deca . Wiem bo przerabiałem to samo , póki nie rozciągnąłem pleców i dolny chwyt z czasem okazał się już za wysoko. Wtedy zmieniłem ponownie na mostek 'płaski'. Rzeczone paśniki z mostkiem 30st/100mm
  7. nie nie, źle napisałem fizycznie może i byś wcisnął tam 3.8 , np w widelcach Surly 29+ , ale to będzie szorować już klockami po wewnętrznej jego części, a o tylnym trójkącie możesz zapomnieć zupełnie, tam jest w ogóle 'na styk' dla deklarowanego rozmiaru, bez pola takiego manewru.
  8. @akkwlsk napisałem odwrotnie, ale oczywiście Ty masz rację - gwoli wyjaśnienia żeby OP nie miał mętliku w głowie
  9. Śmiem twierdzić że ten Trek to najlepsze co w tym budżecie znajdziesz. Można trafić jakieś Faty czasami , ale co kto lubi. Ja bym wolał 29+ i dowiedział się jaka max opona tam wejdzie , np 27.5 x 3.8" może? A tutaj rzeczony Fat znaleziony 5 sekund na OLX https://www.olx.pl/d/oferta/surly-pugsley-fatbike-CID751-ID13trWy.html
  10. IvanMTB popełnił kiedyś taką fotorelację https://krzywekolo.wordpress.com/2015/11/08/anti-rust-treatment-ruda-zoska-pod-obstrzalem/
  11. Surly ECR , czyli AC 468mm , pivoty+tarcze IS https://www.olx.pl/d/oferta/widelec-sztywny-surly-29-ecr-krampus-ogre-karate-monkey-CID767-ID11tAj1.html
  12. Weź na miejscu 2.3 z nowym nyplem, poza tym gwint w obu będzie pewnie taki sam (gdybyś chciał użyć starego bez demontowania koła).
  13. Jeśli koniecznie chcesz dodać tylny hamulec tarczowy, to najlepszym rozwiązaniem jest dolutowanie/dospawanie mocownia IS wraz z dodatkowym wspornikiem. Ramiarze mają wszelkie przymiary i będzie to spasowane idealnie względem piasty Tutaj '96 Mongoose IBOC po przeróbce
  14. A mleko w dętce to ghetto tubeless w wersji closed package 😁
  15. Dla kogoś kto jeździ sobie turystycznie może to sensu nie ma, ale jak jeździ się codziennie do pracy i droga prowadzi przez zadupia miejskie w nocy to pomysł przestaje być już taki zły. Często wracałem po ciemku z pracy i po tygodniu łapania gumy dzień w dzień w słabo oświetlonych okolicach , odechciało mi się walczyć z pompowaniem (na kawałek dojazdu), albo wymianą dętki (jak podpompowywanie nie dało już rady). Jakoś po zastosowaniu tego głupiego rozwiązania przez pół roku nie trafił mi się flak - to czy były przebicia to mógłbym sprawdzić po zdjęciu opony (czy dętka ma ślady mleka na zewnątrz), ale na razie nie widzę potrzeby. Opona Conti Ultra Sport 32c. Jeszcze jedna kwestia, u mnie to tandetne koła i opona drutowa, na nowym zestawie zapewne przejdę na TL i wygłupy się skończą, ale jako dodatkowe zabezpieczenie dętki ja uważam to za bardzo przydatne rozwiązanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...