Używam innej firmy o podobnych parametrach. Dla mnie najlepsza kierownica jaką miałem do tego typu roweru (Krampus) , nie wiem czy te dodatkowe 2.5 stopnia więcej wygięcia w tył nie byłoby dla mnie już za dużo w przypadku Ritcheya - ale ogólnie ten układ gięcia jest super.
U mnie jeszcze bardziej na plus komfortu dodały wewnętrzne rogi SQLAB
On-One OG V2 Handlebar
38mm rise, 33mm forward offset
25° backsweep, 6° upsweep
680mm tip-to-tip width
Ritchey:
Mocowanie mostka: 31.8mm
Wznios: 35mm
Kąt wygięcia: 27.5°
Długość: 800mm
1. jaki model siodełka?
2. żaden 'efekt fulla' , całe życie na sztywniakach i też takie coś mi się trafiło.
W moim przypadku to wina zbyt sprężystego siodełka (Brooks Cambium C17 z dziurą) , na dużo sztywniejszym Bontrager Aeolus czułem się jak przyspawany , zero podskakiwania.
W przypadku Brooksa u mnie pomogło ustawienie odpowiedniego pochylenia siodełka.
Albo ja źle rozumiem Twoje opisy, albo rozumiem dobrze i chcesz wkręcać rurkę w miejsce śruby tej 'poziomej' na imbus
Tutaj obrazowo wytłumaczone 3:35 widać poprawne połączenie i tłumaczą jak to odpowietrzyć.
Daj znać czy robiłeś tak samo czy jednak nie
Tego nie rozumiem - w zacisku masz 2 'gwinty' , jeden do przewodu hamulcowego, drugi do odpowietrznika - odkręcasz tylko odpowietrznik i nim pompujesz przez rurkę.
Ten 'zaworek' o którym piszesz to jakiś dodatkowy element? Jaki to model zacisku?
A czy przy zakręconej śrubie w klamce i odkręconym odpowietrzniku (na tyle co odkręcałeś przy próbie pompowania strzykawką) wypływa płyn przez odpowietrznik po naciśnięciu klamki?
O takie wycieczkę nic nie robiłem!
Jadę na 100%, jeśli tylko komitet akceptacyjny....się nie dowie
@kazafaza daj no dokładne namiary na tą 'stanicę Drawnik' . Bo coś wujek google nie potrafi mi jednoznacznie wskazać adresu/pinezki.
@KarolJank wygląda na to że w tym budżecie nowe nie będą miały fajnego osprzętu.
Jeśli jednak w grę wchodzą używane to na OLX jest wysyp ciekawych. W tym budżecie trafiają się nawet na Tiagra czy GRX.
Ja bym poszedł w tę stronę, bo czasami zużycie jest ich żadne.
Ja o stali się rozpisywać nie będę gdyż nie jestem obiektywny, jestem fanem od tak dawna że już nawet nie pamiętam dlaczego
Ale jeśli tej Esker 4.0 MS mieści tyle opony co poprzedni stalowy (zielony - mam , fajny ale QR) to dla mnie ta pojemność + sztywne osie w MS robią z niego mocnego faworyta.
Na foto WTB Nano 29x2.1 , ok 6-7mm luzu na stronę.
A jak dla mnie to po prostu obciążyłeś nerw cieśni nadgarstka, doświadczyłem tego samego na baranku bez owijki i dłonie były ułożone niefartownie tak że się na nim opierały.
To była długotrwała jazda i mi zdrętwienie 3 palców utrzymywało się przez miesiąc, ale na szczęście samo przeszło.
Z tym że u mnie było to drętwienie/mrowienie , jeśli nie możesz utrzymać długopisu to na Twoim miejscu udałbym się do lekarza.
2. przynosi zysk - kiedy chcesz zamocować cokolwiek na kierownicy w postaci plecaka/torby na przedni bagażnik lub uprzęży na kierownicę. Wtedy linki nie ograniczają montażu.
https://bikeinsights.com/compare?geometries=65acdd83f2250c00213e5b2e,5ec631aad809480017238de4,
Esker 4.0 ma ratio większe od GravelRide 200
Esker 6.0 ma mniejsze .
Można użyć tego plastikowego mocowania, dołączanego przeważnie do przewodów Shimano lub kompletu baryłka/pin.
Wystarczy złapać przewód w ten plastik, plastik dla ułatwienia w kombinerki, oprzeć o kolano i małym młotkiem wbić pin, lub nawet wepchnąć.