Skocz do zawartości

RafalxM

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 189
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana RafalxM w dniu 25 Stycznia 2020

Użytkownicy przyznają RafalxM punkty reputacji!

5 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Rafał
  • Skąd
    05-410

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika RafalxM

Weteran

Weteran (12/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

581

Reputacja

  1. Z tyłu mocowanie zacisku jest wzmocnieniem trójkąta, a z przodu przy 160mm jest ok. Na przód 180mm - widelec pewnie by wytrzymał, ale jak nie ma potrzeby (wystarczająca siła hamowania) to po co zwiększać ryzyko.
  2. U mnie rama ta sama, tylko klamki serii 810 (różnią się od serii 400 tym że mają ServoWave i FreeStroke, ServoWave pewnie wpływa odczuwalnie na różnicę w pracy) : - przód RT-86 160mm + XT BR-M8120 czterotłoczkowy - tył RT-86 160mm + XT BR-M8100 dwutłoczkowy Przód jest mocny, tył nadmiarowo mocny - ogólnie bardzo przewidywalna praca.
  3. Hamulce grx 820 są w standardzie Flat Mount rama ma opis: Brake mount front PM 6'' Brake mount rear FM 140 / 160 Czyli tylko na przód potrzebujesz adapter PM-FM, taki https://rowerek.pl/product-pol-29208-Adapter-hamulca-tarczowego-ZRACE-Post-Mount-Flat-Mount.html , wg opisu to od razu pod tarcze 180mm. Tył zamocujesz bezpośrednio, chociaż pewnie też potrzebny jest adapter FM na 160 tarczę (zakładam żę taką będziesz montował a nie 140mm). Suport wg specyfikacji ramy to BSA 73 , moim zdaniem podlinkowałeś dobry
  4. Znalazłem takie info o sterach Bombtracka, Tobie potrzebne raczej półzintegrowane:
  5. @xnx3000 a gdzie Waść mieszkasz (warto podać w profilu forum)? ja mam kilka siodełek - jak gdzieś blisko to można przedyskutować na żywo ,mogę użyczyć do testów.
  6. @xnx3000 Tam jest połączenie 'na sztywno' , nie powinno pracować , jesteś pewien że nie skrzypi jarzmo sztycy? Przy 105-110kg żadne siodełko mi nie skrzypiało, czy to mtb , czy gravel. Dlaczego szukasz "wąskiego siodełka pod nadwagę " ? Masz na myśli wąski przód żeby nie obcierały uda? Zacznij od pomiarów rozstawu guzów kulszowych miednicy (na tych 'kościach' w praktyce opierasz ciężar ciała na siodełku - jeśli jest prawidłowo dobrane i ustawione). Tutaj jedna z dyskusji o pomiarach, jest ich na forum zapewne więcej:
  7. zalej sobie do tej dętki po prostu mleko (rozkręcana Presta) i nie będziesz łapał kapci - ja tak zrobiłem (miałem kapcia na tylnej 2x tygodniowo). Wolałem to niż zabawę z mlekiem przy takich oponach, prawilne tubeless mam w 'mtb' , na takich cienkich mi się nie chciało , a obręcze nie TLR dodatkowo pchnęły mnie w kierunku tego rozwiązania
  8. Ja tylko co do rozmiaru opon, dużo przyjemniej jeździ się na 700x32c
  9. Jako zupełny ignorant widzę taką różnicę że do Krampusa włożysz koła 29x2.2 , a do Ogra nie włożysz kół 29x3.0 Ja wiedziałem że chcę Krampusa, ale moje szwędanie to zawsze były jakieś dołki i piachy, więc chciałem mieć miejsce na większe opony. Jakby ktoś chciał bardzo porównywać to są przyjemne narzędzia online https://geometrygeeks.bike/compare/surly-krampus-2017-l,surly-surly-ogre-2014-2017-lg/
  10. Krampus frameset L-size od kolegi z Wawy (poprzedni właściciel Kazafaza). Wczesny wypust ze wzmocnieniem podsiodłowej. https://www.olx.pl/d/oferta/surly-krampus-frameset-CID103-ID15IRXx.html
  11. ..karton tylko zorganizuj milordzie
  12. Tak, na pewno o to chodziło, co ciekawe wiele osób tak robiło i w powstało zapotrzebowania na rowery MTB elektryczne. Tak było, nie zmyślam.
  13. Może same nakładki na SPD? Shimano SM-PD22
  14. @mellow jak potoczyły się dalsze poszukiwania? były zmiany, czy zostałeś przy pierwszym zakupie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...