Skocz do zawartości

mathellfire

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Skąd
    Olsztyn

Ostatnie wizyty

329 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika mathellfire

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Na sprzedaż nowa Santa Cruz Tallboy 4 rozmiar XL. Rower złożony dla mnie na zamówienie w grudniu 2022 i nigdy nie użyty. Rower wg. producenta dla osób o wzroście teoretycznie do 193cm aczkolwiek ja mam 182cm i osobiście powiedziałbym, że +-178-190cm. Rama polakierowana lakierem z pigmentem ZBR Hypershift sprowadzonym na zamówienie ze Stanów - na wprost jest czarna, pod kątem zaczyna zmieniać barwę na czerwoną/bordową. Całość oklejona foliami zabezpieczającymi. Sprzedaję tylko i wyłącznie z jednego powodu - zdrowie (wieloodłamowe złamanie łokcia z przemieszczeniem). Wątpię żeby była w Polsce jakakolwiek inna oferta zakupu takiego nowego roweru, przyszykowanego dla siebie a nie pod sprzedaż. Gdybym mógł na nim jeździć to ostatnie co bym zrobił to jego sprzedaż. Wszystkie części są nowe oprócz zestawu Di2, kół karbonowych, kierownicy - te przełożyłem z mojej poprzedniej Santy 5010 2019. Nie widziałem sensu w wymianie tego topowego osprzętu gdyż jest w stanie perfekcyjnym. Na wszystkie pozostałe akcesoria są oczywiście dokumenty/faktury. W komplecie karton Santa Cruz, oryginalny pokrowiec na rower Santa Cruz, ładowarka Shimano. Specyfikacja: Rama: Santa Cruz Tallboy 4 2021 XL - £2499 (rachunek i papiery z UK - kupiona na wyprzedaży 05.2022) Amortyzator: Fox 34 Performance Elite - €1099,00 (rachunek 10.2022 z Niemiec - również wyprzedaż) Damper: Fox Float DPS Elite Shock - (oryginalny zakupiony wraz z ramą) Korba: SHIMANO XTR FC-M9020 wraz z dokupioną zębatką 1x11 NarrowWide - 1200zł + 160zł tarcza (rachunek 11.2022 Polska) Sztyca: Fox Transfer Kashima 170mm - €359,99 (rachunek 10.2022 z Niemiec) Hamulce: Hope Tech 3 E4 - 699+799zł (przód + tył - tył z wyprzedaży rachunek 11.2022 Polska) Stery: Token OMEGA-A81 taper - 134.49zł (rachunek 11.2022 Polska) Tarcze: HOPE - 250zł (11.2022 Polska) Opony: Maxxis Ikon 29x2,35 TR EXO 3C MaxxSpeed - 450zł (10.2022 Polska) Mostek: Title ST1 - €119,62 (rachunek 10.2022 z Niemiec) Kierownica: PHOENIX TEAM Carbon Handlebar 800mm - używana (zakupiona nowe w 2020 za 399zł) Karbonowe Koła MTB 9th Wave Bourne 29 boost Carbon Sram XD - używane (zakupione nowe w 2020 w Niemczech € 1599,00) Osprzęt Di2 XT 1x11: używany (nowy zakupiony 2020 i jest to jedyna rzecz do której mi wsiąkł rachunek - mam ewentualnie wydruk aukcji 4400zł) Do tego nowa kaseta XD, łańcuch, tytanowe śruby, gripy, jakieś mocowania, adaptery ok. 1000zł (nie chce mi się szukać ale na pewno też mam potwierdzenia zakupu). W rowerze jest zamontowana manetka blokady amortyzatora (na zdjęciach jeszcze nie była zamontowana bo serwis rowerowy czekał na dostawę). Lakierowanie 2500zł (decalsy sprowadzane z UK z invisiframe, pigment ze Stanów). W komplecie z rowerem dodaję karton z papierologią. Podsumowując rower kosztował mnie 37 tysięcy zł + 1500zł sprowadzenie ramy z UK + 2500zł lakierowanie + 700zł złożenie czyli trochę powyżej 40 tysięcy. Gwoli wyjaśnienia - amortyzator i damper są w wersji czarnej bo kashima mi nie pasowała wizualnie a dwa, że to są najwyższe możliwe wersje Foxa, które różnią się od tych z kashimą praktycznie tylko powłoką (przynajmniej dla mnie) i ... ceną. Wolałem kupić nowe Performance Elite niż jakiś używany szrot byle tylko błyszczał na złoto - nie widzę uzasadnienia dla płacenia 8000zł za amortyzator przy moich potrzebach. Z uwagi na moją pracę wyjazdową (Niemcy) cześć podzespołów kupiłem właśnie tam (było po prostu taniej). Rama zakupiona przez mojego szwagra w UK (są niedostępne w Polsce a przynajmniej były jak ją kupowałem - używane kosztowały więcej niż w UK nowa). Nie ukrywam, że jestem maniakiem rowerowym i wszystko kupiłem dla siebie dokładnie takie jakie chciałem. Takie rowery kupują raczej tylko maniacy i liczę, że taka osoba ode mnie rower kupi i się po prostu nie będzie marnował. Mam nadzieję, że za 2 lata coś odkupię ale nie ma po prostu sensu, żeby rower stał i czekał czy mi się kolano naprawi czy nie. Rower nowy - do zdjęć dowiozłem go samochodem. Nie wykluczam, że jeśli będzie osoba zainteresowana i będzie się nim chciała przejechać to oczywiście na to pozwolę aczkolwiek raczej tylko koło mnie tak żeby rower był po prostu nowy. Cena - 19700zł.
  2. Do sprzedania karbonowy rower GT model Force Pro Carbon na amortyzacji Rock Shoxa. Rower katalogowo 2019, zakupiony na Święta 2019 - jeżdżony 2020/21/22. Rozmiar L. Po 2022 zrobiony serwis: amortyzacja, nowy łańcuch, wymienione kompletne hamulce na nowe Sram-y G2 (z fabrycznymi Guide R były dziwne problemy więc po prostu poszły do wymiany), nowe stery, nowe pancerze i linki. Oczywiście sprawny, wizualnie stan zasługuje na 9.5/10 jak na rower Enduro. Jeżdżony tylko po lasach wokół Olsztyna i jedyne odpryski lakieru ma od spadniętego łańcucha na tylnym trójkącie. Nie ma nawet odprysków od kamyków (może z lupą gdzieś jakiś jest ale nawet przy suporcie od spodu nie widziałem). Specyfikacja: Rama: GT Force Pro Carbon L Amortyzacja: Rock Shox Pike 160mm Korba: Shimano Saint 820 Sztyca: Rock Shox Reverb stealth Przerzutka: Sram GX Eagle 12S Kaseta: Sram eagle 12s Manetka: Sram NX 12S Koła: Dartmoor Raider v.2 27.5'' 32H czarne na piastach Novatec D462SB, D041SB Opony: Maxxis Ardent 27.5X2.40 60TPI Mostek: Cloud Perform Kierownica: DaBomb Detonator 800mm Hamulce: Sram G2 "minicode" – nowe Łańcuch: shimano – nowy Siodełko: Fizik Tundra M 5 Opony są od nowości i tylna jest na jeden sezon - jeśli będę miał chwilę to ją po prostu wymienię na nową (przód jest w porządku). Cena: 7000zł Na OLX najtańsze oferty to koło 9 tysięcy. Wystawiam w +- cenie aluminiowego. Mogę wymienić na jakiegoś elektryka (tylko full). Sprzedaję bo koniec wiosny połamałem łokieć (nie na rowerze tylko na drabinie) w 3 miejscach i moje przygody z agresywniejszymi rowerami są definitywnie zakończone - niedowiarkom czemu rower sprzedaję mogę podesłać zdjęcie mojej ręki. Do odbioru Olsztyn, czasami Trójmiasto. Wysłać teoretycznie mogę ale pierwszeństwo na pewno będzie dla osób, które odbiorą na miejscu.
  3. Super, Dzięki wielkie :-)
  4. Cześć, Mam problem z konkretną identyfikacją moich Magur. Pochodzą one ze Speca Turbo. Wcześniej miałem klamkę z napisem MT8 i byłem pewny, że takie też są hamulce. Po odesłaniu na reklamację, dostałem od producenta zupełnie nowy egzemplarz z klamką bez charakterystycznego "Eight" za to opisanego jako MT Custom chociaż wygląda ona identycznie jak ta MT8. W opisie na dowodzie wymiany jest informacja "Bremse getauscht MT4". Magura odpisała mi, że jest to mix klamki MT8 oraz zacisku MT4. Czy moglibyście potwierdzić tę wersję?
  5. Jak w temacie, Mam korbę E.13 TRS+ Kupię: 1. Suport BB30 (najlepiej pressfit 30, żebym uniknął przejściówek - ewentualnie cokolwiek BB30 + adaptery do pressfitu 30) pasujący do korb E Thirteen. Na pewno pasują oryginalne suporty E13, na pewno pasuje suport HOPE (dla mnie jednak za drogi), ale bardzo możliwe, że pasują wszystkie na oś 30mm (Race Face, FSA, KCNC, inne?). Jeśli ktoś ma nowy/używkę w dobrym stanie to będę zainteresowany. 2. Zębatkę narrow-wide do korb E.13 32/34/36z koniecznie z mocowaniem direct-mount. Ewentualnie rozważę zakup zębatki zwykłej (w systemie BCD, bodajże 104, narrow-wide) ale wraz z pająkiem dedykowanym do E.13. Jeśli ktoś chciał sprzedać korbę to chętnie oddam w zamian moje dwa blaty 36-22 (oryginalne E13 oczywiście). Czy defacto zamiana 1 blat narrow-wide na dwa blaty 36-22 + dopłacę. Na ebay-u mogę kupić za 150zł nową, polskie HCC kosztuje 200zł. Moje dwa blaty są warte koło 100wki. Także opłacać mi się będzie zakup za 0-130zł bez wymiany, 0-60zł z wymianą. Oczywiście interesuje mnie zębatka niezajechana. Nie musi być nowa, ale niech będzie w dobrym stanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...