Sprawa banalnie prosta.
Musisz zamontować tam insert z gwintem.
Możliwości są 2.
Kupujesz zestaw do montażu helicoil oraz odpowiednią wkładkę. Musisz znać średnicę i skok gwintu w śrubie przerzutki-nie pamiętam, mogę jutro sprawdzić. Musisz znać także średnicę uszkodzonego otworu choć zapewne helicoil dobrany pod średnicę śruby przerzutki da radę. Następnie montujesz helicoil.
Sposób drugi to wycieczka do tokarza-możliwe że wyjdzie taniej niż zakup wszelkich gratów do helicoila. Idziesz najlepiej ze śrubą przerzutki lub jej parametrami i prosisz o wstawienie w hak wkładki do naprawy gwintu. Możesz napomknąć o czymś a'la helicoil. Tokarz wstawia Ci takiego helicoila. Jeżeli go nie ma, a jest myślącym tokarzem to bierze śrubę odpowiedniej średnicy, nastepnie nawierca otwór wewnątrz śruby i gwintuje go aby pasował gwint śruby przerzutki. Następnie rozwierca i gwintuje hak (najlepiej jakiś drobnozwojowy gwint a przygotowaną wcześniej śrubę gwintuje zewnętrznie tak by pasowała do gwintu w haku. Na koniec wkręca tak stworzoną wkładkę na kleju do gwintów, lub lepiej-na kleju epoksydowymi do metalu, a nadmiar śruby odcina i szlifuje
Dziękuję, dobranoc, hak jak nowy
Naprawiałem w ten sposób zerwany gwint w korbie-nie istnieją helicoile w tym rozmiarze
Ten sposób to bardzo zły pomysł, nie polecam, zniszczysz wtedy ramę nieodwracalnie