Skocz do zawartości

SL440

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika SL440

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. No tak, chwyciło, dzięki za poradę.
  2. Doszedł z Chin Igpsport bsc200. Panowie jak najprościej wrzucić gotowego GPX na to urządzenie. Chciałem przez program IGPSPORT Ride, ale po pobraniu nie można się zarejestrować w programie, nie dochodzi kod werfikacyjny (do spamu też nie wpada). Po podłączeniu bezpośrednim do komputera w strukturze plików są katalogi: Activities, Courses, Settings, System, Workouts - do któregoś z nich skopiować?
  3. Nad Roksem tez się zastanawiałem, ale z tego co widzę na zdjęciach to pokazuje on tylko małą strzałkę gdzie jechać w rogu ekranu.
  4. Chciałbym, aby był niezależny od smartfona.
  5. Chce zakupić nawigację rowerową dla rowerów: XC (pagórkowate niziny, lasy) i Trail/All-Mountain (góry), proszę o poradę doświadczonych użytkowników takich urządzeń co wybrać wg tych preferencji: 1. Chcę, aby nawigacja pokazywała trasę na zasadzie komunikatów - strzałka, że za 50 m skręcić w prawo itp lub linii (ścieżki) na wyświetlaczu ze wskazaniem punktu (punktem tym jest nawigacja/rowerzysta). Nie zależy mi na dokładnych mapach (OpenStreet) wyświetlanych na ekranie nawigacji. Komunikaty mają być proste i czytelne, a nawigacja ma prowadzić abym nie zgubił się na ścieżkach w trakcie jazdy. 2. Aby wyświetlała ślady w formacie GPX, które mogę pobrać z Trailforks. 3. Dobrze gdyby dodatkowo wyświetlała dane typu: aktualna prędkość, maksymalna, średnia, dystans, rzeczywisty czas jazdy. 4. Dobry uchwyt na kierownicę (drugi z rowerów ma tak krótki mostek, że w tym miejscu się nie zamontuje) mocowany na śruby (nie ma gumki) abym dobrze trzymało na wertepach i abym mógł łatwo i szybko montować nawigację na różnych rowerach. 5. Brak dodatkowych kabli, czujników abym nie musiał prowadzić linek do szprych itp. Jeśli jeszcze są jakieś funkcje o których nie wspomniałem, a warto je mieć proszę o info. Przeciągnij tutaj aby załączyć lub dodaj pliki... Akceptowane typy plików: jpeg, jpg, gpx, fit, tcx, pdf
  6. Ponieważ firma nie przelała mi umówionej rekompensaty 300 zł (pozornie przystali na to rozwiązanie, ale ciągle przeciągali wypłatę, aby minęło 2 tygodnie i abym nie mógł odesłać roweru) podaję dane tego sklepu dla przestrogi dla innych: Centerbike Krzysztof Walczyk ul. Kilińskiego 42/44 ul. Jasnogórska 38 42-202 Częstochowa NIP: 5732590819
  7. W nowym rowerze zauważyłem spory odstęp na łączeniu tylnego wahacza z ramą. Od strony przedniej zębatki szpara jest dużo większa ma z 2-3 mm (zdjęcia), z drugiej 1 mm. W tą szparę wchodzi brud. Nie miałem wcześniej fulla i nie wiem czy to normalne czy trzeba dokręcić (wcześniej zdejmując przednią zębatkę). Jakiś luzów w tylnym wahaczu nie zauważałem, śruba też nie jest poluzowana (jest mocno przykręcona). To normalne czy trzeba udać się do serwisu?
  8. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Roweru nie chcę zwracać, bo wynalazłem go w fajnej konfiguracji i cenie (na SLX, hamulce 4-tłoczkowe, damper FOX Float DPS Evol), a uszkodzeniem lakieru się aż tak nie przejmuję, bo wiadomo, że jest to rower do tyrania (w razie jakby co pomażę flamastrem, lakierem do paznokci lub nakleję naklejkę). Bardziej obawiam się jedynie czy takie uderzenie nie wpłynęło na wytrzymałość ramy, stąd moje pytanie na forum. Od sprzedawcy chcę uzyskać zwrot 5% wartości roweru, bo otrzymałem jednak niepełnowartościowy produkt ze skazą, a kupiłem nowy, a nie używany z defektami. Jak bym zwrócił, to i tak przecież sprzedawca nie wystawi go ponownie na sprzedaż. Więc myślę, że jest to satysfakcjonujące wyjście dla obu stron. Czy dojdziemy do porozumienia, zobaczymy. @Krypto.Szosowiec z tym bezpośrednim dystrybutorem (chyba to jest dystrybutor motor-land.com.pl/marin/) to ciekawa myśl, tylko co mógłbym zyskać? dla poprawy dobrego imienia mogą zaproponować mi coś ciekawego? Gdy odebrałem rower napisałem od razu do marinbikes.com (w języku polskim i angielskim) z pytaniem o to czy to uszkodzenie może być poważne, do tej pory nic nie odpisali... @Qbek84 przy kurierze obejrzałem dokładnie karton z zewnątrz i tyle można tylko zrobić. Wykrycie tego odprysku wymagało rozpakowania roweru i poodwijania wszystkich foli co trwało co najmniej kilkanaście minut. Musiałbym zaciągnąć kuriera do domu, a on musiałby czekać, bo przecież na ulicy nie będę wyjmował wszystkich elementów z kartonu. Żaden kurier by na to nie poszedł. @KNKS też o tym myślałem, tylko że to rower jeszcze z zeszłorocznej kolekcji i w sklepach już praktycznie go nie ma.
  9. Zakupiłem rower Marin Rift Zone przez Internet. Niestety po rozpakowaniu okazało się, że na główce ramy jest spora dziurka o wielkości guziczka od koszulki. Powstała prawdopodobnie od rzucenia innego pakunku na ten z rowerem (płatek odpadniętego lakieru był w folii). Kierownica w pakunku była odkręcona i położona pionowo i ona uderzyła/nacisnęła w główkę ramy. Pomimo, że główka ramy i kierownica były owinięte folią bąbelkową powstał ten odprysk/dziura. Sprzedawca oczywiście wypiera się wszystkiego i próbuje zrzucić winę na mnie, ale to inna sprawa. Zastanawia mnie natomiast czy to uszkodzenie jest kosmetyczne czy mogło powstać jakieś mikropęknięcie, które za jakiś czas może zacząć powodować problemy. Większość tej dziurki to odszczerbiony lakier i coś jasnego (podkład pod lakier?). Gorzej wygląda to wgniecenie po lewej, jest głębsze, dochodzi do szarego materiału (aluminium?) Proszę forumowiczów o spojrzenie na zdjęcia i poradę czy to może być problematyczne uszkodzenie czy nie ma się czy przejmować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...