Skocz do zawartości

Keke

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    374
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Filip
  • Skąd
    się biorą dzieci?

Osiągnięcia użytkownika Keke

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

64

Reputacja

  1. Cześć, wymieniając suport w swojej szosie zauważyłem takie oto ślady wokół suportu. Rama to karbon, jak myślicie czy to pęknięcie samej farby dookoła gwintu od suportu czy jest się czym martwić i potencjalnie to rama? Takie cos jest po obu stronach napędu jednak tylko na górze.
  2. Dobra doczytałem, jeśli ktoś spotka się z podobnym problemem może mu się przydać: Podobno (!) nie ma nic złego w krzyżowaniu kabli pod ramą, benefit jest taki że kable okrążające główkę ramy są zaginane na okręgu o większym promieniu co pozytywnie wpływa na tarcie wewnątrz pancerza, ocierające się ze sobą przewody pod ramą nie powinny się uszkadzać. Jedynym wyzwaniem wewnątrz ramy jest zrobic tak aby się ze sobą nie krzyżowały kilkukrotnie - nie zaplątały się. Tak też zrobie u siebie
  3. Jak tak myślę to skłaniam się ku skrzyżowaniu ich wewnątrz ramy gdzieś pod bidonem ale dać je w tych teflonowych rurkach od pancerzy. Czy nie mogą się jednak krzyżować przed mostkiem jak na zdjęciu. Trochę wtedy miałbym napięte przez kierownicę aero.
  4. Cześć, czy można krzyżować linki przerzutek wewnątrz ramy? Wydaje mi się to złym pomysłem ale nie wiem jak rozwiązać swój problem: Tak jak na zdjęciach, zależy mi żeby przednia przerzutka wchodziła w ramę z prawej strony a tylna z lewej. Jednak obecnie mam to zrobione odwrotnie i nie wiem jak to zrobić, jeżeli je po prostu zamienię na wejściu ramy wówczas będą się krzyżowały wewnątrz ramy a zdrowy rozsądek podpowiada mi że to złe. Czy powinienem wtedy zmienić ich położenie na prowadzeniu pod suportem? Obecnie siedząc na rowerze wygląda to tak: przerzutka przednia mija ramę pod mostkiem z lewej strony, wchodzi w ramę z lewej strony i pod suportem z lewej strony. Tylna analogicznie wszystko z prawej. Czy jak zamienię je na wejściu do ramy wówczas mam również zamienić je na prowadzeniu pod suportem i wówczas tam będzie bezkolizyjne krzyżowanie? Czy jeżeli pod suportem dam tylna przerzutke po lewej stronie wówczas nie będzie mi szurać o ramę (wchodzi przecież w prawy tylny widelec)? Dzięki za pochylenie się nad tematem mam nadzieję że opisałem jasno swój problem.
  5. Dzięki, kupię zatem nowe. Jak bardzo karkołomne jest przeciągnięcie przez ramę mając już stare? Czy będę mógł jakoś sprytnie doczepić starą do nowej i ją przeciągnąć?
  6. Cześć, Chce wymienić kierownicę na aero z wewnętrznym prowadzeniem linek, osprzęt Shimano Sora. Czy będę musiał wyciągać linki z ramy (są prowadzone wewnętrznie) czy można wypiąć początek linek w klamkach i poprowadzić od tej strony żeby uniknąć prowadzenia po całym rowerze?
  7. Co do tego 1080p to filmik w 144p tez mozna wyrenderowac w 1080p, a ze to wyglada jak kupa to inna sprawa. Obraz nagrany kamerką nie nazwałbym fullhd.
  8. Keke

    [ szosa ] Kącik szosowy

    Wystarczy wyobrazić sobie spacer paręnaście kilometrów w szosowych butach.
  9. Keke

    [ szosa ] Kącik szosowy

    Bierz rohloff'a, mała buteleczka za 15 zł wystarczy na parędziesiąt użyć.
  10. Keke

    [ szosa ] Kącik szosowy

    Małą, ręczną dawałem radę dobijać do 100 psi, ale tylko gdy zdjąłem koło, położyłem na ziemi i wykorzystując swoją masę naciskałem (tylko że to z 50 razy trzeba było pompką machać) Do domu kup sobie jakąś stacjonarną z manometrem, a taką to awaryjnie do kieszeni jak w trasie ci guma strzeli. Opona/Dętka to raczej nie ma nic do tego ile dasz radę napompować, oczywiście przed wybuchem
  11. Keke

    [ szosa ] Kącik szosowy

    Nie wystarczyło ci że na facebooku w grupie kolarstwo cię zjechali? Piczkę sobie ogól.
  12. Keke

    [ szosa ] Kącik szosowy

    Geometria ramy to niewiele ma tu do rzeczy, gdy macie kilka podkładek i mostek z kątem w górę.
  13. Keke

    [ szosa ] Kącik szosowy

    Ile masz lat? Dźwignię dociśnij, poluźnij linkę, zamontuj koło, wyreguluj długość linki. Poradników szukaj w dziale "regulacja hamulców" na stronie link
×
×
  • Dodaj nową pozycję...