Skocz do zawartości

parmenides

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 710
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana parmenides w dniu 5 Października 2015

Użytkownicy przyznają parmenides punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Adam
  • Skąd
    Zgorzała

Ostatnie wizyty

2 655 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika parmenides

Pro

Pro (9/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

509

Reputacja

  1. Kupiłem Fenixa 5 - jako zegarek na codzień, do biegania, ale i na rower przy dojazdach do pracy. Mam go od kilku dniu. Jest ekstra! Wahałem się pomiędzy FR935, a F5, ale zdecydował wygląd jako zegarek do codziennego użytku plus łatwa wymiana pasków. Na zdjęciu wszystkie (poza nawigacją samochodową) graty od garmina, które używa moja rodzina. pozdr
  2. parmenides

    [Opony] Szosa

    Też mam problem z pękniętymi bokami w conti 4000 s2. W pierwszej wersji tego nie było, a zajechalem 3 komplety (każdy bezawaryjnie przejezdzał po 7-9 tyś km). W tym roku na 4000s2 pękły mi z boku 2 opony (po przejechaniu pewnie koło 3tyś km). Następne opony będą inne: może wrócę do Vittorii.
  3. piękny rower i beżowe szytki wyglądają bardzo rasowo.
  4. Musicie przyznać, że w tym wątku hejtujecie niemal wszystkich: biegaczy, deskorolkarzy, ludzi na hulajnogach, rodziny z dzieckiem, nawet małe dzieci, pieszych, właścicieli psów i same psy, kierowców, motocyklistów, starszych ludzi, a nawet innych rowerzystów. Dobrze dać sobie czasem taki kanał do ujścia swoim emocjom. Jednak słowa, których często używacie, świadczą bardziej o sile waszej frustracji. Z mojej perspektywy wygląda, że większość wypowiadających się w tym temacie strasznie się stresuje jeżdżąc na rowerze po mieście.
  5. wkurza mnie "gniew rowerzysty". I pusta lodówka po powrocie z roweru.
  6. @paulsen Jaki rozmiar? Chętnie bym wypróbował coś aero od Was, ale jak zrobi się cieplej, bo teraz to tylko bieganie i mtb...
  7. ostatnio nazbierało się tego trochę: - lampki do szosówki: Bontrager ion 100 i Flare R City - lampa na nocne szybsze jeżdżenie i na zimowe dojazdy przez las: Bontrager Ion 800 - koszulka Bontrager Race w salonie Treka w Bielsku-Białej (przecena na 100 zeta, kolor fluo) - spodnie do biegania długie Nike - plecak rowerowy b'twin 500 6l - przecena w kolorze fluo na 79 zeta - pompka co2 bontragera - koszulka z długim rękawem Brubecka z wełny merynosa. - okulary accent stingray - miłem już takie przez ostatnie 2 lata, ale się zniszczyły, kupiłem kolejną parę - w centrum rowerowym poniżej 90 zeta. Wszystkie rzeczy to zakupy trafione z moimi potrzebami. pozdr
  8. Znakomite ujęcia, rewelacyjnie zmontowane. Podoba mi się, że wykorzystałeś również te momenty, w których jest jakiś potencjalny błąd (np. kiedy kamera się przewraca). Ekstra film, dzięki!
  9. Kupiłem w końcu Bontrager Ion 800. Lampa była mi potrzebna na nocne jeżdżenie po zupełnie zaciemnionych okolicach. Miałem do tej pory różne przednie lampki o różnej mocy. Zawsze brakowało mi albo mocy, albo pokrycia drogi, albo czasu świecenia. Potrzebowałem coś uniwersalnego o czasie mocnego świecenia ok 4-6 godzin. Nie będę opisywać swoich różnych prób i podejść do różnych lampek. Koniec końców wybrałem Bontrager Ion 800. Cena katalogowa bardzo duża, ale kupiłem w zaprzyjaźnionym sklepie za ok. 65% ceny wywoławczej. Jeździłem z nią kilka razy przy dość podłej pogodzie: duża wilgotność, temp ok 3 do -6 C. Jeździłem po mieście i lesie. Wnioski: plusy: + moc - 800 lm w zupełnie ciemnym lesie pozwala na obserwowanie pobocza i głównego szlaku. Nie ma znaczenia pod jakim kątem mamy kierownice. Oświetlenie jest naprawdę szerokie i dość równomierne. Nadaje się do szybkiej jazdy po zupełnie ciemnych miejscach. Prawdę powiedziawszy jadąc przez suchą ścieżkę przez ciemny las wystarcza mi połowa mocy tego światełka. Jadę wtedy z prędkością ok 29+ km/h i takie oświetlenie wystarcza. + uniwersalna - w ciągu dnia i o poranku wystarczy migający tryb, wieczorem różne tryby 1/4, 1/2 i pełna moc. + długi czas pracy na baterii - w temperaturze ok -3 wystarczy na jakieś 6-8 godzin mieszanej jazdy (ok 2 godzin w trybie migania i 6 godzin w różnych trybach świecenia: od 200 do 800 lm). W zimie taka lampka wytrzymuje u mnie średnio ze trzy kursy ponad 50-kilometrowe. Latem pewnie starczy na kilka tygodni wożenia w torbie. + świetne mocowanie + ładownia usb + szeroki strumień światła +wiele różnych trybów (w tym dwa migające: na dzień i noc) + jakość wykonania, gwarancja, odporność na wodę. minusy: - szeroki strumień światła i dość duża moc powoduje, że trzeba uważać, żeby nie ustawić lampki zbyt mocno i zbyt wysoko. Mozna oślepiać innych. Zdarzyło mi się, że w mieście przy 400lm ciągłego światła miałem zbyt wysoko ustawioną lampę i oślepiałem innych rowerzystów. Ktoś zwrócil mi uwagę (jeśli jest ten rowerzysta na naszym forum, to przepraszam i dziękuję za info). - chciałem lampkę usb. Dlatego tylko wspominam, że aku jest niewymienny. Dla mnie bomba, bo szukałem czegoś kompaktowego, mocnego i wytrzymałego. Dla wielu może być to wada. - długi czas ładowania - od zera do 100% zajmuje ok. 5-6 godzin. To dość dużo, jak mamy awaryjne sytuacje. Muszę sprawdzić jak sprawuje się na jakiś letnich ultra przejazdach, kiedy w nocy świecimy z mocą 1/4 (200lm) i starczy na całą krótką noc, a rano ładujemy z powerbanku.
  10. Dzięki Imar. Maczet190399 - kupiłem taniej, ale lampka jest rzeczywiście droga. A czy przesada czy też nie zależy czego oczekujesz i jakie masz możliwości. Ja wybrałem tę. pozdr
  11. parmenides

    Lampka Bontrager Ion 800

    Lampa przednia Bontrager Ion 800 - silne światło o mocy 800lm
  12. Mam te nakładki od dwóch lat i użyłem ich może ze trzy razy na samym początku. Ich przydatność oceniam na zero. Mogę komuś oddać za darmo. pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...