Skocz do zawartości

ATnet

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Adam
  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia użytkownika ATnet

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Do tego doszedłem ze SAG to podstawa, mam ustawiony na 10mm wstępnego ugięcia, i wszystko działa naprawdę ok, jedynie co to jak walne dłuższego jumpa czy mocniejszą dziurę zaatakuje przy 30 na godzinę to gumkę mi przesuwa prawie do końca skoku. Raz nawet dobiłem i usłyszałem zawodzenie Carbonium. Wiec moje problemy to nie są ustawienia tylko za mały skok do zbyt agresywnej jazdy. Na standardowych ścieżkach, korzonkach daje radę, mało tego szybkie zjazdy na kamieniach w górach stojąc na pedałach spoko, jedynie co to jak siedząc dupą przyatakuję dziurę to potrafi dobić. Ale myślę ze to normalne. Z drugiej strony jeździłem Epicem i to twarda decha bez komfortu która jest zmulona Brainem co nic a nic nie jest fajne w normalnym użytkowaniu. Może ścigantowi to pasi ale ja szukałem komfortowego bujaczka. Na razie jestem zadowolony ale ideałem byłby ten zawiech z elektroniczna blokada i zmianą w locie parametrów. Ale to inna bajka...
  2. Mój jest zdecydowanie plastikowy. Trochę zacząłem go docierać po Kampinosie, pierwsze wnioski. W płaskim terenie trzeba inaczej macic z zawieszeniem. Powiem szczerze ze średnio sobie z tym radzę.
  3. To ja sie pochwale, ja i moj Tallboy gdzies w okolicach Szczawnicy. Na razie pojezdziliśmy razem ledwie co 200 km. Rowerek jest trochę przyciężki. Wyszedł razem 12,2 kg, ( sztyca opuszczana i ciężkie opony to strata 800 gram). Rower służy mi do turystyki terenowej wiec kilogram nadwagi nie robi mi większej różnicy. Z pierwszych wrażeń: - zawieszenie super, na podjazdach wrecz wgryza się w stok - pedały SPD XTR z powiększoną platformą rewelka, na zjazdach i błocie nie zastąpione - sztyca opuszczana w górach obowiązkowe wyposażenie - 3x10 XTR mimo moich obaw działa bardzo dobrze, przy czym go na razie męczyłem w umiarkowanym błocie, chodzi twardo w porównaniu do XT 3x9. Kaseta 11-34, ideał na średnie górki. - hamulce XTR Trail i sandwiczowe tarcze Shimano po prostu klasa sama w sobie, hamują rewelacyjnie i do tego nawet na mokro jest cicho. Przód 180mm tył 160mm. - koła Mavic TN719 + DT240+ DT Champ 2.0x1.8x2.0, ciężko ale solidnie. - kokpit Ritchey, kierownica i rogi carbon logic, mostek WCS C260 90mm. Hwyty Esi Grips, bardzo wygodne i łapy mi nie drętwieją. - opony WTB Vulpine Race 29 x 2.1, dobre na suche i gładkie, na góry nie polecam, przy czym mocne boki i dobrze się toczą.
  4. ATnet

    Lans.

    Ale Ci krezusi niosa postep, bo bidni studenci nie kupia drogich cacek, wiec nie nakreca koniunktury na plastikowe rowery. Wiec nie ma co wszyscy sa potrzebni w tym ekosystemie.
  5. Inaczej, proponuje sobie zainstalowac aplikacje Endomondo i patrzec ile kalori sie przy roznych aktywnosciach spalilo. Tempo i dlugotrwalosc to sa parametry ktore beda sie w miare zwiekszania formy zmieniac. Wazna jest czestosc treningow i ich energetycznosc. A dyscyplina sportu to juz nie wazne jaka. Rower pozwala mi jednorazowo w gorach przepalic 3500 kcal, tyle zeby spalic biegnac musial bym przebiec 35 km po plaskim. A to juz bardzo duze obciazenie dla stawow i innych czesci ciala.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.