Skocz do zawartości

TrueFaith

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    179
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Daniel
  • Skąd
    JL

Osiągnięcia użytkownika TrueFaith

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Zaryzykowałem jednak z tymi X-Kingami. Opony zmieściły się z niewielkim luzem, ale nie ma problemów w zakrętach, zgodnie z opiniami są to opony mniejsze niż standardowe 2.0. Nowe X-King RaceSport to koszt 400-500 komplet, mi udało się wyrwać za 80zł - uważam to za świetny deal Przy okazji znalazłem pedały Cube RFR Flat Race za 5 dyszek, gdzie nowe to koszt 300zł. Dzięki za wsparcie linkami!
  2. Musiałbym zdemontować oponę. Szerokość zewnętrzna to 24mm, obręcz pod v-brake więc wewnętrzna pewnie ~18-20mm?
  3. Gość sprzedaje po niewielkim przebiegu, a ja dość mało jeżdżę, więc dość fajna opcja na dostanie dobrej opony w niskiej cene Nie wiem czy Contact Speed nie będzie się za mało terenowy, jazda na gravelu (inne opony ale też takie "łysawe") po moich lasach nie była jakaś super przyjemna, są miejscami piaski etc. a ja nie jeżdżę jakoś wyczynowo, po prostu zapamiętałem RaceKingi jako bardzo przyjemne opony. Czy ktoś jest w stanie zmierzyć mi X-King i RaceKing 2.0?
  4. Cześć, Stoję przed zakupem opon do roweru Stevens Cross 6X, aktualnie Vee Rubber 29x1.95 mają realne 46mm szerokości, mam z nimi około 6-7mm luzu do ramy. Mam możliwość kupna używanych Conti X-King 29x2.0 RaceSport, jednak nie wiem czy ta opona się zmieści. Ewentualnie nowe Race Kingi 2.0 (drut), te podobno są wąziutkie (a może nawet 2.2?). Na poprzednim sprzęcie miałem drutowane RaceKingi i pomijając deszcz/mocniejszy teren - ta opona jechała nieziemsko w porównaniu do jakiejś terenowej Kendy czy podobnych wynalazków. Opcja jak najwięcej za jak najmniej, używane do 100/komplet lub nowe nieco powyżej, przede wszystkim przyjemna jazda po ubitych ścieżkach + asfalt
  5. A jaki olej lać do tych gąbek smarujących i potem ewentualnie na golenie? Najlepiej coś co dałoby się kupić w rozsądnej ilości. Chyba że taki silnikowy się nada
  6. Fakt zapomniałem podać modelu. Z tego co pamiętam jest to 2013, blokada z manetki, pompowany od dołu. Takie same naklejki jak ten w temacie. Nie chciałbym na niego nie wiadomo jakiej kwoty wydać, w tym roku raczej skupie się na prawie jazdy i samochodzie ale na następny sezon planuję już składać nowy sprzęt na Epiconie/Rebie lub czymś w tym stylu.
  7. Czy modyfikacja z pierwszego postu pozytywnie wpłynie na wybieranie małych nierówności? mrmorty pisał, że amortyzator zaczął nieco ciężej wchodzić na początku ugięcia, co na logikę obniża czułość na małe nierówności. Chciałbym ten amortyzator trochę podrasować zanim złożę nowy rower, najbardziej mnie irytuje właśnie jego ospałość, jak się jedzie po kamieniach czy czymś takim to on w ogóle nie pracuje, lałem mu pod uszczelki trochę oleju wazelinowego co jakiś czas ale dawało to efekt na chwilę, poza tym zawsze po takim zabiegu golenie górne były całe upieprzone w czarnym smarze, możliwe że duża jego ilość się wypłukała. Może pokombinować coś przy tym tłumiku jeśli da radę go rozebrać? Nie wiem czy kombinować na siłę z olejami czy przywrócić widelec do stanu fabrycznego (stały smar + nowe uszczelki). Jak mówiłem priorytetem jest uzyskanie z niego maksymalnej czułości na małe nierówności, potem stawiam na możlwiie długą bezobsługowość.
  8. Ok, trochę zamotałem, potrzebuję samych końcówek i pancerzy dla przerzutki, linkę dla przerzutki mają klamkomanetki, zestaw dla hamulców biorę osobno. Wygląda to tak: http://scr.hu/1i7x/rknd8 Rozumiem, że mam kupić dajmy na to 3 metry tego: http://www.centrumrowerowe.pl/czesci/pancerze-i-linki-rowerowe/pancerze/p,pancerz-linki-przerzutki-clark-s,44730.html?qrtc_slt=slt_product_1_cr&qrtc_tpl=tpl_prod_purch&qrtc_typ=prd&qrtc_prd=75555623&qrtc_pos=1&skad=quartic oraz ileś tam sztuk tego: http://www.centrumrowerowe.pl/czesci/pancerze-i-linki-rowerowe/pancerze/p,koncowka-pancerza-przerzutki-4-mm-x-17-mm-accent,8568.html?qrtc_slt=slt_product_1_cr&qrtc_tpl=tpl_prod_purch&qrtc_typ=prd&qrtc_prd=75518218&qrtc_pos=2&skad=quartic I dwie takie (lub więcej na zapas) http://www.centrumrowerowe.pl/czesci/pancerze-i-linki-rowerowe/koncowki/p,koncowka-linki-hamulca-przerzutki-cx88dp-1mm-1-6mm-aluminiowa-clark-s,13290.html?qrtc_slt=slt_product_1_cr&qrtc_tpl=tpl_prod_purch&qrtc_typ=prd&qrtc_prd=75554730&qrtc_pos=5&skad=quartic Interesowała by mnie jeszcze taka rzecz, czy na pewno pancerz 4mm do przerzutki nie będzie luźny w ramie ? Wszystkie takie są ? Bo wydaje mi się, że u mnie oba są tej samej grubości, ale może to mylne złudzenie
  9. Jakie pancerze powinienem zamówić do klamkomanetek Altus M310? Te pancerze przycina się zamemu czy w jaki sposób to działa? Ile musiałbym zakupić np. takiego pancerza http://www.centrumrowerowe.pl/czesci/pancerze-i-linki-rowerowe/pancerze/p,pancerz-linki-hamulca-clark-s,45623.html i takich końcówek? http://www.centrumrowerowe.pl/czesci/pancerze-i-linki-rowerowe/pancerze/p,koncowka-pancerza-hamulca-cx15dp-cnc-clark-s,8218.html
  10. Czyli teoretycznie mógłbym kupić to żeby nie kombinować: I do tego te np. klocki Kellys'a? Zaczynam się gubić
  11. Czyli tamte klocki przejdą, a to?: http://www.centrumrowerowe.pl/czesci/pancerze-i-linki-rowerowe/zestawy/p,zestaw-linek-i-pancerzy-przerzutkowych-szosa-czarny-shimano,184414.html?qrtc_slt=slt_product_1_cr&qrtc_tpl=tpl_prod_purch&qrtc_typ=prd&qrtc_prd=75546792&qrtc_pos=1&skad=quartic http://www.centrumrowerowe.pl/czesci/pancerze-i-linki-rowerowe/zestawy/p,shimano-zestaw-linek-i-pancerzy-do-hamulca-mtb-szosa-shimano,36792.html Te przerzutkowe są do szosy jednak innych nie znalazłem (tylko jakieś za stówę). Chyba że niczym się nie różnią te do hamulców i mogę 2 sztuki kupić? Tego Unex'a dużo mają
  12. A coś tańszego i czarnego przede wszystkim? Przykładowo: http://www.centrumrowerowe.pl/czesci/pancerze-i-linki-rowerowe/zestawy/p,zestaw-linek-i-pancerzy-do-przerzutek-unex,181311.html http://www.centrumrowerowe.pl/czesci/pancerze-i-linki-rowerowe/zestawy/p,zestaw-linek-i-pancerzy-hamulcowych-mtb-unex,181290.html http://www.centrumrowerowe.pl/czesci/hamulce-rowerowe/klocki-okladziny/p,klocki-hamulcowe-kls-controlstop-v-02-para-kellys,429961.html Dałoby radę? A może kupić linkę, pancerz i samemu zrobić? Przy wariancie który podałeś wydałbym więcej na linki i klocki niż pewnie jest wart mój osprzęt Ostatnio zapłaciłem coś koło 50zł za nowe linki i regulację wszystkiego, zaczynam się bać co mi gościu wsadził Nadal też nie wiem czy opłaca mi się wymieniać klamkomanetki. Idę póki co zdemontuje tylną przerzutkę i rozbiorę, zobaczymy co tam siedzi, może kupiłbym nowe kółka? http://www.centrumrowerowe.pl/czesci/tylne-przerzutki-rowerowe/czesci-zamienne/p,shimano-kolka-przerzutki-gorne-i-dolne-deore-lx-slx-i-inne-shimano,2335.html Kaseta i korba są w dobrym stanie technicznym tj. nic nie przeskakuje, ząbki nie są ścięte
  13. Tarcz raczej nie zechcę założyć zważając że mój amortyzator ma piwoty Jak już to zmienię rower po podjęciu się pracy i zarobieniu na coś fajnego. Linki w przerzutkach da radę wymienić? Polecacie jakieś konkretne linki, klocki, pancerze? Wolę wydać parę dych niż parę złotych i mieć coś troszkę lepszego o ile jest.
  14. I cały mój post poszedł w pizdu, ahh te kochane przyciski do cofania stron w myszce. Przednie koło zostało wymienione na jakieś budżetowe, tył był nigdy nie rozbierany i szumi/trze dość mocno, w dodatku jest zupełnie inny niż przód, opłaca się to robić czy lepiej zmienić? suport też był czyszczony przy okazji zmiany ramy, jednak już zaczyna szurać. Zależy mi głównie na tym żeby wszystko było sztywne i twarde, rozwiążą to klamkomanetki + klocki czy raczej przyczyny szukać dalej ? Klamkomanetki też planowałem wymienić, aktualnie są ST-EF65, chciałbym jakieś surowo wyglądające np. http://allegro.pl/manetki-klamkomanetki-alivio-3x8-i5277409005.html http://allegro.pl/klamkomanetki-shimano-deore-lx-3x8-m567-ac8-i5271986427.html etc. jednak nie wiem do końca co wybrać. Zmieniam też siodło (Selle Italia x1?), pedały(Vp559) i gripy ale to na osobny temat.
  15. Parę razy w każdym sezonie pryskałem dokładnie wszystkie części rzadkim smarem w spray'u, niestety nic nie rozkręcałem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...