opinia: Pozytywna Zakupiłem u nich jako pierwsze zamówienie trenażer z oponką dedykowaną. Cena była lepsza niż u konkurencji. Towar doszedł w ciągu kilku dni i bez żadnych wtop. Następnie zamówiłem kilka drobiazgów za kwotę około 300zł, jeden z tych drobiazgów miał wydłużony czas oczekiwania więc spokojnie czekałem. W międzyczasie wpadła niespodziewana gotóweczka i postanowiłem zakupić przed sezonem (korzystając z niższych cen)buty i pedały spd. Na stronie bikestacji zamówienie widniało jako "w realizacji" więc jeden telefon do nich, krótka rozmowa o możliwości dołączenia następnego zamówienia do poprzedniego i uniknięcia dodatkowych kosztów wysyłki. Pan który odebrał stwierdził iż niema problemu tylko przy zamówieniu mam zaznaczyć opcje odbiór własny (inaczej zadziałałby automat i wysyłka została by naliczona), oraz napisać w zamówieniu notatkę z nr poprzedniego zamówienia i prośba o dołączenie tego. Tak tez zrobiłem. Drugie zamówienie zrobiłem w poniedziałek, we wtorek dostałem maila iż zamówienie poprzednie zostało wysłane. Trochę się zdziwiłem ale postanowiłem poczekać na rozwój sytuacji. W środę dostałem kolejnego maila tym razem iż zostało wysłane poniedziałkowe zamówienie. Zdziwiłem się jeszcze bardziej ale jak już wysłali oba zamówienia to znów postanowiłem uzbroić się w cierpliwość i poczekać na dostawę. I o dziwo oba zamówienia dotarły w jednej paczce . Towar zgodny z zamówieniem całkiem przyzwoicie zapakowany w duży zbiorczy karton z wypełnieniem ze specjalnych kartonów ponacinanych aby można go formować w dziwne kształty. Jeszcze tylko dodam iż w piątek nie mogąc się już doczekać na przesyłkę zadzwoniłem do nich po numer przesyłki. Osoba która odebrała poleciła mi wysłać do nich zapytanie na adres info@bikestacja.pl. Po zrobieniu tego dostałem informacje zwrotną w przeciągu pół godziny z numerem przesyłki. Inna sprawa że przesyłka właśnie w ciągu tej pół godziny dotarła . Zastanawia mnie tylko fakt wysłania dwóch maili ze zmianą statusu przesyłek skoro dotarła w jednej paczce a maile zostały nadane w różnych dniach. Gdybam iż mail ze zmianą statusu wychodzi u nich w momencie gdy paczka jest spakowana i czeka na kuriera więc jest duża szansa że ktoś kto przygotowywał następne zamówienie zdążył przepakować oba do jednego. Sprawdziłem w DHL-u (jako iż miałem już numer przesyłki) że paczka wyszła z bikestacji w środę zgodnie z drugim mailem. Druga sprawa że jeździła sobie razem z kurierem dwa dni co jest widoczne na stronie DHL-u. Ale tak to już jest jak się mieszka w mniejszej miejscowości a kurier ma nie po drodze . Ogólnie więc ocena pozytywna i nie mogę na jakość usług narzekać a wręcz jestem z racji cen bardzo zadowolony. Jeżeli jednak czyta ten wątek ktoś z Bikestacji (a po odpowiedziach widać że czyta) to polecam jedną zmianę. Wysyłajcie automatycznie nr przesyłki. Zaoszczędzicie trochę nerwów klientów i zmniejszycie ilość niepotrzebnych telefonów z zapytaniami do was w tej sprawie .