Skocz do zawartości

Lubaxd

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Hubert
  • Skąd
    Bartoszyce

Ostatnie wizyty

780 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Lubaxd

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Reaktywny
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. @siemalysy No właśnie ciężko będzie coś takiego założyć ponieważ musiałoby ponieważ to środkowa przelotka ma większą średnice a po obu stronach są przelotki na pancerze przerzutek. Rower to Leader Fox Maxx Pro, rama z 2008 roku. Tutaj więcej zdjęć
  2. Hej Nie wiem jak to powinno wyglądać poprawnie, jednak przelotka od pancerza hamulca ma zbyt dużą średnice i pancerz sam z siebie wypada, jest na to jakieś rozwiązanie ? Niestety nie wiem jak było wcześniej to rozwiązane.
  3. Hej Mam prowadzenie pancerzy na górnej rurce na górze, są 3 sloty , dwa na prowadzenie pancerzy przerzutek i jeden na prowadzenie pancerza hamulca (środkowy). Różnica jest taka że środkowy slot jest luźny tak jakby trzeba byłoby go puścić przez całą długość ramy bez ucinania go w porównaniu do slotów na pancerze przerzutki. Czy do będzie miało wpływ na siłę hamowania ? Macie jakieś rozwiązanie które zastosowalibyście u siebie lub coś sprawdzonego czy lecieć po całej długości pancerzem ? Gdy dostałem ten rower w środkowym slocie był jakiś gumowy uzupełniacz tak aby można było zastosować rozwiązanie jak w pancerzach przerzutki czyli pancerz od manetki - goła linka - pancerz do przerzutki. Dodaje fotki dla rozjaśnienia. 1.jfif 2.jfif
  4. Właśnie znalazłem sam tą aukcje i właśnie to zamówiełem
  5. Dostałem koła CROSSRIDE UB/DISC razem z rowerem jednak w tylnym kole brakuje jednej szprychy, wg. strony Mavica szprycha ma długość 262mm (płaska) , ktoś mi powie czy są to jakieś dedykowane szprychy z autorskim systemem Mavica ? Na googlu wyskakuje parę wyników jednak są to szprychy od innych producentów i boję się kupować w ciemno.
  6. Już rozumiem na jakiej zasadzie to działa, przednia przerzutka będzie miała wpływ na działanie korby ? Mógłbyś podać jakiś budżetowy zestaw korby + suportu który ma dobry stosunek cena/jakość ale nie za miliony monet ?
  7. Mam rower od sąsiada Leader Fox Maxx Pro, z tego co sprawdziłem rower typu marketowiec jednak ktoś w wymieniał w nim parę części żeby go ulepszyć np. koła Maxxis Crossride 26 z płaską szprychą co bardzo mi się podoba, rama posiada mocowanie na hamulce tarczowe oraz v-brake, manetki 9-rzędową Shimano XT oraz 3- rzędową z przodu XT, wymieniony amortyzator z blokadą skoku z matenki. Rozkręciłem całego, rower potrzebuje trochę inwestycji, trzeba wymienić korbę oraz suport i potrzebuje żeby mi coś rozjaśnić Czy skoro w rowerze był suport 'na kwadrat' to mogę go zmienić na inny typ wiedząc o tym że wiąże się to z zakupem innej korby ? Jak to jest z gwintami w innych typach suportów to się jakoś pokrywa ? Jak bardzo jest to skomplikowane i czy warte świeczki żeby ulepszyć trochę ten rower przy porównywalnym koszcie ? -Suport Neco 127,5mm BC 1,37 x 24T -Korba 3 rz. ACERA FC-T3010 48-36-26T Chętnie poproszę również filmiki które pozwolą zrozumieć typy suportów lub filmy które sami uważacie za pomocne w tej kwestii.
  8. @spidelli Można wiedzieć jaka cena za taką usługę jeżeli to nie tajemnica ? I jaka to była powierzchnia ?
  9. To jeszcze ostatnie pytanie, gdzie szukać folii ochronnej bezbarwnej bez dopisku "rowerowa" (wiadomo wtedy cena idzie w górę)?
  10. @nossy @KSikorski A jakiś preparat typu pasta Tempo albo T-cut ? Takie rzeczy się na ogół sprawdzają ?
  11. Pancerz przedniego hamulca starł mi lakier na główce, są jakieś sposoby na przywrócenie koloru albo naprawę ? (Miałem naklejona folie jednak przewód się podniósł)
  12. Koło już jeździło na dwóch kompletach opon w systemie tubeless więc nie tutaj leży problem. @Sobek82 co oznacza "zmień ch na B" ?
  13. Już doszedłem do tego że to łączenie obręczy, i rzeczywiście jest to miejsce z którego ucieka powietrze ale i z wentyla. Dzisiaj zakładałem tubeless na nowo bo stara taśma się odklejała plus nowe opony próbowałem założyć, dwa szczelne nawinięcia taśmą na koło plus na zakładkę, podczas pompowania na sucho do 3,5 bara powietrze zaczęło uciekać przez wentyl oraz z łączenia obręczy. Pierwszy raz zaobserwowałem takie zjawisko. W takim razie pytanie. Co mogło pójść nie tak ? Dodam że moje koła są tubeless ready jednak obręcz przy wentylu nie jest wyprofilowana (nie wiem czy powinna być nawet), na wentyl zakładam o-ring i nakrętkę. Gdy nakrętkę ścisnę mocno to o-ring wychodzi spod nakrętki, gdy za lekko - jest nieszczelny. Chodziło mi o szybkozamykacz uczę się
  14. Hej Tak jak w temacie podrzucam zdjęcia obręczy, dzisiaj na nowo zakładałem tubelessa i zorientowałem się że powietrze ucieka centralnie z obręczy. Jeżeli jest pęknięta to pakować się w wymianę całego koła czy samej obręczy ? Koła to Cube GR 2.3. Jeżeli koło jest na sztywnych osiach to czy da się go używać w systemie center-lock ? Jeżeli bębenek piasty jest na kasetę 11 rz. to mogę na nim zamontować kasetę 8rz. ? Czy to ma prawo działać czy muszę kupić koło pod bębenek piasty 8 rz. ?
  15. Witam To że pancerze przerzutki oraz hamulcowe mają różną średnice to już wiem, jednak w rowerach stosuje się różne końcówki pancerzy czasami są one z tworzywa sztucznego a czasami aluminiowe. Od czego zależy kiedy jaką końcówkę zamontować? Mogę cały rower oblecieć w końcówkach plastikowych? Końcówki się jakoś zakuwa czy po prostu są one nakładane na pancerz i tak się trzymają? Potrzebuje wymienić wolnobieg Shimano MF-TZ 21 oglądałem film i klucze do odkręcania kaset różnią się od tych do wolnobiegu, jaki w tym przypadku klucz zastosować ? Czy wymieniając wolnobieg na MF-TZ500 będę mógł użyć tego samego klucza do skręcenia nowego wolnobiegu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...