Skocz do zawartości

rybak16

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

807 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika rybak16

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. @smw44199 proszkowo dwukolorowo nie pomaluje. Ciekawe dlaczego edukacyjnie mam coś innego malować. Sugerujesz że na kawałku rurki więcej się nauczę? Dzięki ale dość precyzyjnie chyba wypisałem w czym potrzebuje pomocy 🙂
  2. W kontekście kosztów to dobrze to ująłeś: "Zabawy". Ma to być zabawa i ciekawi mnie jaki efekt uzyskać więc o ile nie wyjdzie mi to więcej niż 500 zł to warto się pobawić Dzięki wielki za rady postaram się wrzucić fotki jak już skończę
  3. @nossy w kontekście utlenienia to raczej mówię o tym niewidocznym tlenku, mechanicznie ściągnąłem farbę i planuje całość jeszcze jakimś papierem 1000 przejechać zaraz przed malowaniem. Mówisz, że to wystarczy i chemii byś nie stosował? (odtłuszczenie oczywiście zrobię). O czyściwie lakierniczym nie słyszałem, dzięki za tip O mieszalni myślałem, muszę tylko obczaić jakąś w okolicy Poznania co by mi do puszek nabiła
  4. Cześć wszystkim, ostatnio wpadła w moje ręce starsza szosa. Rozebrałem i zdarłem starą powłokę lakierniczą i planuje sobie pomalować tak w celach edukacyjnych. Trochę czytałem na ten temat ale chciałbym się poradzić osób które się bawią w takie malowanie sprayami jakie / z jakiej firmy polecacie. Tak wiem, że jak dam do lakierni wyjdzie lepiej ale chce się pobawić. Nie chcesz też kupować byle jakich puszek dlatego też zależy mi na opiniach. Czytałem też, by ogarnąć 2 składnikowe z utwardzaczem ale czy to tylko trzeba no końcową powłokę ochronną? Kolory pomiędzy niekoniecznie muszą być z utwardzaczem? Planuje zrobić 2 kolory z przejściem. Dodatkowo czytałem, by pozbyć się utlenienia z aluminium za pomocą amoniaku. Czy znacie również inne środki? Dzięki wielkie za wszystkie rady
  5. Dzięki obczaję. Kompresor, który myślałem by kupić pożyczyłem od sąsiada i zdecydowanie nie da rady Nad takim zbiornikiem do tubless myślałem ale już wole kompresor co by można było w każdej chwili dopompować na szybko oponę. Przy tubless jednak częściej trzeba niż przy dętce
  6. Cześć wszystkim mam, pytanie. Planuje zakupić sobie do garażu kompresor. Potrzebuje do bardzo sporadycznego używania, by coś przedmuchać / napompować i tym samym chce się zdecydować na taki bez zbiornika. Ale skoro już będę miał kompresor to fajnie by sobie radził z osadzaniem opon tubless, mam 2 rowerki i w jednym bez problemu nawet pompką osadzę ale drugi się już tak łatwo nie poddaje i tak muszę strzała zrobić I zastanawiam się czy bez zbiornika przepływ powietrze będzie wystarczający. Ma ktoś doświadczenia? Planowałem zakupić taki oto kompresor: https://www.ceneo.pl/37745332#tab=click
  7. Aż taka wartość to nie będzie jak patrzałem na ceny ale jasne. Pobawię się ze zmianą łańcucha / kasety na razie i zostawię przesiadkę na 1x Coś konkretnego byś polecił?
  8. @Krypto.Szosowiec SHIMANO HG54 a kaseta SHIMANO HG500
  9. Powodów jest wiele. @Rafał87 nie jeździmy na tyle sportowo by indeksowanie nam przeszkadzało a zyskujemy prostszy układ, ładniej wyglądający rower, mniej uciążliwe czyszczenie Wiem, że to nie dla każdego ale nam się bardzo sprawdza Niemniej na szosie faktycznie bym nie chciał mieć takich przeskoków
  10. 🤦‍♂️
  11. Nie wiedziałem, że to jest dokładnie ta sama technologia, to co tylko objętością przerzutki i materiałami się różnią? Szukam odpowiedzi dlaczego w tym focusie wszystko chodziło tak zaiście płynnie i tu i tutaj grx. korba była inna i tyle, nie sądzę, że to powinno mieć wpływ. A w kwestii regulacji to zakładam, że jednak potrafię, do tej pory z żadnym z moich rowerów problemów nie miałem by poprawnie wyregulować przerzutkę
  12. @Mihau_ wyregulowane jest według mojej najlepszej wiedzy. To nie jest tak, też, że te biegi wchodzą z opóźnieniem czy coś, sam nie wiem czego to kwestia. U mnie np a apexie zmiana przełożeń jest w większości przypadków wręcz bezszelestna poza momentami jak faktycznie bym nieopacznie większą moc wygenerował w trakcie zmiany, a w tym krosie przełożenie zmiana się szybko ale z takim odgłosem jakby łańcuch agresywnie wbił się w kasetę. Zacząłem się zastanawiać czy precyzja wykonania kasety może mieć tutaj znaczenie.
  13. Cześć wszystkim. Jakiś czas temu mojej żonie zakupiliśmy krossa eskera 5.0 https://kross.eu/pl/poprzednie-kolekcje/esker-5-0-grx-turkusowy-grafitowy-polysk?srsltid=AfmBOopV8031kYHYye38-2LN7PrgfW8MDiTlC_2ZswWafDppyVOLXr9i Po niedługim czasie okazało się, że lepszy byłby napęd 1x11, dodatkowo żona jeździła na focusie który był na grx 600 i była dużo większa płynność zmiany przełożeń. Nie wiem czy to kwestia grupy / sensowniejszej kasety. Zmiany przełożeń w grx 400 wydają się dosyć twarde. I tak zacząłem sobie kalkulować co jak by się pobawić Tak się zastanawiam czy (zakładając docelowo 1x11) na chwilę obecną może by przeskoczyć na 2x11 i w drugiej turze zmienić 2x11 na 1x11 Czy przerzutka GRX RD-RX812 + klamkomanetka GRX ST-RX600 + oczywiście odpowiednio dobrana kaseta będzie kompatybilna ze wszystkim pozostałym elementami? W sensie nie będę musiał zmieniać hamulców i czy będzie to działać z 2x, zakładam, że przy odpowiednio dobranej kasecie powinno. W drugiej turze kiedyś bym zmienić klamkomanetke na 1x, kasete na szerszy zakres i dokupił korbę 1x grxa (aktualnie jest 2rz FSA). Zastanawiam się czy hamulce będą kompatybilne z nowymi klamkomanetkami oraz czy nie będzie na razie dziwnie jeździć z dwiema różnymi klamkomanetkami
  14. Cześć, szukamy dla żony gravela. Do tej pory jeździła na triban M, który jest dla niej jak się okazało za duży. Wczoraj robiliśmy objazdówkę po lokalnych sklepach i zastanawiamy się nad merida silex 400 S, giant revolt 0, lub kross esker 5.0 / 6.0 / 7.0. Dostępne są już gdzieniegdzie tylko pojedyncze sztuki dlatego zależy nam na czasie. Problem jest z wyborem rozmiaru. W sklepie niby doradzą ale patrzą na tabelki producenta a to za wiele nie daje. Nie w każdym przypadku można się przejechać, kross niestety nigdzie u nas lokalnie dostępny nie jest. Dlatego szukam jakiś doświadczeń, czy któraś z was drogie Panie ma któryś z tych rowerów i podobny wzrost?
  15. Dokładnie niestety nie zabezpieczyłem odpowiednio
×
×
  • Dodaj nową pozycję...