Skocz do zawartości

gkamyk

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Skąd
    Olsztyn

Osiągnięcia użytkownika gkamyk

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Bez przesady żeby się bawić w strzykawki..... Oryginalny lejek kosztuje 12zł. Raczej nie jest to cena zaporowa. Wysyłane z mojego GT-I9082 za pomocą Tapatalk 2
  2. Poprostu masz dluższą więc i wiekszą objętościowo dolną lage. Ja mam 26'' Uszczelka wystrzeliła po stronie tłumika. Odrazu mówie że blokada normalnie działa, a po zdjęciu dolnych goleni żadnych wycieków nie stwierdziłem. Wiec na pewno olej z tłumika nie poleciał na dół ! Wszystko sie zgadza... powietrze zastępujesz olejem... tylko widocznie 15ml to juz za duzo... Po kilku solidnych ugięciach ten olej nie ma się gdzie podziać więc skończyło sie wywaleniem uszczelki. Wlalem po 5ml do obydwu goleni i wszystko wróciło do normy.
  3. Wczoraj robiłem serwis mojej Reby RL 100 - 2012 Po Waszych sugestiach dałem po 15ml oleju do dolnych lag. Po złożeniu i kilkukrotnym naciśnięciu wystrzeliła mi uszczelka kurzowa. Zatem w tym modelu musi być zgodnie z instrukcją po 5ml. Po poprawieniu tego błędu wszystko wróciło do normy.
  4. Ok, jak będę robił na dniach to dam fotkę. Wysyłane z mojego GT-I9082 za pomocą Tapatalk 2
  5. Zabieram sie za serwis swojego amora... Reba RL 100 - 2012 przebieg jakies 1500km. Panowie i Panie, wymieniać wszystkie oringi czy tylko wyczyścić i wymienić oleje ?? Dotychczas problemów nie było... nic nie cieknie itd.
  6. Co do tego zapasu to mnie uspokoiłeś Czy ja wiem... trochę się zapada przy ostrzejszym hamowaniu, ale za to jest bardzo czuły na małych nierównościach.
  7. Przeczytałem cały temat i mam pewną watpliwość, a nie chce czegoś uszkodzić Sytuacja: - waga bikera 83kg - RS Reba RL100mm dualair 2012 (nówka) zamontowana do ramy Unibike Flite - ustawienie +80psi/-70psi twardszy na początku skoku, lub bardziej komfortowe +80psi/-90psi W obydwu przypadkach SAG wynosi 20 do 22% I teraz pytanie... W obydwy przypadkach zostaje nie wykożystane około 3 cm skoku. Tak ma być ? Boje się żeby nie dobić i nie uszkodzić amorka ? Jeszcze drugie pytanie... Przy manetce pushlock i tlumiku MC bez regulacji footgate. W momencie wjechania w dziure dochodzi do zerwania blokady no i OK.... tylko że... naciskam manetkę żeby rozblokować, ona nie odbija odrazu tylko po dluższej chwili kiedy amor zaliczy kilka dziur dopiero kółko blokady sie cofa wyciągając linke i manetkę do pozycji rozblokowany. Po zerwaniu blokady kółko kompresji jest lużne można je ręką obracać bez oporu. Wystarczy jedna dziura i odskoczy do pozycji początkowej. Tak ma być ? Pozdrower !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...