Skocz do zawartości

michal1289

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    265
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał
  • Skąd
    Suwałki

Ostatnie wizyty

1 278 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika michal1289

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

14

Reputacja

  1. Witam, chcę zrobić serwis swojego widelca Rock Shox XC 32 TK 29. Znalazłem serwisówkę na stronie producenta: https://www.sram.com/sites/default/files/techdocs/gen0000000004444_rev_b_sektor_recon_xc32.pdf Problem w tym, że nic nie ma tam na temat prawej goleni, tłumika. Jest tylko opis serwisu lewej strony. Zawsze jak robiłem serwis w swoich amortyzatorach, w manualu od RSa były opisane obie strony i ilości oleju, tu tego nie ma. Z góry dziękuję za odpowiedź.
  2. W podobnej cenie możesz kupić Kellys Gate 30 2015, Unibike Flite 29 2015 http://www.bikko.pl/rower-gorski-unibike-flite-29-2015.html?gclid=CNmzlbiskMwCFWricgodNPoBHQ http://rower-sport.pl/pl_PL/p/KELLYS-GATE-30-2015/2425?unibike
  3. Na moje oko to jest 2011-2012 rok. Do kompletu uszczelek dolicz jeszcze smar i oleje (chyba że masz).
  4. Ja bym brał powietrze tym bardziej że xc32 to nie jest żadna zaawansowana technika, dosyć prosta budowa. To nie SID czy inna lekka, wyścigowa konstrukcja.
  5. Myślę że nie powinno być problemu z ustawieniem ciśnienia. Sam jeżdżę na takim a ważę nie całe 100 kg i nie ma problemu. Najlepiej szukaj wersji ze sztywną osią jeśli ma to być duże koło.
  6. Jeśli masz dobrze dobrany adapter to musi się pokrywać.
  7. Coś jest nie tak. Albo gość wstawił nie takie zdjęcie albo coś pomieszał w opisie. Moim zdaniem patrząc po cenie i po opisie to te same tarcze tylko w pierwszej aukcji wstawione jest zdjęcie od SM-RT86. W drugiej aukcji zdjęcie się zgadza (mam takie tarcze).
  8. Jeśli jedna strona ociera to powinieneś to ustawić.
  9. Nie wiem, ale jak dasz te podkładki to zacisk odsunie się od tarczy.
  10. Może ta farba się nie złuszczyła tylko ktoś wcześniej próbował na siłę rozpołowić amortyzator. Czasami golenie siedzą naprawdę ciasno i trzeba mocno uderzyć żeby puściło. Druga sprawa to że ten amortyzator może być juz w takim stanie że nie warto z nim co kolwiek robić.
  11. To że hamulec ociera po wyjęciu koła to nic nadzwyczajnego. Trzeba ustawiać na nowo. Zacisk jest przykręcony prawidłowo. Shimano nie stosuje tych podkładek półkolistych jak w Avidach.
  12. Nic na siłę. W tym poradniku masz opisane jak odzielić górę amortyzatora: http://www.forumrowerowe.org/topic/152791-serwis-rock-shox-reba-dualair-kompleksowy-serwis-od-a-do-z/ Punkt pierwszy: Zdejmujemy dolne lagi. Skąd te otarcia (te na podkowie) widoczne na trzecim zdjęciu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...