Skocz do zawartości

owurac

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    87
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Grześ
  • Skąd
    Łódź

Osiągnięcia użytkownika owurac

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

12

Reputacja

  1. Wykręcasz tłumik, od tłumika odkręcasz kapsel (lewy gwint). W trzpieniu są dwa czarne kołki. jeden w takim wycięciu plastiku, na drugim wisi sprężyna. Ja za pomocą aluminiowego elementu przesunąłem punkt zaczepienia sprężyny o 18.5mm. Dorzuciłem PDF. Być może będę miał możliwość wykonania takiego elementu za kilka dni jeśli byłbyś zainteresowany.
  2. Znany problem w tych rocznikach. Kołek o który zaczepiona jest sprężyna znajduje się w złym miejscu. Naciąganie o obrót może i przynosi jakieś skutki, ale wtedy sprężyna ryje trzpień. Można wywiercić otwór na nowy kołek, ale ja poradziłem sobie tak jak na zdj. https://www.dropbox.com/sh/8iwp0jjfa7y14hy/AABGVaFvFlmoEjOONvX0zpfja?dl=0
  3. Piny do pedałów są OK, sam bym takie mógł mieć. Amorka nie komentuję, za to klucz do suportu firmy BITUL wskazuje że to niezły serwis
  4. Wow Maniak, chyba z rok czasu kombinowałem jak uszczelnić cieknący MC (Reba SL), no i w końcu wymyśliłem żeby przewiercić plastik i wybić ten kołek. Powodem pocenia się był mały oring na końcu trzpienia (normalnie schowany w plastiku). Nie było potrzeby wymiany, dorabiania, ani dokładania żadnych uszczelek poza nim. Tak to wygląda u mnie: https://www.dropbox.com/sh/cmbs2d8894pooww/Ag6jEjt0_O
  5. Może być właśnie tak jak piszesz, mianowicie imbus obraca się w tej plastikowej prawce. Spróbuj pokręcić prawdziwym kluczem imbusowym. Recon z tłumikiem TK powinien mieć jakieś pół obrotu regulacji a potem wyraźny opór.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...