Skocz do zawartości

Granite

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    81
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    W-wa

Osiągnięcia użytkownika Granite

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

5

Reputacja

  1. Ku pamięci. Kupiłem i założyłem nową kasetę SRAM pg-950 11-34T. Problem zniknął. Nic nie przeskakuje. Jeżeli ktoś ma kasetę SRAM”a ze zdejmowanymi koronkami i chce za symboliczną kwotę dokupić skrajne koronki (11, 13 oraz 23, 26 , 30 i 34) to zapraszam.
  2. Dzięki. Opcja 1 - nerwowo nie dam rady. Opcja 2 - odpada bo stary łańcuch został wyrzucony. Zostaje zatem opcja 3. Po czym rozpoznać że koronka i jej zęby są już „zajechane” ? Przyglądam się i jedyne co widzę że koronka 17T i 20T mają ciut bardziej ostre zęby….
  3. Cześć, Wiosna się zbliża i pora rower szykować. Wymieniłem pancerz, linkę oraz łańcuch (sram) w moim 9 rzędowym napędzie z przerzutką SLX i po wyregulowaniu wszystkiego na stojaku napęd działa ok. Ale w trakcie prawdziwej jazdy w momencie depnięcia na pedał łańcuch przeskakuje. Dzieje się to na środkowych zębatkach (zębatki 3-4-5 od najmniejszej ) bo one najczęściej pracują w jeździe po mieście. Wrzucam zdjęcia kasety. Każda zębatka jest oddzielona, ale nie znajduje sklepu który w cenie mniejszej niż cała kaseta na pająku oderwałby pojedyncze zębatki. Rower ma przejechane ok 2500-3000 tys km po mieście. Pierwszy łańcuch zmieniony tydzień temu gdy przymiar O,75mm zaczął prawie cały wpadać. Czy faktycznie ta kasta jest przyczyną przeskakiwania łańcucha? Jak tak to czy szukać poszczególnych zębatek czy po prostu kupić całą? Np sram pg 950 Pozdrawiam serdecznie !
  4. Cześć, Znajomy własnie sprzedaje swoją maszynę. Dartmoor Black bird intro 29" xl Warszawa Wawer • OLX.pl Rower b. mało jeżdżony na szlakach. Większość płaskie i lekie pagórki Mazowsza. Ja na gravelu a on na Blackbird'ie 🙂 Uważam, że warto kupić z pewnego źródła używany (tańszy) rower niż gonić po sklepach w poszukiwaniu okazji. Pozdrawiam
  5. Zrobione. Trochę zabawy z tymi kulkami było. W moim bębenku było ich 52 po 26 na bieżnię. Wydaje się że naprawa się powiodła. Elegancko cyka i płynnie działa. Testy jak zima odpuści
  6. Ok. W takim razie rozkręcam. Dzięki
  7. Hej, Bębenek odkręcony imbusem od strony przeciwnej do napędu. Chcę go wymienić. Tylko co to jest ? Ktoś podpowie co będzie dobrym zamiennikiem?
  8. Cześć, Jest zima i postanowiłem zrobic serwis retro roweru (giant granite z 1992 roku). konusy do wymiany (mają wżery), ale za żadne skarby nie mogę zdjąć bębenka (kaseta 7 rzędowa - tylko najmniejsza zębatka jest zdejmowana). Od strony przeciwnej od napędu wchodzi imbus 10mm ale jego poluzowanie nic nie daje. Dwa - jak zdjąć osłonę miski kulek gdy nie nawet nie drgnie? Od strony przeciwnej od napędu ta osłona z uszczelką zeszła po podważeniu płaskim śrubokrętem, ale od strony napędu nie daje rady (mimo dużej siły). Dodaje zdjęcia piasty, bębenka oraz konusów.
  9. Ten czerwony CS 2 wygląda naprawdę bardzo dobrze. O gustach sie nie dyskutuje, ale jeżeli to kolor jest w odcieniu "Ferrari" to i szybciej sie bedzie na nim śmigać
  10. http://allegro.pl/rower-amulet-route-500-17-43cm-kurier-i5192187001.html Ja juz swoim przejechałem 650 km i wszystko jest idealnie. W tej cenie ciężko znależć coś lepszego. Pisałem o ty rowerze kilka stron temu...pisałem tez ze otrzymałem go z innymi piastami (joytech)i po zgłoszeniu reklamacji 150 zł w formie bonu trafiło do mnie :-) Ale moze ten egzemplarz bedzie miał dokładnie te piasty choć wg. mnie nie ma miedzy nimi znacznej różnicy. Sama marka jest bardzo popularna za nasza południowa granicą. Gwarantem jest mall.pl wiec gdyby co (odpukać) jest to firma działająca od kilku lat w Polsce wiec ja osobiście nie mam obaw.
  11. Rozważ opisanego wcześniej przeze mnie oraz kilka innych osób Amulet'a. Jest jeszcze 17 cali. Moze taki by pasował dla małżonki. Dziś korzystając z pogody oraz wolnego przedpołudnia zrobiłem moim amulet route 500 pierwsze 20 km. Rower jest porządnie wykonany, nic nie skrzypi, puka itp. Za 1600 masz osprzęt z rowerów za 2000-2500 zł. Oczywiście, po otrzymaniu paczki czeka Ciebie regulacja przerzutek, ale jak nie sam, to zrobi to każdy lepszy serwis za powiedzmy max 50 zł.
  12. Zerknij na stronę producenta http://www.amulet.cz/cz/amulet-route-55-bily-2013-p64/ Ostatni obrazek pokazuje specyfikację ramy. O ile mnie wzrok nie myli, to tylny trójkąt ramy ma możliwość montażu tarczy. Z przodu jest suntour nex, który zgodnie ze zdjęciem tez ma taką opcje. Amulet produkuje dobre rowery, wg. mnie to coś a'la Author, który w Polsce jest ceniona marką. Niestety dystrybutor na Polskę wycofał sie z jego oferowania i dlatego cieżko jest je u nas kupić.
  13. Najgorsze co się może przytrafić to kupno kradzionego sprzętu. Sprzętu, który ktoś tak jak my kupował za poradą forumowiczów i znajomych, odkładał na niego kasę, w końcu kupił, cieszył się, serwisował a potem jakiś złodziej mu jego własność bezszczelnie odebrał... Bez popytu na używki nie ma podaży - to jest bardzo proste Jak używany - to tylko legalne żródło pochodzenia. @Martynalid cross (opisany amulet) a przełajówka to dwa różne światy. Nigdy na przełaju nawet nie siedziałem, ale ktoś kto szuka crossa (80% miasto, 20% ubite dukty) zazwyczaj nie wybiera przełajówki, gdzie pozycja na rowerze przypomina raczej szosę i jazda taką maszyną po DDR'ach może być trochę niekomfortowa. Czy można złożyć przełajówkę na nowych częściach w klasie tego amulet'a w kwocie 1600 zł? Pytam z ciekawości.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.