Skocz do zawartości

Timeslave

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Podkarpacie

Ostatnie wizyty

278 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Timeslave

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Nagrałem filmik jaki opór ma tylne koło po regulacji.... W porównaniu do przedniego koła, tylne koło ma opór wyczuwalny. Czy jest to normalne że przednie koło zawsze ma mniejsze opory ponieważ nie ma tam kasety? Zobaczcie, i oceńcie czy jest jeszcze pole do poprawy.....
  2. Nie ma farby na mocowaniu zacisku, więc to należy wykluczyć. Poluzowałem zamknięcie na szybko zamykaczu, również bez zmian. Czy możliwe jest że blaszka wewnątrz zacisku na którą są nasunięte klocki zwyczajnie za mało jest zagięta i należy ją mocniej zagiąć, tak aby klocki bardziej się rozszerzały po puszczeniu hamulców ?
  3. Wystarczy poluzować i ponownie zacisnąć, ale lżej ?
  4. Próbowałem kilka razy, bezskutecznie. Spróbuję na dniach procedury zaproponowanej przez użytkownika Quell z kartką. Włożę między szczeliny odpowiednio wycięta kartkę A4 i zakręcę zacisk po uprzednim zaciśnięciu klamki....
  5. Witam. Posiadam rower od nowości Kross Evado 7.0 2018 z powyższymi hamulcami jak w temacie. Zaraz po rozpakowaniu roweru zauważyłem że tylne koło ma pewne opory, a dokładniej tylne klocki leciutko ocierają o tarcze, tak że podczas kręcenia słychać lekki szum. Początkowo myślałem że się dotrą, po pewnym czasie gdy sytuacja się nie zmieniła, poluzowałem śruby na zacisku, nacisnąłem klamkę hamulca i zakręciłem śruby na zacisku - nic to nie pomogło. Sęk w tym że nie zrobiłem płatnego przeglądu po zakupie między 30 a 60 dniem (w sklepie rowerowym internetowym został wyregulowany), i wygląda na to że nie mam gwarancji. Co można w takiej sytuacji obstawiać ? Czy można to samemu po ukierunkowaniu naprawić, czy pozostaje płatny przegląd ? Serdecznie dziękuję za cenne wskazówki... Pozdrawiam.
  6. Witam serdecznie. Przymierzam się do zakupu roweru Kross Evado 7.0 2018. Są na nim opony Schwalbe CX Comp PP (28"x1.5", reflex), czyli opony z delikatnie ząbkowym bieżnikiem. Jako że moje trasy to zdecydowana większość drogi asfaltowe, ścieżki rowerowe, czy jest sens na start wymienić opony na opony z gładkim bieżnikiem o niskich oporach jak np. Schwalbe Marathon Racer 28x1.50 ?
  7. Jeśli dużo jeździsz po utwardzonej nawierzchni, można też Meridę Crossway 500 rozważyć (opony bez agresywnego bieżnika): http://www.rowerymerida.pl/produkt1321/crossway-500-rower-merida.html
  8. Kellys Phanatic 70 jest prawie o 1 kg cięższy od Meridy Crossway 500, a to naprawdę dużo jak na tę klasę rowerów mając na uwadze zbliżony przedział cenowy. Dodatkowo Phanatic 70 posiada lekko agresywny bieżnik opony, natomiast Crossyway 500 2017 posiada gładki bieżnik na środku opony, co z pewnością będzie lepiej odzwierciedlać jazdę po asfaltowej nawierzchni.
  9. Przymierzam się do kupna nowego roweru. Mój styl jazdy to miasto oraz trasa utwardzona, czasem ścieżki leśne utwardzone (żaden ciężki teren). Po sprzedaży roweru Kross Level planuje przejść na bardziej przyjazny rower jeśli chodzi o jazdę po gładkiej, utwardzonej nawierzchni. Na poprzednim Krossie podczas szybszej jazdy odczuwałem dyskomfort za sprawą szerokich opon (2,1), oraz agresywnego bieżnika. Ostatnio ww ofercie Merida zaproponowała modele na rok 2017. Wstępnie przymierzam się do nowej Meridy Crossway 500, model 2017. Rama na pierwszy rzut oka wygląda "uniwersalnie" mając na uwadze obecny design ram nowych rowerów MTB. Szkoda że seria Crossway nie poszła tymi śladami. Co myślicie o poniższym sprzęcie? http://www.rowerymerida.pl/produkt1196/crossway-500-kolekcja-2017-rower-merida.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...