Skocz do zawartości

Diabel200

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Diabel200

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Poniżej również jest o-ring o tych samych wymiarach i tam już "brud" takiej nie ma. Właśnie co do spodu aż tak bardzo się nie przyłożyłem .
  2. Z zestawu DA ? Też mnie zdziwiło tak duży rowek na oring, ale później popatrzyłem na zdjęcia innych osób i tak jest. Stad było moje pytanie,o grubszym o-ringu tam jest sporo miejsca, tym bardziej że właśnie tam jest 1 styk miedzy pozytywna a negatywna.
  3. A więc jestem już PO, okazało się że uszczelka od komory pozytywnej miał kilka prostopadłych wgłębień(widać nawet nowe i oryginalne zestawy trzeba bardzo dokładnie weryfikować. + podkładka sprężynująca była odwrotnie założona, mam nadzieje że to było Przyczyną. Zdjęcie dla potomnych. (przy okazji wymieniłem zawory na nowe). Dzięki za podpowiedzi !
  4. 100 psi wg tabelki to poniżej 60 kg czemu takie małe ciśnienie ? ?
  5. Uszczelki jadą nowe. Jak sprawdzić czy nie ucieka powietrze górą ? Tym razem jak już rozbiorę posprawdzam dokładnie wszystko. Tak smar PM600 oraz oryginalne oleje, Rock Shox oleje. Co do 150 psi tyle jest na goleni opisane przy 95 kg
  6. Odgrzewam stary temat, ale mam problem dalej z skokiem. W tamtym sezonie wymieniłem cały komplet uszczelek na nowy. Niestety zrobiłe tlyko ok 1k km i było ok, Teraz po zimie znów ma problem, spuszczę, powietrze z negatywnej komory, i amorek wraca do swojego skoku,, podpompuje do 150 psi. i Po jakimś czasie ~30 km znów się zapada. co sądzicie o tym aby te pogrubione uszczelki kupić ciut grubsze? 21x3,5 - 2szt główne uszczelki sprężyny - komory pozytywnej i negatywnej10x3 - 1szt wewnętrzna uszczelka komory (-) uszczelniająca trzpień25x2,5 - 1szt uszczelka górnego korka z zaworem
  7. Jak @dran2 napisał w negatywnej jest tyle ile było. jak spuszczę całe powietrze z negatywnej i dopompuje w + amortyzator podnosi sie. Potem dopompowuje negatywną, ciut sie chowa. Problem rozwiązuje (na ok 600-700 km)spuszczenie do 0 każdej komory, oraz ponowne napompowanie. @Dokumosa wiesz może jaki dokładnie to powinien być secik jeśli chodzi o sprężynę powietrzną ? gąbki oraz uszczelki kurzowe były wymieniane na początku tego sezonu, więc nie ma sensu.
  8. Dzięki Panowie, A orientujecie się która dokładnie to jest uszczelka?
  9. Czyli jeśli chcę aby był, na zablokowanym jeszcze twardszy. Reguluję to właśnie poprzez gate ? Dobrze rozumiem ? Widelec się zapada:(
  10. Cześć wszystkim, Mam problem jak w temacie po napompowaniu wpierw pozytywnej, później negatywnej komory do 160 psi (jestem ciężki 95 kg). Po ok 600 km zmniejsza sie skok, bywało nawet tak że musiałem wracać gdzie skok nagle zrobił się 1 cm... Po przyjechaniu spr ciśnienie w negatywnej ładnie 160 psi, w pozytywnej 150 psi.., Pytanie czy 10 PSI może robić aż tak duża różnicę ? Któraś z uszczelek pewnie jest do wymiany, i pytanie do znawców orientujecie się która dokładnie uszczelka odpowiada za taki stan rzeczy ? Pytanie poza tematem, za co dokładnie odpowiada regulacja "GATE" przy pokrętle od blokady amora (blokada w manetce)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.