Skocz do zawartości

Pazuzu

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    80
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

3 681 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Pazuzu

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter
  • Dedicated Rzadka

Ostatnio zdobyte

5

Reputacja

  1. To są dwie niezależne firmy. KTM BI (czyli ta od rowerów) wydała oświadczenie, bo faktycznie dużo osób łączy te dwie firmy.
  2. Podzielcie się opiniami o tym sklepie. Często pojawiają się dobre ceny na rowery. Wiem że swego czasu sporo osób kupiło Meridę Silex. Jak przebiegły te zakupy? Jak spakowali rower? Którym kurierem wysyłają?
  3. Planuje zmienić mój obecny Scott Scale 950 (rama aluminiowa) na lekkiego karbonowego fulla. Przeznaczenie: - dłuższe ~50-70 km spokojniejsze wycieczki. Taka szybsza turystyka lekkim i wydajnym rowerem - krótsze mocno intensywne trasy ~20 km. Charakter mocno treningowy. - przypuszczalnie za jakiś czas start w lokalnych zawodach (bez oczekiwań na pudło ) Wszystko w terenie górskim (Masyw Śnieżnika i okolice), trasy to raczej drogi pożarowe, single i inne raczej łatwe technicznie szlaki. Na pewno nie będę się zbliżał do tras choćby podobnych do enduro. Mocno zależy mi na wadze roweru. Stąd wniosek że szukam fulla o skoku 100/100 na karbonowej ramie. Wszystko co ma więcej skoku nie zostanie wykorzystane a niepotrzebnie zwiększy wagę. Planuję wydać około 18 tys. (gdyby mocno się opłacało to zwiększę do 20 tys). Jednak zaczynam rozważać też rowery downcountry - podobna geometria do xc a wyższy skok przy zachowaniu niższej wagi. Wymagania: - Karbonowa rama - Waga maksymalnie do 11,5-12 kg - Osprzęt Shimano Co będzie dodatkowym plusem: - Lakier połysk - Suport BSA - Prowadzenie linek nie przez główkę ramy - Możliwość zamocowania 2 bidonów dla małej ramy (rozmiar 171 cm) Moje typy 1. KTM Scarp master - koszt około 17,2 tys. + Cena - Gwarancja tylko 3 lata 2. Orbea OIZ M10 lub M-PRO- koszt około 20 tys. + Dożywotnia gwarancja - Cena 3. Canyon Lux World Cup CF 8 - 16,4 tys. + Cena +/- Gwarancja 6 lat - Najgorszy osprzęt (grupa SLX) - Sprzedaż wysyłkowa 4. Canyon Lux Trail CF 8 - obniżka na 16,8 tys. (normalnie 22 tys.) + Cena +/- Gwarancja 6 lat + Przydatny schowek w ramie - Sprzedaż wysyłkowa 5. Cube AMS ZERO99 C:68X RACE 29 - Cena około 18,5 tys. Może macie jakieś swoje propozycje? Czy rezygnować z KTM (który chyba jest mi najbliżej) z racji najkrótszej gwarancji? Warto iść w 120/120 skoro trasy będą łatwe technicznie i spokojnie 100/100 da radę?
  4. Szukam możliwe jak najlepszych spodenek bez szelek. Raczej długie godziny w siodle ~ 6h. Obecnie posiadam już 2 parę ENDURA FS260 Pro. Nie są złe, ale po 2 latach szwy zaczynają uciskać. Chciałbym spróbować jakiejś innej firmy. Koniecznie bez szelek. Raczej grubsza budowa (uda, pośladki). Na ten teraz znalazłem ASSOS Mille GT Half Shorts C2, cena spora, ale jeśli warto to proszę pisać.
  5. Kupie buty Specialized Recon w rozmiarze 42. Muszą być nowe. Model 2 lub 3.
  6. Zdecydowałem się na Topeak Mountain TT G. Mam nadzieję że się sprawdzi.
  7. Takie rozwiązanie w moim przypadku odpada. Po szybkim rozeznaniu znalazłem takie modele: - CrankBrothers Sterling SG - CrankBrothers Klic HV - LEZYNE Gauge Drive HV ABS Posiada ktoś któryś z ww modeli i może coś o nim napisać?
  8. Szukam pompki ręcznej z manometrem. Nie zależy mi na jakiś mikro wymiarach. Będzie używana na urlopach (do tej pory woziłem nożną SKS) i podczas 2-3 dniowych wycieczek. Do pompowania 700x40 ~2Bar i 29x2,4 ~2 bar więc raczej typu HV. Zależy mi na jakości wykonania i "długowieczności". Z chęcią wysłucham waszych propozycji.
  9. Musisz połączyć urządzenie z telefonem i z poziomu aplikacji można zmieniać ekrany.
  10. Od siebie polece IRC Boken 40. Pierwszy raz kupiłem ponownie te same opony.
  11. Pazuzu

    [Dętki] Gravel

    Ja ze swojej strony polecam Continental Dętka Tour 28 Light - około 100g
  12. Zdarzyło się komuś wysyłać do tego sklepu coś na gwarancję ? Mam tu na myśli cieknące zaciski Shimano.
  13. Posłuchałem rad i po roku używania mogę tylko polecić. Ostatecznym testem była sytuacja gdy wiozłem 2 rowery (świeżo po smarowaniu) na platformie przez ponad 500 km w ciągłym nawalnym deszczu po autostradach. Byłem święcie przekonany że trzeba będzie smarować łańcuchy. Miło się zdziwiłem. Spokojnie zrobiłem jeszcze 80-100 km. Jak najbardziej polecam.
  14. Po odebraniu roweru muszę zmienić zdanie o serwisie. Wycentrowali poprawnie koło. Wcześniej było źle wycentrowane. Różnica pomiędzy egzemplarzami wynika po części trochę z geometrii (49vs52) i źle przyspawanego insertu na przewód hamulcowy. Insert jest osadzony w kierunku opony co zabiera trochę szerokości. Wniosek taki że maksymalna szerokość opony dla mojego egzemplarza to 40mm ale przy idealnym wycentrowaniu opony (przy szerokości opony 41mm jest po 2-3 mm zapasu - co jest dla mnie zbyt mało)
  15. Doszukałem się takiego narzędzia Park Tool FFG-2 Służy do naprawy mojego problemu. Pytanie tylko czy aluminiowe ramy można tak przeginać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...