Skocz do zawartości

nomnom

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    kuba
  • Skąd
    kraków

Ostatnie wizyty

308 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika nomnom

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. OK, dzięki, czyli L @Ireneuszz dzięki ! @Rentonik & @nossy dzięki, Defy nie brałem pod uwagę ale może wezmę
  2. No faktycznie że na tym zdjęciu wygląda o niebo lepiej Nie masz jeszcze jakiś ? Tylko szkoda że nie mam okazji się do niego przymierzyć na żywo, bo wg strony którą podałeś to przy wzroście 180 mogę brać zarówno 54,5cm (175 - 185 cm wzrostu) jak i 57 cm (180 - 190 cm wzrostu).
  3. @Mihau_ dzięki, ciekawa opcja. Ale musze poszukać w innym kolorze bo ten mi nie leży kompletnie
  4. Słuszna uwaga, ale zapewne nie, bo gwarancja tylko na 1 właściciela.
  5. Argon 18 nie znam tej marki, ale wydaje się być ok, zobaczę ofertę dzięki. Mówisz o sklepowej cenie treka czy o tych 19 tyś za które mam szanse go kupić ? Rose skreślam z listy z uwagi że mieści się max 32 mm, jak na razie to najbardziej w sumie obstawiam Scotta, ale to głownie z względu na najniższą cenę.
  6. Szukam roweru szosowego (względnie uszosowionego gravela) do której bez problemu zapakuję oponkę 35 mm, moje wymagania to: rama karbonowa, zintegrowane przewody, napęd bezprzewodowy, preferuje sram axs Na razie mam takie typy: https://velopoint.pl/szosa/3153-4432-rower-szosowy-focus-paralane-88-grey.html#/2-rozmiar-m https://ridley.pl/pl/p/Rower-RIDLEY-Grifn-GRX600/24 (z tym że zmieniał bym tu napęd) https://www.scott.pl/produkt/1635/12095/Rower-Addict-10-Yellow https://www.rosebikes.pl/rose-reveal-04-rival-axs-2722258?product_shape=matt+radiator+grey (chociaż tutaj ciągle nie dostałem odp, na pytanie o to czy wejdą 35 mm, więc posiłkuję się tym co znalazłem w necie) https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-szosowe/endurance-bikes/endurace/cf-slx/endurace-cf-slx-7-axs/3087.html?dwvar_3087_pv_rahmenfarbe=TQ&dwvar_3087_pv_rahmengroesse=M https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-szosowe/rowery-szosowe-wyczynowe/domane/domane-sl/domane-sl-6-axs-gen-4/p/36152/?colorCode=red (ten znacznie przekracza budżet, ale udało mi się trafić na ofertę z modelem potestowym za ok 19 tyś). https://www.merida-bikes.com/pl-pl/bike/4152/scultura-endurance-rival-edition Będę zobowiązany za jakiekolwiek opinie nt wyżej wymienionych, ewentualnie podpowiedzenie czegoś jeszcze.
  7. nomnom

    [Orbea] Orca

    Dostałem bardzo dobrą ofertę na zakup Orbea Orca, z tym że ja raczej jestem casualowym niż jakimś semi pro, albo amatorem z ambicjami A wiem że to jest rower raczej kategorii wyścigowej, czy w ogóle ma sens kupno tego typu roweru dla kogoś kto pewnie wpakuje tam oponkę 32mm, i raczej zostawi wszystkie podkładki żeby nie było za agresywnie Jaka jest wasza opinia na ten temat ? Czy lepiej jednak szukać czegoś z kategorii endurance a roweru pokroju orca czy ultimate sobie odpuścić ?
  8. Aż tak to nie, tak na oko to jakiś 1 cm podkładek. Rower był pożyczony i sfitowany pod właściciela, jedyne co to rozmiar mój. Gdybym to był mój pojazd to pewnie bym ustawił kilka rzeczy inaczej, a na pewno zmienił siodło, bo to było zdecydowanie za wąskie i pewno był zostawił jedną więcej podkładkę pod mostek.
  9. Bardzo możliwe, nie mam obecnie porównania, ale ak jak pisałem rower musi mi się podobać i to jest dla mnie bardzo ważne, a z wyglądu ten propel mnie kupił podobnie jak i reacto (moim zdaniem jedyny ładny rower z stajni meridy), jak i ten wspomniany na początku helios. Tylko te na razie oglądałem bliżej (dwa ostatnie tylko w necie niestety)
  10. Piszę z perspektywy kogoś kto wcześniej na rowerze szosowym jeździł grubo ponad 30 lat temu Stalowy Romet modelu nawet nie pamiętam. Co mi się spodobało, to tak w kilku punktach: sztywność konstrukcji di2 (no dobra to nie kwestia roweru, ale moja pierwsza styczność z elektroniką) łatwość z jaką daje się rozpędzić oraz łatwość utrzymania tej prędkości - miałem wrażenie że jak jechaliśmy te 30+ km/h to było to jak by aż za łatwo wygląd ! To może nie do końca jest rozsądne ale dla mnie sam wygląd roweru to już jakeś 3/4 za lub przeciw zaskakujące (jak dla mnie) to jaki był wygodny pomimo opon 25 lub 23 nie pamiętam niestety Ale żeby nie było tak cukierkowo to od razu mam też jeden minus - taki trochę na siłę ale jednak, trzeba dobrze i uważnie dobierać nawierzchnie po jakiej się jedzie, bo gdy mieliśmy do przejechania odcinek ok 3 km z baaaardzo nierównym asfaltem to myślałem że zgubię zęby ten sam kawałek na moim FX przelatywałem bez większych problemów, ale to jak sądzę kwestia szerokość opony i sztywności samej ramy. Na gładkim asfalcie to bajka !
  11. Dzięki, miałem dziś okazję pojeździć na Propelu - bez szału bo nie całe 80km ale już wiem że zdecyduje się na aero, teraz tylko musze zdecydować które konkretnie.
  12. Wzrost 181 cm, przekrok 85, z rozciągnięciem nie mam problemu raczej, od przeszło 10 lat ćwiczę jogę, a za lat młodzieńczych lekkoatletykę
  13. Mam dwa jeden to taki do dojazdów do pracy oraz codziennej jazdy - Trek FX2 a drugi to Procaliber 6 (obydwa o ile mnie pamięć nie myli są z okolic 2020 roku) W procalibrze w zasadzie podoba mi się wszystko jeżeli chodzi o "upalanie" go w terenie, fx jako codzienny rower też jest ok, ale ostatnio coraz bardziej mam ochotę wyjechać z krzaków na asfalt Na razie to zadowalam się wypadami na fx, ale to jednak nie jest to.
  14. Witajcie, czy dla kogoś kto nie zamierza się ścigać, w ustawkach też raczej nie biorę udziału, większość to kręcę solo, to czy jedynym słusznym wyborem jest szosa endurance ? Czy może jednak warto też zwrócić uwagę na inne rodzaje rowerów szosowych ? Nie ukrywam że gdybym kupował tylko oczami to rower areo byłby moim #1. Zazwyczaj w weekendy trasy robię tak po 100+ km, w tygodniu gdy mam miej czasu to wyskakuje na rower tak z 2 -3 razy i wtedy to są wypady na jakieś 50 - 60 km, tak że bez szału, nie mam ciśnienia na bicie komów itp. A że stoję przed kupnem nowego roweru na przyszły sezon to mam ogromy dylemat na jakie patrzeć. Czy np. "wyścigowe" lub areo da się ustawić tak żeby było wygodnie a nie koniecznie mega sportowo ? Wiem że to trochę przeczy ich idei ale nie chodzi mi o robienie mega bułkowowozu ale tak np. nie docinanie do końca i nie robienie "slammed stem" tylko zostawienie tych kilku podkładek. Jeżeli miał bym wskazać jakieś konkretne model to z segmentu areo byłby to Polygon Helios a8 ponieważ dostałem na niego naprawdę fajną zniżkę, aczkolwiek trochę się obawiam bo marki nie znam kompletnie. Jako ta "wyścigowa" to albo Canyon ultimate, albo Orbea Orca, Czy może jednak nie warto kombinować i z uwagi na powyższe zastosowania i wymagania wobec roweru iść w segment endurance ? I wpakować w niego szeroki kapeć ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...