Skocz do zawartości

kococchi

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

399 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika kococchi

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. Cześć wszystkim ! przeglądnąłem większość stron ale odpowiedzi nie znalazłem . Z informacji tutaj zebranych wynika że przerzutki tył Shimano DynaSys11 11 rz i starsze DynaSys 10rz mają taki sam skok/ przekładnię i można je stosować zamiennie - a przynajmniej przerzutkę 11rz do starszego napędu 10rz ( manetka/kaseta pozostają w wersji 10s) Czy tak samo działa to z nowymi przerzutkami 12rz ? Czy ich budowa jest zupełnie inna i ten sam uciąg linki daje inny przesuw wózka przerzutki ? Pytam ze względu na posiadanie nowej kasety i nowej manetki 10s i nie wiem czy szukać jeszcze przerzutki dynasys10 czy na przyszłość kupić wersje 12 która obsłuży starszy napęd . dzięki !
  2. Na pewno ? z informacji znalezionych w necie wychodzi że rozstaw koronek w kasecie 10s MTB to 3,95 a 11s MTB 3,9 czyli uwzględniając tolerancje można przyjąć że identyczny . Łańcuch mam 11s . Patrząc na rozstaw zębatek skok przerzutki nie musi być zmieniony jedynie będzie obsługiwać 10 z 11 biegów. Chyba że te dane są błędne. : https://bike.bikegremlin.com/3573/bicycle-cassette-rear-chainrings-standards/
  3. Cześć , mam napęd 10s shimano dynasys , kaseta sram 1099 (10s) wszystko pracuje doskonale. Przy zmianie kół bedę miał piastę pod xD i do takiej piasty pasuje wyłącznie kaseta 11s . Czy napęd 10s shimano ogarnie kasetę 11s ( oczywiscie tylko 10 przełożeń ) ? Czy rozstaw zębatek w kasecie jest zblizony ?
  4. Cześć , chciałbym przy okazji zwiększenia skoku Corsy SL 29 2013 80-120mm wymienić olej w tłumiku oraz olej smarowania goleni. W amortyzatorze jest zamknięta komora powietrzna AER oraz zamknięty tłumik TST Micro . Jaki zastosować olej do tłumika TST ( podobno zamiennik ogólnodostepny czyli motorex 5W+7,5W niebardzo nadaje się do zamkniętych tłumików , lata temu polecali Spectro Gold którego jest bardzo ciężko kupić w Polsce. ) Ten sam olej zastosowałbym do smarowania goleni. Czy polecacie jakiś smar do tłoka/uszczelek komory powietrznej ? military grease ? Czy do komory powietrznej wlewacie dodatkowo trochę (ok 5ml ) oleju ? Pozdrawiam
  5. Kupię adaptery piasty tył Dt swiss pod oś 12x142 pod bebenek shimano, nie xd
  6. Kupie zacisk sztycy FRM lub Extralite kolor czarny pod średnicę 34,9 . Mogę wymienić za FRM czerwony .
  7. Wypadek/wywrotka czy inny powód ? ( pęknięcie sztycy)
  8. -mocna+ -pod zamówienie( ekstra wspawki, sztywne osie, przekroje rur do dogadania itp) + -''nie taka lekka''+ -aluminiowa jak piszesz = =====NICOLAI To z aluminiowych , ale osobiście kupiłbym coś chromo co polecają panowie wyżej.
  9. kococchi

    [9150] Moots YBB by Punkxtr

    Cudowny rowerek , kolory wg uznania
  10. Typowy "problem " Piast z wieloma punktami zaczepienia. Im więcej tym więcej powierzchni tarcia, większy opór. U mnie po zakupie nowej piasty Chris king podczas jazdy "na luzie " Piasta doslownie ciągnie łańcuch do przodu, stawia opór. Dopiero po kilkuset km przebiegu działa super lekko. Coś za coś. Ja wybieram pewność zazebienia. Bardzo pomaga smarowanie zazebienia białym smarem CK lub żółtym Dura Ace. Polecam. Najgorszy jest polecany rohloff - do łańcucha Oki ale w piaście klei wszystko.
  11. Z suportów skręcanych polecam Token Ninja - miski z tworzywa można dokręcić bardzo mocno , tworzywo nie niszczy ramy a same łożyska są w aluminiowym skręcanym środku. Wszytskie elementy suportu można dokupić osobno i do tego zmieniać korby o róznych osiach . Rower będzie cudowny czekam na finałową wersję
  12. kococchi

    [szprychy] Lekkie

    Polecam CX-Ray , od dłuższego czasu używam w kołach w rowerze zjazdowym i są całkowicie bezproblemowe , nie naciagają się , nic nie strzela itp , w porównaniu do dt revo to niebo a ziemie .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...