Skocz do zawartości

no1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    425
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana no1 w dniu 3 Marca 2015

Użytkownicy przyznają no1 punkty reputacji!

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Jarek
  • Skąd
    Katowice

Ostatnie wizyty

3 355 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika no1

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

329

Reputacja

  1. Malowałem ramę proszkowo plus bezbarwny. Wystarczyło puknąć ręką i hak wskoczył na miejsce.
  2. Kilkuletnia DDR wygląda jak gówno. A kilkunastoletnia jezdnia prawie prefekt. To nie auta zniszczyły, bo jest barierka między DDR a jezdnia. 1cm piachu i lejemy asfalt.
  3. Moim zdaniem to klocki hamulcowe ruszają się w zacisku hamulca.
  4. Malowałem u nich ramę rowerową. Polecam.
  5. Od 26 czerwca 2021 w składach wagonowych. Od 9 czerwca 2024 w EZT Flirt, ED-74 oraz SN84 Pełna rezerwacja miejsc nadal obowiązuje dla składów Dart (ED 161) Pendolino. ED250.
  6. @zekkerOstatnio gdy jechałem ed74 to ten przedział był zawalony podróżnymi i musiałem wypraszać. PKP IC sprzedaje teraz bilety bez miejscówki, na miejsca stojące, stąd takie sytuacje będą coraz częstsze.
  7. Koleje upośledzone w formie
  8. Zamówiłem u niech korbę GRX FC-RX820 1x12 40T 170mm. Wyszło około 300zł mniej niż u nas. Paczka była w drodze dwa dni. Wszystko ok.
  9. Tak jest. Powyżej pewnej liczby ucina. Ja mam akurat Garmina Dakote i też tak się dzieje gdy ślad jest za "tłusty".
  10. Podziel plik GPX na dwie/trzy części.
  11. Największym problemem bedzie konieczność frezowania mufy jeśli chcesz zainstalować zewnętrzne łożyska. Mało który serwis ma narzędzia do tego. Nie wiadomo z jaką tolerancja została zrobiona mufa.
  12. @miloszek Ten typ znaku, który olewam za każdym razem, nawet jak widzę pracowników i maszyny. Raz nawet taśmę powiesili przez drogę, 100 metrów dalej kombajn do ścinki. Patrzę na operatora, pomachał mi żebym przeszedł bezpiecznie i tyle. Te znaki do dupochron dla nich, a nie że ktoś im faktycznie przeszkadza. Tym bardziej że nie ma nigdy wytyczonego objazdu.
  13. Odświeżę temat może się komuś przyda. Kolejny powód zaciągania łańcucha: Mocno zużyta bieżnia zapadek a do tego same zużyte zapadki bębenka, które się spłaszczyły na końcach tworząc haczyk- co widać na zdjęciu nr2. W dwóch miejscach na bieżni zapadek wykryłem że zapadka łapie bieżnie i ciągnie łańcuch do przodu bez pedałowania. Spiłowałem zapadki (zdjęcie nr2) na płasko. Na sucho wszystko działa, jazda testowa za kilka dni. nr1 nr2
  14. Mam te same piasty i miałem taki problem. U mnie było winne zardzewiałe łożysko w bębenku, zapewne po wypłukaniu smaru po myciu myjką. Po wymianie łożysk w bębenku (są dwa) problem zniknął.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...