Skocz do zawartości

no1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    424
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana no1 w dniu 3 Marca 2015

Użytkownicy przyznają no1 punkty reputacji!

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Jarek
  • Skąd
    Katowice

Ostatnie wizyty

3 146 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika no1

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

329

Reputacja

  1. Kilkuletnia DDR wygląda jak gówno. A kilkunastoletnia jezdnia prawie prefekt. To nie auta zniszczyły, bo jest barierka między DDR a jezdnia. 1cm piachu i lejemy asfalt.
  2. Moim zdaniem to klocki hamulcowe ruszają się w zacisku hamulca.
  3. Malowałem u nich ramę rowerową. Polecam.
  4. Od 26 czerwca 2021 w składach wagonowych. Od 9 czerwca 2024 w EZT Flirt, ED-74 oraz SN84 Pełna rezerwacja miejsc nadal obowiązuje dla składów Dart (ED 161) Pendolino. ED250.
  5. @zekkerOstatnio gdy jechałem ed74 to ten przedział był zawalony podróżnymi i musiałem wypraszać. PKP IC sprzedaje teraz bilety bez miejscówki, na miejsca stojące, stąd takie sytuacje będą coraz częstsze.
  6. Koleje upośledzone w formie
  7. Zamówiłem u niech korbę GRX FC-RX820 1x12 40T 170mm. Wyszło około 300zł mniej niż u nas. Paczka była w drodze dwa dni. Wszystko ok.
  8. Tak jest. Powyżej pewnej liczby ucina. Ja mam akurat Garmina Dakote i też tak się dzieje gdy ślad jest za "tłusty".
  9. Podziel plik GPX na dwie/trzy części.
  10. Największym problemem bedzie konieczność frezowania mufy jeśli chcesz zainstalować zewnętrzne łożyska. Mało który serwis ma narzędzia do tego. Nie wiadomo z jaką tolerancja została zrobiona mufa.
  11. @miloszek Ten typ znaku, który olewam za każdym razem, nawet jak widzę pracowników i maszyny. Raz nawet taśmę powiesili przez drogę, 100 metrów dalej kombajn do ścinki. Patrzę na operatora, pomachał mi żebym przeszedł bezpiecznie i tyle. Te znaki do dupochron dla nich, a nie że ktoś im faktycznie przeszkadza. Tym bardziej że nie ma nigdy wytyczonego objazdu.
  12. Odświeżę temat może się komuś przyda. Kolejny powód zaciągania łańcucha: Mocno zużyta bieżnia zapadek a do tego same zużyte zapadki bębenka, które się spłaszczyły na końcach tworząc haczyk- co widać na zdjęciu nr2. W dwóch miejscach na bieżni zapadek wykryłem że zapadka łapie bieżnie i ciągnie łańcuch do przodu bez pedałowania. Spiłowałem zapadki (zdjęcie nr2) na płasko. Na sucho wszystko działa, jazda testowa za kilka dni. nr1 nr2
  13. Mam te same piasty i miałem taki problem. U mnie było winne zardzewiałe łożysko w bębenku, zapewne po wypłukaniu smaru po myciu myjką. Po wymianie łożysk w bębenku (są dwa) problem zniknął.
  14. Tak jest wygodniej ściągać jak jest na wierzchu. Mam grube rurki, nie ma problemu. Zresztą ja je przyciąłem więc nie dyndają tak jak na zdjęciu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...