Skocz do zawartości

needlehole

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Trzebiatów

Osiągnięcia użytkownika needlehole

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. ok. pytanie troche z innej beczki, jaka powinna być prawidłowa moc hamulców? wymieniłem klocki z tyłu na spiekane, odpowietrzyłem układ i wydaje mi się, że jest za słabo. klamka jakby trochę za miekka. daje rade zblokować koło na asfalcie, jednak z lekkim trudem
  2. Znalazłem, wychodzi, że kod uszczelki to: R15 M 20,8x25, 1x2 NBR Czy do wymiany wystarczy sprężone powietrze aby wypchać tłoczki, torx żeby rozkręcić i owe uszczelki aby je podmienić a potem troche oleju aby nasmarować? Czy coś jeszcze?
  3. no to cudownie a jakiś zamiennik uszczelki?
  4. jeden tłoczek kiedyś po prostu wypadł, włożyłem go ale od tamtej pory daje o sobie znać poprzez właśnie to cieknięcie. więc nic nie da się z tym zrobić? czy wyjąć tłoczki, przeczyścić, przesmarować i włożyc?
  5. Udało się odpowietrzyć tył, jest super Teraz jeszcze przód, jednak muszę poradzić sobie z zaciskiem, który troche cieknie, widzę niewielką ilość oleju na plecach klocków. Jaki klucz jest potrzebny do rozkręcenia zacisku? Bo widziałem tylko, że to jakaś gwiazdka.
  6. needlehole

    [hamulec] Wymiana klamki

    kojarzy ktoś jaki jest potrzebny klucz do odkręcenia przewodu od klamki?
  7. needlehole

    [hamulec] Wymiana klamki

    kupiłem oliwkę za 4,5zł, więc takie koszty ponieść mogę :-) wszystko będzie plug&play? odkręcam starą, wymieniam oliwkę, przykręcam nową?
  8. needlehole

    [hamulec] Wymiana klamki

    jeszcze z chęcią dopytam o samą wymianę klamki. wystarczy zlać olej, odkręcić klamkę, założyć nową oliwkę i wkręcić nową? czy potrzeba coś jeszcze?
  9. needlehole

    [hamulec] Wymiana klamki

    Ucieka olej z okolic śruby od dekla, tej bliżej śruby odpowietrzającej. Poza tym jak wkręcam lejek do odpowietrzania i pompuje olej od strony zacisku, to wyrzuca mi dość sporą ilość oleju. Dlatego jest do wymiany
  10. needlehole

    [hamulec] Wymiana klamki

    to już było zrobione. Tylko że nie cholery nie mogę dostać odpowiednich śrub. Dostałem o 1mm krótsze, gwint złapał ale tak czy siak, ciekną. Dlatego zamiast szarpać nerwy, wolę zapłacić 60zł i mieć nową klamkę (+oliwka). Tylko pytanie, czy jesli wezme M615 to odczuję różnicę dzięki servowave?
  11. needlehole

    [hamulec] Wymiana klamki

    Tego na pewno nie zrobię, cały zestaw jest nowy (ma 400km jakieś), klamkę wymieniam ponieważ spieprzyły mi się śruby w klamce i nie mogę dostać nigdzie takich, które by dobrze trzymały. M445 kosztuje 60zł jakoś, M615 kosztuje 99zł. Opowietrzę i zaleje sam.
  12. needlehole

    [hamulec] Wymiana klamki

    to ja podłącze się jeszcze pod temat. będę wymieniał klamkę tylnego hamulca. obecnie jest M445, myslałem nad Deore z Servowave. Tylko pytanie, czy jest sens dopłacać, skoro zacisk będzie ten sam? Drugie pytanie, jak wygląda proces wymiany klamki? Czy do nowej oliwki potrzebna jest jakaś zaciskarka?
  13. jakieś ~400km
  14. przepuklina odpada, na codzień trenuje trójbój siłowy więc strukturalnie jestem poukładany (raczej ). może najłatwiej będzie jak wrzucę zdjęcie na rowerze?
  15. Cześć, Mam spory problem z dostosowaniem pozycji na 29er. Jeżdżę jednocześnie na szosie, i problem ten jest zminimalizowany (chociaż także czasami występuje). Chodzi o ból w lędźwiowej części kręgosłupa. Czym może być on spowodowany? PS. Nie wiem, czy właściwy dział, ale dotyczy sprawa 29er..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...