Skocz do zawartości

needlehole

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Trzebiatów

Osiągnięcia użytkownika needlehole

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. ok. pytanie troche z innej beczki, jaka powinna być prawidłowa moc hamulców? wymieniłem klocki z tyłu na spiekane, odpowietrzyłem układ i wydaje mi się, że jest za słabo. klamka jakby trochę za miekka. daje rade zblokować koło na asfalcie, jednak z lekkim trudem
  2. Znalazłem, wychodzi, że kod uszczelki to: R15 M 20,8x25, 1x2 NBR Czy do wymiany wystarczy sprężone powietrze aby wypchać tłoczki, torx żeby rozkręcić i owe uszczelki aby je podmienić a potem troche oleju aby nasmarować? Czy coś jeszcze?
  3. no to cudownie a jakiś zamiennik uszczelki?
  4. jeden tłoczek kiedyś po prostu wypadł, włożyłem go ale od tamtej pory daje o sobie znać poprzez właśnie to cieknięcie. więc nic nie da się z tym zrobić? czy wyjąć tłoczki, przeczyścić, przesmarować i włożyc?
  5. Udało się odpowietrzyć tył, jest super Teraz jeszcze przód, jednak muszę poradzić sobie z zaciskiem, który troche cieknie, widzę niewielką ilość oleju na plecach klocków. Jaki klucz jest potrzebny do rozkręcenia zacisku? Bo widziałem tylko, że to jakaś gwiazdka.
  6. needlehole

    [hamulec] Wymiana klamki

    kojarzy ktoś jaki jest potrzebny klucz do odkręcenia przewodu od klamki?
  7. needlehole

    [hamulec] Wymiana klamki

    kupiłem oliwkę za 4,5zł, więc takie koszty ponieść mogę :-) wszystko będzie plug&play? odkręcam starą, wymieniam oliwkę, przykręcam nową?
  8. needlehole

    [hamulec] Wymiana klamki

    jeszcze z chęcią dopytam o samą wymianę klamki. wystarczy zlać olej, odkręcić klamkę, założyć nową oliwkę i wkręcić nową? czy potrzeba coś jeszcze?
  9. needlehole

    [hamulec] Wymiana klamki

    Ucieka olej z okolic śruby od dekla, tej bliżej śruby odpowietrzającej. Poza tym jak wkręcam lejek do odpowietrzania i pompuje olej od strony zacisku, to wyrzuca mi dość sporą ilość oleju. Dlatego jest do wymiany
  10. needlehole

    [hamulec] Wymiana klamki

    to już było zrobione. Tylko że nie cholery nie mogę dostać odpowiednich śrub. Dostałem o 1mm krótsze, gwint złapał ale tak czy siak, ciekną. Dlatego zamiast szarpać nerwy, wolę zapłacić 60zł i mieć nową klamkę (+oliwka). Tylko pytanie, czy jesli wezme M615 to odczuję różnicę dzięki servowave?
  11. needlehole

    [hamulec] Wymiana klamki

    Tego na pewno nie zrobię, cały zestaw jest nowy (ma 400km jakieś), klamkę wymieniam ponieważ spieprzyły mi się śruby w klamce i nie mogę dostać nigdzie takich, które by dobrze trzymały. M445 kosztuje 60zł jakoś, M615 kosztuje 99zł. Opowietrzę i zaleje sam.
  12. needlehole

    [hamulec] Wymiana klamki

    to ja podłącze się jeszcze pod temat. będę wymieniał klamkę tylnego hamulca. obecnie jest M445, myslałem nad Deore z Servowave. Tylko pytanie, czy jest sens dopłacać, skoro zacisk będzie ten sam? Drugie pytanie, jak wygląda proces wymiany klamki? Czy do nowej oliwki potrzebna jest jakaś zaciskarka?
  13. przepuklina odpada, na codzień trenuje trójbój siłowy więc strukturalnie jestem poukładany (raczej ). może najłatwiej będzie jak wrzucę zdjęcie na rowerze?
  14. Cześć, Mam spory problem z dostosowaniem pozycji na 29er. Jeżdżę jednocześnie na szosie, i problem ten jest zminimalizowany (chociaż także czasami występuje). Chodzi o ból w lędźwiowej części kręgosłupa. Czym może być on spowodowany? PS. Nie wiem, czy właściwy dział, ale dotyczy sprawa 29er..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...