Skocz do zawartości

RafalSBK

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    602
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana RafalSBK w dniu 14 Października 2014

Użytkownicy przyznają RafalSBK punkty reputacji!

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Ślęża

Ostatnie wizyty

1 278 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika RafalSBK

Znachor

Znachor (6/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

149

Reputacja

  1. Elo, czy wie ktoś gdzie dostanę zestaw o-ringów do takiego dampera? Mam wszystkie pomierzone, ale niestety nie są to jakieś standardowe wymiary i większości nie mogę znaleźć. Szukałem w sklepach hydraulicznych i na allegro. Może ktoś polecić jakiegoś dystrybutora takich uszczelek albo serwis który mógł by je sprzedać ??? Pozdro
  2. Elo. ja również mam pytanie dotyczące splice comp, a mianowicie, ile oleju wlać do tłumika? I czy dolne lagi zalać motulem 15W czy dać smaru?
  3. RafalSBK

    [Damper] coś sie popsuło

    Bo poszło z komory, ale nie znikło tylko poszło sobie do innej komory. Serwis z wymianą uszczelek powinien pomóc.
  4. Z gąbkami to chyba warto było by dać nowe, a resztki starych gąbek wyskrobać, przykleiły się bo być może ktoś umył dolne lagi rozpuszczalnikiem i wsadził gąbki zanim wyparował. Jeżeli uda Ci się je umyć to nie będzie tragedii jak je założysz. Umyj je wygniatając w oleju do amortyzatorów, kilka razy zmieniając olej. A popychacz od sprężyny będzie taki mokry, bo tam nie ma uszczelnienia, a sprężyna jest smarowana tym samym olejem co dół lagi, więc to bez znaczenia.
  5. Przykładowo Rs boxxer przed 2009 miał lagi 32mm, a po 2010 były z 35mm i każdy myśli że są sztywniejsze wytrzymalsze i takie tam, a prawda jest taka, że te węższe 32mm lagi mają 2 razy grubszą ściankę. Więc sama średnica to nie wszystko. XCR ma stalowe lagi z anodą, która schodzi po sezonie. A RS s tego co kojarzę aluminiowe z dużo lepszą powłoką.
  6. Miałem suntoura, a teraz mam rockshoxa. Często robię serwisy takich amorków i zdecydowanie polecam RockShoxa
  7. RafalSBK

    1

    browar łopata i rower, dzisiejsza młodzież to umi się dobrze bawić, tak trzymajcie
  8. Nie wiem czy po prawie miesiącu się przyda moja odpowiedź, ale rzadko tu bywam. jeżeli 400x2,75 jest za miękka, to kup 500x2,75
  9. Udało się !!! Ale dopiero za trzecim razem. Okazało się, że trzeba go było składać w kąpieli olejowej, w misce z litrem oleju... A w okolicznym serwisie mówili, że część z olejem jest nie rozbieralna i że nie da się wyjąć iglicy... Dzięki za pomoc.
  10. Stary VS Nowy olej Jeden i drugi to olej Rock Shox'a 5W, taka sama ilość. W tym używanym pływa sporo opiłków i kawałki uszczelek i wentylka.
  11. Obrzygał mnie olejem wczoraj, myślałem, że jak spuszczę powietrze z IFP to będzie ok, ale część powietrza z IFP musiała się przedostać do oleju i tam została. Sekcja zwłok wykazała, że kapselek IFP przesunął się na samo dno i pogiął wentylek od komory IFP. wewnątrz sporo kawałków uszczelek, a olej ma kolor ciemno brązowy metalik. Teraz jeszcze wiem, że nie obędzie się bez odkręcenia popychacza tłoczyska od oczka z regulacjami. Więc muszę jeszcze wyrzeźbić miękkie szczęki żeby chwycić popychacz. Jak skończę to wrzucę zdjęcia.
  12. Klucz bez problemu dorobię pod wymiar, uszczelka z podkładką obraca się niezależnie od nakrętki z otworami. A z IFP najwyżej oblicze sobie objętości komory i popychacza tłoczka, porównam z moim innym damperem, w którym znam głębokość osadzenia IFP. jakiś punkt odniesienia przynajmniej mam.
  13. Mam już dorobiony wentylek do komory IFP. Jednak zawór presta z igłą do pompowania piłki nie zadziałał. W MC 3.3 są inne gwinty, na szczęście znalazłem w magicznej skrzynce odpowiednią narzynkę. Tak to wygląda: I teraz nie jestem pewny jak się do tego dobrać. Jak również bardzo ciekawi mnie co ma w środku... Czy dobrze kombinuję, że teraz będę musiał dorobić kluczyk i odkręcić nakrętkę z czterema otworami??? I na jakiej głębokości osadzić kapsel IFP? długość dampera 165mm i 36mm skoku. Ciężko cokolwiek znaleźć na necie o tym damperze, jedynie serwis komory powietrznej na jakimś włoskim filmiku na YT, a o serwisie samego tłumika nic nie znalazłem. Z resztą... Ciężko to opisać, to trzeba zobaczyć:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...