Skocz do zawartości

niezniszczalny

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    125
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana niezniszczalny w dniu 4 Kwietnia 2012

Użytkownicy przyznają niezniszczalny punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Dawid
  • Skąd
    Bydgoszcz

Osiągnięcia użytkownika niezniszczalny

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

4

Reputacja

  1. Z tego co wiem to niema różnicy, jest to po prostu ta nowsza wersja
  2. dokładnie RK 2,2 szczerze polecam
  3. niezniszczalny

    Kross Level A2 (2011)

    fotki roweru , wypadów ,modyfikacji i części
  4. 196- łożyska miodzio ale gną się w oczach - moje prostowałem w miesiąc 3 razy i mam dość - nie wiem co z nimi zrobić
  5. czekam na opinie niedługo pojawi się projekt z rozpiską
  6. w górnej uszczelka jest ściskana przez podkładki i przyciśnięta do ścianek - a na dole hodziła by po tak jakby prowadnicy (gładka rurka) i po np. wyrobieniu nic by jej do tej prowadnicy nie przyciskało - chyba że wsadzić uszczelkę do środka na dno goleni - tylko czym ją przymocować ogólnie wszystko wykonalne i jak będę miał więcej czasu i jakiś amorek dodatkowo sobie skołuję to będę kombinował ps- źle to ująłem że nie warto - zależy jak z kosztami
  7. wszystko pięknie i wykonalne - zrobiłbym ale chyba naprawdę nie warto bo mogło by to przysporzyć problemów - jak z uszczelnieniem komory negatywnej by trzymała powietrze ?
  8. Sterówka standard - zdjęcie przekłamuje chyba - są tylko dwie podkładki po 10mm. Ramy niestety nie ważyłem.
  9. niezniszczalny

    Przerabianie amortyzatora

    XCM przerobiony na powietrze
  10. fotki w galerii https://picasaweb.google.com/112866819339599565928/2Kwietnia2012?authuser=0&feat=directlink myślę że wszystko jest wyjaśnione jeśli jednak macie jakieś pytania to śmiało - na pewno odpowiem
  11. niema problemu wszystko obfotografowałem patrzyłem na schemat XCM'a o którym piszesz i wszystko da się spokojnie zrobić jednego dnia mogę ci to opisać i w poniedziałek wysłać wszystko razem bo muszę zgrać zdjęcia a nie mam dostępu do aparatu jeśli jesteś zdecydowany to polecam zrobić zakupy -olej (przekładniowy) -śruba m8 3-4cm (lepiej dłuższa i się dotnie) -podkładki metalowe podkładki metalowe śr. zew. 24-25mm -uszczelki śr. zew. 25-26mm -magiczny korek i wentyl poza tym wysłałem PW
  12. Udała się pełną przeróbka xcm'a Został mi zbędny korek ze stali bo dałem zrobić 2. Jak ktoś potrzebuje to pisać.
  13. Czy waga kół jest z opaskami czy bez?
  14. to jak z nią w końcu jest bo chcę ją kupić i nie wiem czy warto
×
×
  • Dodaj nową pozycję...