Mam Rebę RL DualAir z rocznika chyba 2012, tą z dolnymi lagami od SID-a i podobnie jak u założyciela wątku pierwsze ugięcie wymagało dużo większej siły niż następne. Serwis (bez wymiany uszczelek) robiłem już trzy razy, przy pierwszym smarowałem komory powietrzne olejem do pierwszego montażu silników, który był na forum opisany jako możliwy zamiennik RedRum-a, nazywa się to Millers Competition Assembly Lube, jednak to był kompletny niewypał, pisałem o tym na forum. Drugim razem komory smarowałem zgodnie z instrukcją smarem stałym PM600, praca była poprawna, jednak objaw "ciężkiego" pierwszego ugięcia pozostał. Dwa tygodnie temu przyszedł czas na serwis trzeci i teraz do komór wlałem po 4 cm3 oleju do amortyzatorów 15W i teraz pierwsze ugięcie jest całkowicie płynne. Minusem jest śladowa ilość oleju, która wypływa z wentyla podczas spuszczania powietrza z komory negatywnej, więc uwaga na tarcze hamulcową.