Skocz do zawartości

kolo1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    394
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    st.wola

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika kolo1

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

22

Reputacja

1

Trafne odpowiedzi

  1. A olej lejesz do amorka , czy na smarze jeżdzisz lub na sucho ?
  2. Przy takim wytarciu lagi uszczelki na pewno do wymiany , no i pozostaje jeszcze kwestia ślizgu czy teflon jest na nim też wytarty . Na moje oko koszt ze 250-300zł za cześci ( laga , uszczelka , ślizg ) plus robota .
  3. Z przetartą lagą już nic nie wykombinujesz - jak położysz warstwę żywicy to raczej jeszcze pogorszysz sprawę . W ślizgu już poszedł teflon i tam drze alu o alu . Jak chcesz uratować tergo amorka to zakup drugie lagi - są na OLX za 200zł , plus nowe ślizgi 100 pare złotych .
  4. Endurooman mylisz się - dopiero teraz bez powłoki aluminiowe lagi polecą . Przy stalowych to i owszem trochę to potrwa . A co ci będę pisał sam się przekonasz - syf przez te przetarcie dostanie się do środka i dopiero wtedy się przekonasz ( uszczelki rys nie uszczelnią ) .
  5. Lagi bez teflonu się przetrą - kwestia czasu . Ja już to przerabiałem .
  6. Będziesz sprzedawał ten zajechany amorek ? Chętnie odkupię na części
  7. Lirro a będziesz sprzedawał ten walnięty tłumik - chętnie go odkupię
  8. A to dzięki Shotgun , bo już myślałem że tłumik jest walnięty . Pozdr.
  9. Mam na warsztacie Rock Shox Revelation RC 3 Solo Air 29 o skoku 140 i pod oś qr20 mm . Amorek rozebrany , wyczyszczony , nasmarowany , zalany nowym olejem ( 7,5 W) i .... tu pytanie dla użytkowników podobnego sprzętu . Górne pokrętło skręcone na maxa , a nie blokuje amorka na beton - powoli przepuszcza . Czy te tłumiki tak działają ? Fotka tłumika w załączniku . Pozdrawiam .
  10. Nowy taki zestaw pokrętła trzeba bedzie ze 100zł minimum wydac ( pokrętło + śrubka+ sprężynka + kulka ) . Pozdr
  11. Hej . Udało się - tłumik działa jak należy . Dolewanie oleju było dobrym sposobem , ale kluczowe było to, że jak się już go naleje , trzeba jednak w pewnym sensie "odpowietrzyć " tłumik ( powietrze lubi się zebrać tuż pod tłokiem ) . Ogólnie dzięki za rady i Pozdrawiam
  12. "Dovectra" - jak można zlać olej który wyciekł . A dokładnie olej wyciekł z tłumika i zmieszał się z olejem z lagi . Dzięki za info o olejach "Phoe" . "Durnykot " - tak chwilę pomyślałem , ale chyba od du..y strony zabierałem - spróbuje olej nalać odwrotnie . Hej .
  13. no napełniłem i ... za pierwszym razem działał ale z dzwinym skokiem ( jakby oleju było za mało ), a jak dolałem na full to z kolei zablokowało go na amen (czyli blokada jakby trzymała non stop ) . Jest na necie jakiś manual jak to zrobić ? Pozdr .
  14. Hej .Mam walnięty tłumik do foxa ( jego schemat jest w załączniku ) . Wyciek oleju nastąpił z pod uszczelki w dolnej części kartridża - którą wymieniłem , ale... . Problem nastąpił przy napełnianiu go olejem - jak to poprawnie zrobić i jak odpowietrzyć . Potrzebuję małych wskazówek . Z góry dziękuję za pomoc . Pozdrawiam .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...