Skocz do zawartości

Piksel

Elita
  • Liczba zawartości

    2 452
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Piksel w dniu 18 Marca 2014

Użytkownicy przyznają Piksel punkty reputacji!

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Adam
  • Skąd
    Jura

Ostatnie wizyty

6 620 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Piksel

Pro

Pro (9/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

120

Reputacja

  1. No niby lekki, ale amor o skoku większym niż 100mm i goleniami 32mm bez sztywnej osi to porażka, zresztą nawet na sztywnej osi jest bez szału, jednak te 34-36mm przy 150mm to lepsze rozwiązanie.
  2. Zestaw naprawczy to nie jest koszt 20zł, ale twój wybór.
  3. Jak są sprawne, to się nadadzą, problem w tym, że mała... bardzo mała szansa, żeby były sprawne.
  4. Sztyca w kosmosie, długi mostek, ewidentnie za mała rama, myślałem, że moda na za małe rowery już minęła, dramat...
  5. Saint, jak chcesz prawdziwe siekiery. XT jest niewiele mocniejsze, o ile w ogóle od M596. Tylko, że jak brakuje ci mocy na metalikach, m596 i tarczy 180mm, to ja bym szukał problemu nie w samych komponentach, a ich stanie, technice jazdy, itp. Waga wagą, ale ludzie na podobnych siłowo heblach jeżdżą naprawdę hardcorowe rzeczy i jakoś mogą się zatrzymać. Miałem kiedyś M596 na metalach i tarczy 180mm to była naprawdę potężna kotwica. Mało hamulców na jakich jeździłem miało wyraźnie większą siłę, chyba tylko saint zrobił na mnie ogromne wrażenie, że aż za dużo tej mocy jest.
  6. Ta rama jest niestety krótka, co nie sprzyja stabilności na zjazdach. Co może pomóc? Sztyca regulowana(z tym, że coś sensownego to niemal połowa ceny roweru), szersza kierownica, krótszy mostek i najważniejsze, regularna jazda w trudnym terenie. Jak nie chcesz mieć problemów z kolanami to podnieś siodełko, nie tędy droga. 26" przy wzroście 195cm to lekko mówiąc nieporozumienie, jak już zmiana to na coś z lepszym geo, ale dalej 29.
  7. Weź pod uwagę, że dla jednego majątek to 30000, a dla drugiego 5000. Bez przesady znowu, w dzisiejszych czasach ht 26" poniżej 9kg nie wymaga kosmicznych nakładów finansowych, strzelam że w czterocyfrowej kwocie na luzie można się zamknąć.
  8. Miały, w czasach włoskich bomberów. Zmiana tego widła jest bez sensu, co z tego że powietrze, jak dalej beznadziejny tłumik. Daruj sobie, jak już wymieniać to na jakąś rebę, sida, albo coś w tym stylu.
  9. Panowie, takie rzeczy to załatwiamy na PW, bo polecą ostrzeżenia.
  10. A może po prostu jeździ w terenie i nie ma ochoty mieć opon do jazdy po szutrze i asfalcie(notabene roro to już szmata, ale jeszcze nie tak jak inne wynalazki poniżej 400g)? I proszę skończcie z tym, że nie ma sensu, że się nie opłaca, że różnicy i tak nie poczuje, ja wiem, że niektórym bez różnicy czy jeżdżą na rowerze 10 czy 12kg, ale to nie znaczy że innym też.
  11. A ja bym wziął oś 15mm, bo sztywności nigdy za dużo, a różnica jest naprawdę odczuwalna.
  12. Piksel

    [amortyzator rp2] wycieki z amorka

    Od początku po serwisie tak lał?
  13. Rozbierałem deore M596, bezinwazyjnie nie da rady. Trzeba przyszlifować trzpień trzymający klamkę, wtedy zdejmujesz popychacz tłoczka, który jest blokowany segerem, po zdjęciu go, wyjmujesz tłoczek. Sztuką jest to później poskładać...
  14. Jest sobie reba race, ma niewielkie wytarcie anody i generalnie nie przejmowałbym się tym, gdyby nie fakt, że naruszyło to lekko strukturę ślizgu. Oczywiście, ślizgi można wymienić, ale szkoda mi inwestować, bo amor jest bardzo przejściowy. Polerowanie ślizgów to chyba kiepski pomysł? Jakiś smar regeneracyjny, coś? Generalnie chodzi mi tylko o to, żeby ślizg się dalej nie wycierał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...