Witam. Na sprzedaż koła szosowe 28" Mavic Aksium. Tylne koło lekko bije na boki, stan piasty bardzo dobry, obręcz dość zużyta. Przednie koło bez "bicia", obręcz i stan piasty jak tylne. Gratisowo do przedniego koła dorzucam oponę Continental ultra sport 25mm do tylnego Continental 23mm (brak na zdj). Szprychy w obydwu kołach miejscowo łapie minimalnie rdza. Generalnie koła jeszcze pojeżdżą.
Uwaga, opona z tylnego koła (niebieska) nie jest przedmiotem sprzedaży.
Cena wywoławcza: 299zł
Link do licytacji: https://allegrolokalnie.pl/oferta/kola-szosowe-mavic-aksium-28-koe
Nie wiem, nie widziałem tego z deca, znajomy ma z ten z lidla i sobie chwali.
EDIT: Kupiłem ten z Lidla, wygląda dość solidnie. Jest stabilny, dość ciężki - 6,9kg. Na chwile obecna tyle mogę powiedzieć.
Mam ten sam rower, kupiłem go jakoś 4tyg temu. Zaraz po zakupie rozebrałem widelec, w dolnych lagach oleju było bardzo nie wiele, wlałem 15ml na każdą lagę i namoczyłem uszczelki kurzowe w 15W. Śmiało można wlać troszkę więcej do dolnych lag, nic się nie stanie, a smarowanie lepsze .
Po 3 tygodnaich czekania, dzwonienia i pisania maili Święte Krowy w końcu się zebrały i wysłały mi łańcuch. Dwa razy kłamali że paczka została wysłana a tak naprawdę została nadana 18.05. Oczywiście żadnego zadośćuczynienia nie dostałem, nawet nie raczyli przeprosić.
Kupowałem tam ponieważ wcześniejsze przesyłki docierały bardzo szybko, kupowałbym nadal ale sory z taką obsługą to ja serdecznie dziękuję. Nikt tutaj nie płacze tylko piszę swoją opinie, w końcu po to ten temat jest.
Popieram przedmówców jeżeli chodzi o ta ankietę. Po dzisiejszej rozmowie z pracownikiem bikestacji okazało się że mój łańcuch nie został w ogóle wysłany, mimo że w mailu napisali co innego. Zostałem zapewniony że jutro wyślą i na czwartek będzie u mnie, jakoś w to nie wierzę ale zobaczymy.
Dzwoniłem dziś do bikestacji i nie dodzwoniłem się, ale za to dostałem maila że dziś wyślą brakujący łańcuch. Odpisałem w mailu że jeszcze dziś go musze mieć, ciekawe kiedy go dostarczą.
Do tej pory zakupy u nich oceniam pozytywnie, nawet by mi przez myśl nie przeszło żeby robić unboxing z kamerą. Mam nadzieje że doślą mi ten łańcuch i jeszcze jutro go będę miał albo zwrócą mi pieniądze, w co wątpię ponieważ łańcuch był kupowany razem w zestawie z kasetą. W sobotę startuje w zawodach, byłem pewien że wszystko dojdzie na czas a jednak się zawiodłem.
W bikestacji zamawiałem do tej pory 3 razy. Dwa razy byłem mega zadowolony, paczka szybko doszła. Dziś paczka doszła równie szybko bo w 24h lecz bez jednej części (łańcucha). Czy ktoś z forumowiczów miał taka sytuacje? Jak wygląda ich podejście do takiej sprawy?