Skocz do zawartości

wrobleski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    126
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Skąd
    Radomsko

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika wrobleski

Znachor

Znachor (6/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

25

Reputacja

  1. Jeśli chodzi o wężyk to może być termokurczka nawet.
  2. Jeśli chodzi o ciśnienie w przełajce czy szutrówce to jak najniżej do granicy dobicia właśnie, ale to cienka granica czasem. Jak piszesz wystarczy jeden zły najazd i mamy przystanek. Dobra o to mi chodziło, będę kombinował, dzięki.
  3. Panowie podepnę się z pytaniami. Ostatnio zalewałem opony do przełajki 33c Maxxis Speed Terrane i All Terrane. Wcześniej jeździłem z dętkami na 35c Conti Cross King. Różnica przy pierwszej jeździe była kolosalna, komfort, opony przylepione do podłoża i szybkość. Świetnie się śmiga mimo, że opona węższa, nie wracam do dętki. Ale w drugim rowerze do tłuczenia po dziurach mam Smart Samy 45mm i pytanie czy przy grubszych oponach te odczucia będą podobne? Zysk większy niż przy wąskiej oponie? Czy jest to mniej odczuwalne? Zastanawiam się co zrobić przy zmianie opon jak dokonają żywota.
  4. Przyczepka na mleku, dobre dobre 😄 U mnie to odpada, zobacz na te obręcze 🙂 Mieszkam na wsi i jak mogę uciekam z głównych dróg. Ten podstawowy trailer ma pasy, porządne zapięcie żeby się nie odpięła od roweru (miałem inną jedynkę z zapięciem do trójkąta ramy i potrafiła się odpiąć, ale teraz wszystkie mają zapięcia pod ośkę więc nie ma tematu) i to chyba tyle. W praktyce przy mojej tułaczce poza głównymi drogami to jest wszystko co potrzeba, wiadomo odblaski i światła, chorągiewkę chyba młoda wyciągnęła i gdzieś posiała. Nie widzę za bardzo ulepszeń w innych/droższych modelach, które miałyby jeszcze to bezpieczeństwo na drodze zwiększyć. Z innych tematów to duże okna są fajne żeby dzieciak widział okolicę (dopóki nie zaklei sobie okien naklejkami z krainy lodu czy innymi dinozaurami), moskitiera, która bardziej pełni rolę osłony od wiatru, pełne przykrycie od ew. deszczu. I żeby jakiś bagażnik był bo to wygodne. U mnie jeszcze koniecznością była możliwość umocowania roweru młodej na tyle przyczepki i tu musi być odpowiednia konstrukcja rączki do prowadzenia przyczepki żeby dało się to zrobić. Przydatne są kieszonki w kabinie, gdzie można pochować orzeszki, picie przekąski. Chyba wszystko co mi przyszło do głowy.
  5. Komfortowo po lesie, otóż proszę bardzo. Bierzesz obojętnie jaką przyczepkę, może być za 400pln albo za 4000pln, lepiej z amortyzacją, jakąkolwiek, naprawdę to nie ma jakiegoś ogromnego znaczenia, pewnie córa waży z 13kg. Co ma znaczenie? Zamiast opon 1.4 czy tam 1.6, nie wiem jakie dają teraz w standardzie, dajesz 1.95, tylko muszą się zmieścić. I pompujesz do zawrotnych 0.8 bar - córa moja waży 16kg a trailer taki najzwyklejszy, ale jakieś tam sprężyny siedzą. I jedziesz gdzie chcesz, łąki, lasy, drogi czy nie drogi to jest obojętne, po kartoflisku też się zdarzało. I patrzysz jak dziecina siedzi sobie spokojnie i buja subtelnie i może skupić się na obserwacji świata a nie na walce o życie w podskakującym pudle. Oponki które mam to Kendy kiniption 20, fajne bo przy tak niskim ciśnieniu idą też miło na asfalcie.
  6. Hahaha o tym nie pomyślałem nawet 🙂
  7. Każdej. Dobrze z Sorą R3000 śmigają choćby zwykłe Deorki, oczywiście trzeba odpowiednio ustawić klocki i mieć proste koła. Mini v-ki śmigają wyśmienicie. @DaVeRc jedziesz z tematem, ulep, składak czy projekt obojętne, fajne klimaty.
  8. Uszczelnione Pattexem 100 Gel termokurczki + przelotki hampli.
  9. Hej, zawsze na zimę używałem ochraniaczy, ostatnio Rockbros LF1052-1. Jestem zmarzluchem jeśli chodzi o stopy i czasem w tych ochraniaczach i zwykłych SPDkach przy 0 stopniach nogi mi marzły. Szczególnie przy dużej wilgotności, mgle itp. Na pewno zaletą jest to, że lekki deszcz nie robi na nich wrażenia, nawet auta chlapiące z kałuż, przy dużym deszczu jednak przemakają przede wszystkim przez dziurę w dolnej części. Zakładając, że masz normalne krążenie to do 2-3 stopni jak piszesz powinno to dawać radę o ile nie będzie mocno lać. U nas nawet dwa tygodnie jechałem już przy -3.5 więc przeszedłem na zimowe SPD. A jak patrzę na te nakładki na baranka to oczami wyobraźni widzę siebie w różnych sytuacjach: na drzewie, w rowie, pod kołami autobusu itp. 😃
  10. Cześć, wie ktoś może jakie oznaczenie/wymiary mają śruby mocujące hak do Aspre jak na zdjęciu?
  11. Na tym zdjęciu rzeczywiście wygląda, że jest ciasno. I co zwrot?
  12. Hej, noszę zwykłe buty 43/44, buty shimano 45, sidi 45.5 i wziąłem rozmiar 46 tych XLC. Łydkę mam raczej zwyczajną, wysokie podbicie i buty są ok. Ale widzę, że dresy też nie wytrzymały, więc może łyda dobita u Ciebie 😁
  13. Ja bym wyczyścił i zabezpieczył przed dalszą korozją, nowe bloki i dalej jeździł. Po poluzowaniu przy nowych pedałach nie będzie luzu góra/dół tylko będzie się łatwiej noga wypinać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...