Ehh przestań ludzi straszyć, przecież trzymanie ciśnienia nie ma nic do oleju, tam mógłby być sam smar a i tak powinno działać, to ma tylko poprawić rozruch żeby się tak nie zaklejało :). A silkolene super się do tego nadaje akurat bo nie powoduje zacinania, a fox float fluid jest lepszy bo jeszcze bardziej lepki. Akurat u mnie reklamacje ze schodzącym ciśnieniem mogę na palcach jednej ręki policzyć więc chyba coś jest u Ciebie nie tak skoro tak schodzi i jeszcze obwiniasz o to dobry olej...
Ten tłoczek jest za mały względem lagi przez co się przekrzywia, a rowek w tłoczku za duży co wymusza taką dużą uszczelke która się może mocno odkształcać i to jest przyczyną problemów niektórych ludzi ze schodzącym ciśnieniem, szczególnie jak ktoś skacze duże rzeczy/jest ciężki/ostro jeździ bo w takich sytuacjach amortyzator pracuje przód/tył i na boki bo nie jest idealnie sztywny i wtedy najczęściej dochodzi do przepuszczania ciśnienia. Trzeba zmienić tłoczek i uszczelkę.