Skocz do zawartości

maciekjunior

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Maciek
  • Skąd
    Płońsk

Osiągnięcia użytkownika maciekjunior

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. maciekjunior

    Treczek

    :)
  2. Ok rower plasuje się między Enduro a XC bo tak naprawdę to ciężko go podciągnąć w pełni do którejś grupy. Więc wydaje mi się że nie zrobiłem błędu mówiąc o nim Enduro:)ale niech wam będzie. Przyznam się szczerze, że chodzi mi też o ten współczynnik lansu chociaż ja bym to nazwał raczej estetyką. Co do kół to razem z wymianą rurek do wymiany lecą opony i dętki,samych kół na razie nie ruszam bo chce zobaczyć jak się spiszą a druga sprawa to tak jak już pisałem chciałbym przeznaczyć na nie trochę większą sumę a takową będę posiadał pewnie po sezonie:) kierownicą, mostkiem i chwytami, zbije 135g to nie dużo ale więcej odleci mi na dętkach, sztycy i siodle 690g a do tego dojdą jeszcze dętki i te duperele i odleci trochę zbędnej wagi. a i według mnie będzie to ładnie wyglądać.
  3. Dziękuje za jedną z nielicznych odpowiedzi na moje pytanie:)szczerze mówiąc to mi rower ma służyć do jazdy i dobrej zabawy którą z niej czerpię i nie wiem jak "szydercy" to robią ale ja jednak jeżdże jak chcę i gdzie chcę, nie tylko tam gdzie pozwala mi definicja mojego sprzętu:)
  4. no to tak, bo widzę, że wasze wypowiedzi są raczej w stylu wujek dobra rada, i mają na celu kwestionowanie zdania innych dlatego żeby uciąć jedną kwestie pisze z Capsem NIE UWAŻAM SIĘ ZA ENDUROWCA A TYM BARDZIEJ ZA CHARDKOROWCA CZY TEŻ INNE NAZWY. Nazwałem go enduro nie tylko dlatego że jest tak napisane na stronie ale uważam,że nie rower ale też umiejętności pozwalają jeździć w ciężkim terenie;) bo jak to mówią "nie moc silnika lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika" ja nie mówie że posiadam takie umiejętności ale wydaje mi się że znam pare osób, który i na takim rowerze dały by sobie rade:) i jedyną osobą która tak naprawde mi pomogła jest darec2.
  5. nie no zgadzam się z wami że nie jest to najwyższej klasy enduro i chyba każdy kto racjonalnie myśli nie będzie uważał roweru za 3000 za Wytrzymałe enduro. Ale nie zgodzę się też ze zdaniem że to nie ma nic wspólnego z Enduro dlaczego tak uważam? - za amortyzacje odpowiadają 2 epicony które nie są może najdroższe i najlepsze ale myśle że poradzą sobie z wybieraniem nierówności na ścieżce w lesie czy też przy zjeździe z niewielkimi kamieniami dodatkowym atutem jest w pelni blokowane zawieszenie podczas jazdy po równej drodze - napęd: przód zmieniarka alivio która myśle że nie jest najgorszym produktem shimano, fakt brakuje jej do xt tym bardziej do xtr ale z płynną zmianą przełożeń powinna sobie poradzić tył natomiast sram x7 którego nie trzeba oceniać bo jest to według mnie jedna z lepszych przerzutek biorąc pod uwage stosunek jakości do ceny korba i suport też nie są jakieś z najniższej pułki bo wiele osób docenia ich wytrzymałość. "Życzę powodzenia z tymi oponami SBE to typowa opona na suche i piaszczyste trasy, świetnie sprawdza się też w streecie ale do enduro to chyba tylko ty zamierzasz ją używać." Nie zgodze się z tobą opona jest używana w XC,maratonach i z powodzeniem radzi sobie w jeździe po nie równym terenie a jednocześnie jest lekka. co do tej ramy to masz racje jest kloc ale niestety na coś lepszego będe mógł się pokusić dopiero za 2 lata. Jak na razie będe miał Crime-a i Treka 3700, jeśli crime sie sprawdzi to zostawie go na dłużej jeśli nie to będe polować na coś innego
  6. No ale czemu uważacie że się w enduro nie sprawdzi?
  7. Tak jak napisałem, Rower ma służyć raczej do jazdy po utwardzonej drodze ale będzie miał też wycieczki za miasto nie w jakimś bardzo ciężkim terenie ale myślę że jazdę po lesie też zaliczy. chyba jednak w nim coś z enduro jest skoro tak piszą po za tym nie przekreślam roweru tylko dlatego że nie jest to spec albo kona.
  8. Wagę podałem ponieważ jest to dział poświęcony odchudzaniu, dlatego podałem przy okazji i to, tak kolor też jest ważny ponieważ przy okazji zrzucenia wagi nie chce żeby rower stracił urok, dlatego wymieniam właśnie to co podałem jednak nie wiem jak jest z wytrzymałością tych komponentów dlatego pytam przed zakupem:)kół nie chce na razie wymieniać bo może i ważą sporo ale z czasem je dopiero wymienię, w to chciałbym zainwestować trochę więcej pieniędzy a puki co nie mogę sobie na to pozwolić, i koszt kół nie zwróci mi się po przez sprzedaż starych tak jak będzie to w przypadku reszty komponentów:) które wystawie jako nowe nieużywane:)i będzie to prawda:)I myśle że forum nie jest od tego żeby wytykać i łapać za słówka tylko po to żeby pomóc odpowiedzią na zadane pytanie:)
  9. amor jest lekki bo jest tam epicon lod czyli około 1700 g więc wagowo jest ok:P chodzi mi nie tylko o zbicie wagi ale o estetyke, chce miało czerwone komponenty żeby pasowały do ramy. hmm co do chwytów starałem się jak najlżejsze ale jednak skręcane, myślałem nad piankowymi ale miałem nieprzyjemny wypadek przez który ucierpiały zęby, właśnie z powodu chytów, dlatego teraz chce mieć skręcone i pewność że nie spadną a waga jest 96gram więc też bez tragedii;)
  10. Za parę dni jadę po nową kochankę. Wybór padł na kross-a crime2. jako że jest on dość ciężki (15,9) a ja będę go używał do mniej ekstremalnej jazdy chociaż co i raz dostanie po dupie w lesie to przy zakupie chce go odrazu trochę odchudzić. i postanowiłem że na pierwszy rzut pójdzie to z czego najłatwiej zbić wagę tzn. -kierownica: Truvativ XR BOPLIGHT TEAM BIAŁA -mostek: Truvativ XR BOPLIGHT RACE 90mm -sztyca: Truvativ XR Double Clamp --> tutaj jeszcze nie wiem ale chyba Smice wezme jakąś -siodło: Activ FM-500D BOPLIGHT TEAM ERGONOMICZNE BIAŁE -chwyty: nn Progress PG-302 białe -pedały: VP-559 Dartmoor - Pedały Cookie -opony: Schwalbe Albert Sport 26x2.25 Kenda - Opona Small Block Eight tymi zmianami zejde z wagi o ponad kilogram, mam zamiar wymienić również śruby tarczy i zacisk podsiodłowy ale te zmiany są bardziej w kwestii wizualnej niż odchudzającej więc nie licze ich. No ale do rzeczy: kokpit praktycznie w całości wymienie na boplight i zastanawiam się czy Boplighty w moim enduro dadzą rade jeśli chodzi o wytrzymałość? i czy ich niska waga idzie w parze z wytrzymałością?
  11. maciekjunior

    [Rogi] BopLight - 45g

    odświeżam:) jak dla mnie pięknie się prezentują czarny mat+ czerwone śruby wzór, wzór! i mam pytanie co do śrub, mianowicie gdzie kupujesz/zamawiasz?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...