Jak już zmieniać to na lepszego, cena 8zł jest przystępna biorąc pod uwagę wytrzymałość i śmieszny ubytek wagi ale zawsze.
Tylko czy to nie jest jakiś szajs za tą kasę...
Nie chce robić nowego tematu więc się podepnę. Mam śruby stalowe (mostek, mocowania manetek, klamek itp...) zaczyna się to pokrywać powoli "rudym".
Zastanawiałem się nad śrubami alu lecz nie chce ryzykować i znalazłem ofertę śrub tytanowych w dobrej cenie (tak sądzę)
I tu moje pytanie, czy ktoś zamawiał od tego sprzedawcy ?
Link- https://www.olx.pl/oferta/srubki-sruby-imbus-tytanowe-m5-m6-18-20mm-zlote-tytan-do-roweru-CID767-IDbvKRb.html
Zobaczysz jak wszystko zacznie się sypać...
U mnie z B9 została praktycznie sama rama kiera siedzenie.
W pierwszej kolejności koła i amor do wymiany.
No chyba że śmigasz rekreacyjnie.
Pozdrawiam!!!
Po zamontowaniu pełnej grupy M8000 2x11 i zrobieniu ok.100km, mogę co nieco powiedzieć.
Różnica w porównaniu z grupa deore (fabrycznie w kross's B9) jest kolosalny, czego nie trudno się domyśleć. Zmiana biegów jest bardzo szybka i płynna, napęd pracuje cichutko.
Korba 38x28 oraz kaseta 11-40 dają nam przełożenie praktycznie w każdych warunkach. Mamy twardo na asfalcie a i podjedziemy pod większość wzniesień.
Zobaczymy jak będzie z wytrzymałością z biegiem czasu.
Generalna ocena na dziś to 7/10 Przyczepić się można do sporej wagi.
Pod względem wizualnym bardzo ładny.
Ale wydaje mi się że nie zaznał dobrej trasy, może czas go trochę ubrudzić?
I sprawdzić jak taki lekki sprzęt radzi sobie w trudnych warunkach.
Jestem w trakcie zakupu nowego napędu XT, zatrzymałem się na przedniej przerzutce...
Jest do wyboru 8 różnych modeli.. Napęd ma docelowo trafić do Kross'a B9 2014, i tu moje pytanie która będzie pasowała?
FD- M8020-H
FD- M8020-L
FD- M8020-E
FD- M8020-D
FD- M8025-L
FD- M8025-H
FD- M8025-E
FD- M8025-D