Skocz do zawartości

jamartor

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin

Osiągnięcia użytkownika jamartor

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. jamartor

    P1020001

    Fajny sprzęcik, przedtem tez miałem Authora ale miałem za dużą ramę (22'). Przesiadłem się na Kellysa 19'
  2. Ten odgłos powodują małe kamyczki wbite miedzy klocki bieżnika w środkowej części opony. To nie tyle "mlaskanie" co skrobanie kamyka o asfalt choć wczoraj jak jechałem, to rzeczywiście odgłos jest bliski "mlaskaniu" Wystarczy po wjechaniu na asfalt poruszać szybko kierownicą prawo-lewo (robiąc taki jakby bardzo szybki slalom) i kamyczki zazwyczaj wypadają. Niestety ten sposób nie działa na tylne koło
  3. Założyłem niedawno Smart Samy 28 x 1.75 do crossowego Kellysa. Z grubsza zgadzam się z opinią rzepkok-a, rower wygląda o wiele bardziej "bojowo" i wyglądem zbliża się do 29er-a, opony świetnie się spisują w każdym terenie (na razie jeździłem po suchym terenie, nie testowałem na mokrym) i buczą na asfalcie już przy ok 25 km/h (odgłos przypomina TIE Fightera . Od siebie dodam tylko, że zauważalnie zwiększyła się bezwładność kół. Wcześniej miałem semi slicki i po założeniu Samów wyraźnie odczuwam niechęć przedniego koła do wykonywania szybkich manewrów. Oczywiście tylko, kiedy jadę trochę szybciej, przy wolnym pokonywaniu przeszkód nie ma problemu. Opony mieszczą się w tylny widelec jednak w najszerszym miejscu opona ma tylko 3 mm luzu. Nie zauważyłem żadnych oznak obcierania o ramę. Z przodu wchodzą bez problemu. Ogólnie zakup budzi trochę mieszane uczucia. Opony dobrze się spisują i nawet na sypkim piasku idą jak należy no i rower ma fajniejszy wygląd (29er!) ale też sprawiają, że z kół robią się żyroskopy. Z jednej strony to dobrze bo zwiększa się stabilność roweru przy szybkiej jeździe na nierównych, polnych dróżkach ale z drugiej strony utrudnia to skręt koła i rower robi się mniej zwrotny. I chyba trochę kłóci się to z charakterem roweru crossowego który jednak powinien być zwinny i szybki. Pojeżdżę jeszcze trochę i zobaczymy, może wystarczy zmienić trochę technikę jazdy i się przyzwyczaję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...