Skocz do zawartości

Blood

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    204
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

1 131 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Blood

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. To jeszcze kwestia linii łańcucha. W starej korbie, przy trzech blatach ta linia to 50mm (czyli zapewne do środkowego blatu). W nowej korbie to 52mm. Jak ze starej korby zdejmę dwa blaty i zostawię jeden, to pytanie jaka tam linia będzie.
  2. To są jakieś specjalne zębatki czy jak kupię zwykła zębatke przeznaczona dla 1x12 że standard Mount to będzie git? Bo zdaje się że shimano XT ma taką
  3. Pany, czy gdyby w Shimano Deore FC M6000-3 (3x8) zamienić trzy tarcze na jedną, to da radę to użyć w rowerze gdzie natywnie zainstalowana jest Shimano FC-MT611 1x12? Parametry starej korby: Długość ramienia: 175mm PCD: 96/64 mm Linia łańcucha: 50 mm Q-Factor: 176 mm Parametry nowej korby: Długość ramienia: 175mm Linia łańcucha: 52mm Współczynnik Q: 172mm
  4. Sprzedam używaną korbę Shimano Deore FC-M6000-3 z zębatkami 40-30-22 z zainstalowanym czujnikiem mocy od inPeak. Korba używana przez dwa sezony, na rekreacyjna jazdę po mieście. Stan bardzo dobry, brak oznak zużycia na zębach poza lekkimi zabrudzeniami od łańcucha. Koszt nowej korby: 320PLN. Koszt miernika mocy: 1200PLN. https://www.olx.pl/d/oferta/korba-shimano-deore-fc-m6000-3-inpeak-CID767-IDX7nAZ.html?bs=olx_pro_listing
  5. Kojarzy ktoś czy zębatke korby direct Mount (https://www.centrumrowerowe.pl/zebatka-rowerowa-shimano-deore-xt-fc-m8100-pd23361/?v_Id=145432) będę w stanie zainstalować na korbie standard Mount, na cztery sruby - stare shimano deore https://bike.shimano.com/en-EU/product/component/deore-m6000/FC-M6000-3.html ?
  6. https://www.cube.eu/pl/cube-reaction-c-62-race-fireorange-n-black/616310 Myślisz że może być problem?
  7. A czy w związku z założeniem większej zębatki niż to jakie przewiduje producent (30T i 32T) to oznacza że będę musiał np unikać wtedy największych przełożeń na tylnej przerzutce bo może to spowodować zbyt duże napięcie na tylnej przerzutce czy coś w ten deseń?
  8. Kojarzy ktoś czy na korbie Shimano Deore FC-M6100-1, Boost, 32T zamontuję jakąś tarczę 36T? Czy 36 zębów to tylko na Deore XT jeśli chodzi o napędy 1x12?
  9. Dokładnie takie same miałem przemyślenia, że w teorii tak to właśnie powinno wyglądać. Spróbuję się karnąć fullem jak tylko w Kazoorka Bike naprawia rowery i przekonam się na własnej skórze. Ale coś czuję że i tak albo ten CUBE albo Lapierre Spicy CF 7.9 wyląduje w salonie
  10. Nie jestem jakimś zapalonym cyklistą, jeżdżę 3-4 razy w tygodniu, właśnie po około 15-25km w ramach treningu, dla zdrowotności, tak żeby się zamknąć w około godzince. Czasem zdarzy mi się zrobić wypad na 40km, bo akurat jest wyzwanie w Garminie i to 40km bez większego trudu. Rocznie wyjdzie jakieś 2-3 tys km. Wiem, że full na miasto nie ma sensu - ale tak samo jak Ferrari, a też ludzie jeżdżą. Po prostu w ciul mi się podobają i tyle Fulle oczywiście, Ferrari fujka
  11. To byłby bardzo dobry plan - ale rzeczywistość jest dużo bardziej brutalna. W sezonie wypożyczać rowery to trzeba chyba z dwutygodniowym wyprzedzeniem. Nawet tydzień temu, końcówka września i będąc w Szczyrku dymałem do Bielska po rower bo w Szczyrku wszystko zajęte No a druga sprawa - fulle mi się turbo mega podobają, mógłbym postawić w salonie i oglądać. Ale trochę to droga ozdoba by była
  12. Dzięki, widziałem to, ale niestety nie ma XLki albo chociaż Lki w Decathlonie. Właśnie już się umówiłem - choć na razie na dwa fulle, oba mają rozdupione xd Jasne, jakoś ten hajs na rower miejski by się znalazł, ale też szkoda mi trochę wywalić prawie 20k na rower, którym będę jeździł 3-4 razy w sezonie dlatego chcę sprawdzić jak by mi się go użytkowało również na codzień. Bo jak się okaże, że źle się jeździ, to trudno, podaruję sobie fulla, będę wypożyczał, a na miasto/teren kupię sobie XC za 1/3 albo 1/4 ceny.
  13. Wsiadłem ostatnio na gravela bo takie popularne ostatnio, pomyślałem, że może stopniowe przejście z XC na szosę na potrzeby miastowe i może jednak będzie warto - ale ta pozycja totalnie mi nie leży. Ręce wąsko, albo na baranku żeby dobrze hample trzymać i przerzutki ale wtedy mocno pochylona pozycja, a jak na górnej części kierownicy to jakoś tak ni w dupe ni w oko. Także dla mnie jednak nie na wszystkim
  14. Właśnie plan byłby taki, żeby kupić drugi komplet opon/kół - jedne w teren a drugie bardziej w miasto, typu https://www.rowertour.com/p/233772/opona-author-speed-master-700x42c tylko adekwatne do koła. Znalazłem Cube Stereo ONE77 C:68X SLX 29 w cenie 19k i kusi w uj Ja głównie i tak jeżdżę samemu traski rzędu 15-25km więc mi nie przeszkadza, że nie będę rozwijał zawrotnych prędkości, a będę miał dobry sprzęt w góry. Dlatego wydaje mi się, że ten full będzie git - oprócz spojrzeń kolarzy perfekcjonistów, dla których każdy full w mieście to jedna panda mniej na świecie
  15. Sprawa jest prosta, klasyka gatunku - potrzebuje dwa rowery a mam hajs na jeden jednego zjazdowca enduro, full, a drugiego hardtaila XC do popylania rekreacyjnie po ścieżkach rowerowych i wyskoczenia czasem w las. XC w miasto pojadę ale na enduro to się nie nadaje. Więc skoro full spełnia wymóg terenowy, to może nadal by się tez do drugiej kategorii i problem byłby rozwiązany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...