Skocz do zawartości

simon231

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Szymon

Osiągnięcia użytkownika simon231

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Crazyk, raczej ubite tereny jak zaznaczałem wyżej, dlatego kieruje się pod semi-slicki. adi22, a robiłeś jakieś pomiary co ile waży? wypadałoby wiedzieć, żeby mieć porównanie w droższych modelach co do różnicy w wadze. Co do opon zastanawiałem się nad Kendą SBE rozmiar 1,95 lub 2,1
  2. Czyli z oponami mam celować coś w semi-slicki, zwijane ok, 500 g to będzie kilo lżej. Jakie opony polecacie w zakresie 50-100 za sztukę ze specyfikacją jak wyżej? Schwalbe, Maxis, Kenda? Jeśli chodzi o dętki to najchętniej wziąłbym coś takiego: http://allegro.pl/item1173902815_detka_schwalbe_26_swietna_jakosc.html katalogowo ok.100 g więc nieźle w porównaniu do afly'ego.
  3. Witam, posiadam Krossa Level A2 rocznik 2009. Specyfikacja techniczna: http://www.mudserwis.com/kross-level-a2-2009-p-59.html Kupiony rok temu w czerwcu, od tej pory nie wymieniałem nic, dodałem tylko do niego rogi. Jeśli będę chciał zacząć wymieniać komponenty, to od czego zacząć, żeby to dobrze grało, było lżejsze, i dostosowane do jazdy po asfalcie i leśnych ścieżkach. Od czego zacząć? Korba, koła, opony? Z tych trzech elementów znam tylko wagę kół: koło przednie ( z zaciskiem): 1060 g; koło tylne (z zaciskiem): 1280 g; Dzięki i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...