Skocz do zawartości

mike24

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    264
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://adechade.com

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał
  • Skąd
    Opole

Ostatnie wizyty

1 539 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika mike24

Znachor

Znachor (6/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

8

Reputacja

  1. Możesz podać jakieś konkretne podkładki, najlepiej z jakimś linkiem? Też mam ten luz i chciałbym spróbować się go pozbyć. Z góry dzięki.
  2. Ja wypróbowałem w boju (3 dniowy wypad) wspomniany wielokrotnie w temacie wyrób Topeak Backloader w wersji 10L U mnie testowane na rowerze FS, więc pewnie niektórych zainteresują moje wrażenia. 1. wykonanie super - solidne szycie, dobre materiały, trwałe wzmocnienia, fajny wewnętrzny worek wodoodporny z wentylem pomagającym w kompresji zawartości 2. pakowność bardzo dobra - zmieściłem bez problemu 100% ciuchów na wypad, podręczne graty zmieściły się w turystycznym Deuterze 13L 3. praca w rowerze FS bardzo dobra - nawet w czasie jazdy terenowej (pola, lasy, szutrowe zjazdy) pakunek nie dobijał do koła (rower 26 cali), oczywiście bujał się na boki, ale nie było to odczuwalne podczas jazdy Reasumując polecam produkt i uważam, że jest wart swojej ceny. PS. podczas wyjazdu zrobiłem z nim 2 trasy dojazdowe terenem zróżnicowanym, 131km i 171km Pozdrower!
  3. a możesz przybliżyć szczegóły "akcji"....? ogólnie jestem zainteresowany edit: przewody mam celowo dość luźne, w sumie nawet ten od blokady
  4. chcę używać ustrojstwa bardzo sporadycznie, kilka 3-4 dniowych wycieczek w sezonie, i na pewno nie będę w nim przewoził kowadeł.... ale po prostu patrzę na pancerze i zastanawiam się jak takie, powiedzmy, 14 godzinne obciążenie na nie wpłynie....
  5. ja jestem jeszcze większym leszczem, ale również posiadam fulla i moje pytanie do ciebie brzmi jak taki w pełni zapakowany packman układa się / wpływa na przewody hamulcowe na kierownicy?
  6. być może potrzebuję nowych szkieł... ale ja też szukam tego linku i nie widzę
  7. miałeś protezę, czyli 1 1/8 z adapterem pod tapered, jeździłem z taką rebą przez 3 sezony i nic się nie działo, więc to nic nadzwyczajnego.... no ale jeśli rower tak był kupiony to wygląda jak składak sklepowy
  8. no właśnie nie wiem czy tego miejsca wystarczy, skok niby tylko 100mm, ale siodło na średniej wysokości.... chyba trzeba by było zaryzykować i najwyżej odesłać
  9. model oznaczony jako "w magazynie" został dostarczony dokładnie tydzień od wykonania przelewu
  10. z tego co wyczytałem w tym wątku to udało wam się uszczelnić set Mavic Crossride + X-KIng RaceSport 2.2 jakich zestawów użyliście i jakich ewentualnych problemów przy uszczelnianiu należy się spodziewać? btw.... obecnie jeżdzę na kołach ZTR z oponami Geax TNT, więc ten zestaw nawet mleka nie potrzebuje
  11. w ramach kolejnego sprostowania... wróciłem ponownie na low rizera 660mm... niejako przymusowo, bo moją ulubiona kiera zaczęłą przeraźliwie skrzypieć! chyba rzeczywiście była za bardzo wylajtowana oczywiście, że byłem w górach... conajmniej 1500km z przejechanych w tym sezonie to teren górzysty, czytaj górskie szutry co do napędu... 2 x 10 to coś co spełnia wszystkie moje wymagania, bałem się trochę małego blatu 40, ale jest spoko i w zupełności wystarcza przerzutka tylna shadow+ mnie trochę zawiodła... blokady używam tylko i wyłącznie na zjazdach w trudniejszym terenie i wtedy rzeczywiście nic się nie obija, ale przy normalnej jeździe, nawet na wertepach nie blokuję, bo... lubi sobie poskrzypieć, a ja jestem na takie dźwięki uczulony
×
×
  • Dodaj nową pozycję...