Skocz do zawartości

NerfMe

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 012
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika NerfMe

Mentor

Mentor (11/13)

  • Automat Rzadka
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Reaktywny
  • Collaborator
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

249

Reputacja

  1. Udanej zabawy!
  2. Bez przesady, nie będę zmieniał korby jak potrzebuje zębatkę swoją drogą waży więcej od korby XT, która jest w tej samej cenie.
  3. To było a propos tego że się nie opłaca karbon. Moim zdaniem ten Radom Skeen jest świetna ofertą, nawet porównując do aluminiowych modeli w tej cenie.
  4. https://www.bike-discount.de/de/radon-skeen-trail-9.0-3 https://www.bike-discount.de/de/radon-skeen-trail-al-8.0-3 🤔
  5. Jakby ktoś jeszcze widział dobrą cenę na zębatkę 32 t direct mount to byłoby super.
  6. Mi się udało kupić tylko jeden, nie można było więcej i od razu okazja zniknęła. Dziękuję!
  7. Osobiście bym nie dopłacał. Wolę pracę napędów Shimano, co więcej w kasecie SLX masz możliwość zmiany najmniejszych koronek, co przy napędzie 1x bywa przydatne. Nie miałem okazji jeździć na zawieszeniu RSa w tym modelu, więc ciężko coś powiedzieć, ale praca Foxa jest świetna, można się czepnąć średniej sztywności w trudnym terenie. Hamulce MT520 są świetne nawet w trudniejszym terenie, do tego można bez problemów samemu odpowietrzać, ewentualnie w każdym serwisie od ręki wszystko zrobią. Z Magurami ponoć bywa różnie. Opony też mi bardziej podchodzą od Maxxisa a Forekaster to dość uniwersalny model i całkiem żwawo się toczy po asfalcie. Nie wiem jak wypadają te koła, katalogowo Newmeny są nieco lżjsze. Generalnie ja nie widzę żadnego powodu by brać droższy model w tym wypadku, nie wiem też skąd aż taka różnica w wadze.
  8. To nie jest tak, że GC 2 jest "za słaba", po prostu swego czasu różnica między GC 2 a 3 była tak mała, że nie warto było kupować 2 (same koła z 3 to wydatek obecnie ponad 400 euro). W tej sytuacji, do normalnej jazdy, to jest dobrze wyposażony rower w tym budżecie. Z podanych rowerów, jeśli nie nastawiasz się na skoki i hardcorowe zjazdy, wybierałbym miedzy Rose GC2, Neuronem i karbonowymi Radonami, ze względu na dość wypośrodkowaną geometrię i stosunkowo niską wagę. Neuron w tej cenie osprzętowo zabija wszystko, niestety ma prowadzenie przewodów przez stery oraz jest z outletu, więc pewnie po zwrocie. Hamulce Shimano MT520 wcale nie są do wymiany. To jedne z najlepszych hamulców w tym budżecie. Sam posiadam i polecam.
  9. Mi chodziło o to, by się przejechać na porównywalnym budżetowo HT, a nie porównując do starego roweru. W tej cenie można wychaczyć karbonowego HT w okolicach 11 kg, więc różnica byłaby kolosalna. Udanej jazdy!
  10. Nigdy żadna obręcz tubeless mi nie ciekła. Jak rower jest w miarę nowy, też bym oddał na gwarancję.
  11. Popytaj w lokalnych serwisach, czy zajmują się widelcami DVO. Jeśli chcesz serwisować sam to popatrz na dostępność części zamiennych.
  12. Jeśli chodzi o MTB to na pewno sobie odpuść wybrany model z Decathlonu. Przy Twojej wadze ten widelec będzie za wiotki w terenie, rower ma słaby napęd i ogólnie jest strasznie toporny. Dużo lepszy i lżejszy byłby AM 100s jeśli jeszcze jest w ofercie.
  13. Na Marlinie się siedzi jak na stołku... Może jednak zły rozmiar...
  14. Nie przesadzaj nie z tymi kilkunastoma sekundami. Z 3-4 minuty na dobre zabezpieczenie potrzeba, co więcej robi to od cholery hałasu i zamieszania, więc potrzeba ustronnego miejsca. Linki niezależnie od producenta ręką lub kombinerkami można ogarnąć. Te z zamkami na szyfr to już w ogóle całkowicie bez narzędzi da się otworzyć.
  15. Nie było to naukowe podejście, trasa też nie była na 100 procent ta sama, wiatr też mógł być inny tętno było wartością na której się opierałem. Tak naprawdę by to dokładnie zmierzyć trzeba by było zrobić test z pomiarem mocy i dokładnie tych samych warunkach, co w terenie jest raczej nierealne. Dlatego zachęcam autora do choćby jazdy testowej, bo może się okazać że osiągi na 15 kg fullu nie będą lepsze, niż na starym HT.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...