Wiem, że robię mały odkop, ale może moje doświadczenie komuś pomoże.
Miałem ten sam problem w tylnym BB5 na tarczy Accent Freeze. Jako nowe było okej, potem doregulowałem, aby hamulec był krótszy i hamulec zaczął właśnie wydawać podobne dźwięki przy mocniejszym dociśnięciu klamki. Ni to pisk czy wibracje, po prostu jak pisali Panowie wyżej klocki musiały mieć kontakt z otworami w tarczy. Jako, że z czasem nic się nie polepszyło to korzystając z okazji podczas czyszczenia kasety, wyjąłem jeszcze klocki (nawet te z przodu) i tylko wyszczotkowałem w wodzie z płynem do naczyń. Ustawiłem na nowo zacisk tak, abym dalej miał system 0-1owy i jak na razie przy kilku testowych hamowań juz nie słyszałem żadnych zbędnych dźwięków. Także rzeczywiście lepiej na początek odtłuścić tarcze z klockami i na nowo ustawić zacisk, bo możliwe, że tarcza ścinała klocki stąd taki dźwięk.
Wymazane na Tetce