Skocz do zawartości

Teodoryk

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    294
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Teodoryk w dniu 30 Maja 2012

Użytkownicy przyznają Teodoryk punkty reputacji!

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Kraków/Bolechowice

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Teodoryk

Znachor

Znachor (6/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

22

Reputacja

1

Trafne odpowiedzi

  1. Kolego Chudzinki- tak serdecznie i życzliwie dołożę się do rady kol Nash : Dojrzej.
  2. Drzonos, Po prostu lubię mieć kierownicę na wysokości siodełka, a nie wiem z jakiej przyczyny w rowerach o rozmiarach powyżej L producenci robią wszystko żeby to było niemożliwe Co do opon rzecz na szczęście łatwo zmienna i do warunków dostosowalna W czarno-czerwonym mam na lekkie warunki leciutkie 500g Rocket Rony. Na cięższe błotno jesienno zimowe 800g Maxxis Forecaster i rzeczywiście na tych drugich asfalt jest ciut większym wyzwaniem, choć dramatu absolutnie nie ma. Wystarczy dać po 2atm i rower jedzie. Co do zakupu to nie sądzę że w tym roku to się uda, wersję XC900s upolowałem prawie śpiąc z komputerem pod poduszką bo w sklepie on-line pojawiały się na parę godzin tylko parę razy w roku. A w tym roku będzie tylko gorzej.
  3. Mógłbyś jeżeli mogę prosić rozwinąć i uzasadnić dlaczego na wygodniejszym rowerze jazda jest bardziej męcząca? Pytam bo chodzi za mną niebieski a mam już czerwono-czarnego XC który po małych przeróbkach- krótszy mostek, więcej podkładek , sztyca bez offsetu uważam za idealny dla mnie rower do wszystkiego.
  4. Zmieniając skok amortyzatora ze 100 na 120mm zmieniasz też geometrię roweru, tzn rura podsiodłowa zmieni się np z 73 st na 72st, I możesz to sobie skompensować albo zmieniając sztycę na taką bez ofsetu albo przesuwając odrobinę siodło do przodu. Mam nadzieję że teraz już wiesz co ma ustawienie siodła do zmiany skoku amora.
  5. Na francuskiej twarzoksiążce pytali o ten rower -to jest tylko nowy kolor.
  6. 120 nie popsuje geometrii więcej niż o ok 1 st, a komfort jazdy wzrośnie wielokrotnie, Ja bym jednak zdecydowanie rozważył 120. Bazując na własnym doświadczeniu warto . Ten 1st o może jest problem dla prosów gdzie liczą się setne s. ty tego w żaden sposób nie odczujesz. Zresztą siodełkiem można ciut poregulować do przodu, a łagodniejszy kąt główki ułatwi zjazdy. Reba chyba ma podkładki do regulacji skoku na 120mm
  7. XCR Air 29 tapered 9mm, 2415g Raidon Air 29 Tapered 9mm, 1950g Epixon 29 Tapered 15mm, 1780g + 112g oś
  8. Teodoryk

    [rama] Accent Peak29

    Mufę musisz koniecznie splanować. Co do wymiaru, Przy Twoim wzroście XL będzie jak znalazł. Pamiętaj że viper to rower crossowy z inną geometrią . ja mam wzrost 190cm i nogę 93cm i mam Peaka XL , ale crossa mam 58cm i jest w sam raz. Natomiast szosówka to już 60cm, Więc spokojnie XL powinno by dla Ciebie OK. W moim wypadku sztyca jest wysunięta na bezpieczne 23cm licząc od komina do prętów.
  9. Ja jednak do zalet sztywnych osi nie zaliczałbym głównie "sztywności" a powtarzalność, czyt. brak problemów z ocieraniem tarcz o klocki. Jeżeli ktoś często odpina koła i wozi rower w bagażniku to wie o co chodzi.
  10. Zadbaj tylko żeby serwisant splanował mufę suportu, Mówiąc zrozumiałem językiem: na bocznych krawędziach mufy zazwyczaj zbierają się spore naddatki lakieru -a kluczowa dla trwałości jest tam idealne równa powierzchnia. tu masz to ładnie opisane: http://roweroweporady.pl/jak-zamontowac-korbe-z-zewnetrznymi-lozyskami-suportu/ http://narty-rowery-snowboard-skitoury-serwisoweporady-krakow.net/technologie-rowery.html
  11. do 29ra dedykowana jest ta: https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/rowerowe-mechanizmy-korbowe/mtb-trekking/p,mechanizm-korbowy-deore-fc-m612-czarny-shimano,178336.html Oczywiście mozna załozyć też tą: https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/rowerowe-mechanizmy-korbowe/mtb-trekking/p,mechanizm-korbowy-deore-fc-m610-czarny-shimano,173948.html W mojej całkiem prywatnej opinii jeździ się ciut lepiej na M612.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...